Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość.

Na smaym początku chciałem podkreślić , że mój problem podobny jest do innych znależonych na tym forum ale w każdym jest inna odpowiedź.

 

[bMW E36 316 Compact 1997r.]

 

Więc objawy są następujące:

 

- przy pierwszym zimnym rozruchu silnik telepie i po chwili przestaje

- przy pierwszym zimnym rozruchu leciutko kopci na biało też tylko przez chwile i przestaje (kopcenie to jest naprawdę małe)

- przez tydzień ubyło mi ok 1,5 L płynu chłodniczego

- przy rozgrzanym silniku węże od chłodnicy są wg. mojego mechanika zbyt twarde

 

Korek oleju i bagnet są wporządku bez osadów itp. w zbiorniczku wurównawczym chłodnicy przy włączonym (zimnym) silniku nic nie bulgocze. Termostat też jest w porządu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica. Kumpel miał tak samo w e-34. Żadnych osadów na korku a głowica była pęknięta. I oczywiście twarde węże...
Opublikowano
Olej jest przepracowany miałem tak samo.Przy odpalaniu nie moze chwycic obrotow dopiero po dodaniu gazu wyszstko dochodzi do normy.Mechanik- brat odkrył takze pekniece w gumie za puszka z filtrem powierza.Kupiłem nowa gume cena w aso do mojego modelu 80 zl wymieniłem olej i wszystkie filtry oraz swiece za 5 tys mam sie stawic znowu na zmiane oleju . :|
Opublikowano

A nie widać wycieku nigdzie płynu?

Zazwyczaj płyn podczas wycieku zostawia osad (czyli znaczy ścieżkę wycieku, jeżeli masz płyn zalecany czyli ANTIFRREZE firmy Febi to zostnie osad w postaci ścieżki w kolorze zielonkawo białym badz czrewonym nie trudnym do nie zauważenia- to zależy jaki kolor masz płynu.

Czy silink się nie przegrzewa? JAk nie to mozę poprostu to chłodnica cieknie albo z któregoś węza na cybancie i czy zakładałeś instalację gazową?- moze nie podokręcali węży.

Sprawdz czy nie widać osadu po płynie a co do szarpanie podczas odpalenia to hmm... moze daignostka komputerowa pomoże (ale włąśnie nie zimnym silniku).

Powodzenia

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
obstawiam uszczelkę,miałem tak tylko ze nie w bmw.Płyn chłodzący przez uszczelkę dostawał sie do silnika i chyba odparowywał w każdym bać razie ubywało.
Opublikowano

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie, już rozwiązałem problem.

Otóż zlokalizowałem wyciek płynu z tyłu głowicy (biały osad po płynie),

Mechanik wymienił uszczelkę pod głowicą a ponadto była planowana i szlifowana głowica. Uszczelkę pod głowicą przedmuchało było widoczne znaczne wyżłobienie uszczelki (prawdopodobnie dlatego że bardzo długo auto stało na parkingu ponad 2 lata).

Co do telepania silnikiem to dlatego że z początku nie palił na jeden cylinder (wyżłobienie w uszczelce było właśnie tego powodem bo było od strony tego właśnie cylindra). Uszczelka i robocizna kosztowała mnie 310zł.

 

Jeszcze raz dzięki za pomoc, pozdrawiam

 

************************************************************

Wyrazy szacunku i żalu dla śp.Karola Wojtyły naszego ojca, "Niech Spoczywa W Pokoju,AMEN" [']['][']['][']['][']['][']['][']['][']

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.