Skocz do zawartości

Problem z tankowaniem


Grabosz

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o to, że nie mogę zatankować swojego auta do pełna. Tzn. np podjeżdżam na stacje w baku ok 10-15 litrów zaczynam tankowanie i po kilkunastu litrach pistolet przerywa i nic nie mogę już zrobić? Początkowo działo się tak na jednej stacji(różne dystrybutory). Jednak po kilku próbach okazuje się, że na innych stacjach jest podobnie - na razie sprawdzałem tylko na BP ponieważ mam ich kartę. Na dodatek mam wrażenie, że zjawisko nasiliło się wraz ze wzrostem temperatur na zewnątrz. Szukałem w archiwum, ale nie znalazłem podobnego tematu. Koledzy poradźcie, co może być tego przyczyną? Może jakieś problemy z odpowietrzaniem zbiornika? Czy ewentualnie można to sprawdzić samemu czy potrzeba ingerencji mechaniora? Jeśli to ma jakieś znaczenie to dodam, że chodzi o 530d.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie wiem jak jest w Dieslu ale w bmw to podobno norma.

A sposób jest prosty.

Nie trzymaj pistoletu do góry tylko albo go zablokuj i całkiem puść albo trzymaj tak jaj by sam wisiał.

I nie wpychaj do samego końca :norty:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w Dieslu ale w bmw to podobno norma.

A sposób jest prosty.

Nie trzymaj pistoletu do góry tylko albo go zablokuj i całkiem puść albo trzymaj tak jaj by sam wisiał.

I nie wpychaj do samego końca :norty:

 

Nigdy nie mam zwyczaju trzymać pistoletu podczas nalewania cały czas w ręku. Wkładam do dziury :norty:,naciskam lekko spust, blokuje, puszczam i samo się nalewa. Jak mi już odbije to próbowałem w góre w dół, prawo/lewo i nic to nie daje. Jak już odbije przed końcem to więcej lać już nie można bo od razu pistolet odbija. Auto używam już od roku i na początku nie było takich problemów więc jest może jakiś powód takiego zachowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kiedyś już był opisywany ten problem na forum tylko wtedy nie przywiązywałem do tego tematu uwagi gdyż nie miałem tego problemu ale teraz własnie pojawił się u mnie i przyznaje że jest to wkurzające znajomy podpowiedział mi żeby pobujać autem trochę pomaga ale to obciach szarpać za reling myślę że to jakaś przyczyna musi być bo pół roku tego nie było może to przyczyna że są dwa zbiorniki i jest problem z przelewaniem bo jak pobujam to trochę napełnię i tak żeby cały zbiornik napełnić to bujam trzy cztery razy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim benzyniaku tez tak mam! próbowalem tankowac na roznych stacjach ale sytuacja sie powtarza i kumpel w swojej tez tak sie meczy wiec ten typ chyba tak ma
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Witam.

 

Prawdopodobnie wszyscy macie zapchany przewod odpowietrzający.

Podczas tankowania opary dobrze nie odchodzą i pistolet odbija.

 

Pozdrawiam

003.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja tak miałem jak kupiłem, wogóle nie chciała łykać, musiałem pistolet bokiem trzymać i to co jakis czas zmieniac polozenie bo bekała, ale teraz juz problem sam z siebie zniknał, rzadko sie to juz zdarza

 

PS- e39 ma dwa zbiorniki?

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dizelka i mam taki sam problem czasami z tankowaniem.Nie wiem czy to wina dystrybutora (ropa sie pieni) czy tylko tego odpowietrzenia.Macie jakaś recepte na ten problem.

Jak to mozliwe ze przewód odpowietrzajacy jest zapchany??.Bardziej bym obstawiał na jakiś zawór zwrotny ,który ma juz dosyc.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem swego czasu ten problem i to na wielu stacjach. Poruszałem ten temat na forum i to właśnie na odpowietrzenie wszyscy wskazywali. Jednak spróbowałem jeszcze jedną stację i właśnie na niej udaje mi się zatankować do pełna :D Czyli moim zdaniem może być problem z odpowietrzeniem, ale również i stacje różne są...

Od tamtego czasu tankuje już tylko praktycznie na jednej stacji :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! panowie zaciekawiło mnie to co piszecie, ja takiego problemu niemam ale popatrzyłem na schemat zbiornika paliwa i jego osprzętu na tej stronce http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DG71&mospid=47557&btnr=16_0325&hg=16&fg=05 i myśle że faktycznie fszystkie problemy opierają sie na złym odpowietrzeniu.Numer 20 łaczy się z 11(wlew) i pewnie taen mały przewód jest zapchany lub zaraz przy wyjściu ze zbiornika.A może lejecie paliwo od razu w przewód odpowietrzający bo zauważcie że odpowietrzenie jest w tym samym miejscu co wlewamy paliwko tylko wyżej.Dojście do zbiornika nie jest trudne ale niewiem jak dalej więc warto w pierw przeczyścić odpowitrzenie , a nóż pomoże :dance: lub sprawdzić czy czasem faktycznie nie lejemy paliwa do odpowietrzenia .pozdrawiam i życze powodzenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.