Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

oj, koledzy... Ubaw mam zawsze po pachy, kiedy jakikolwiek post o "alternatywnym" paliwie pokaże się na forum. Wiem już wszystko o "wysokim" statusie posiadaczy mojej ukochanej marki. Ciekawe, że nie odzywają się posiadacze e65, x-ów lub 6-ek. Wystarczy napisać coś o gazie lub cng - a, nie daj boże, o opale - a już rusza cała armia Carringtonów i Hiltonów, których "stać"! A ja nie zarabiam źle (nawet bardzo nieźle) jeżdżę e38 z 2000 (na tyle mnie stać) i chętnie zrobię wszystko, żeby paliła mniej, nie tracąc na trakcji. A w poprzedniej e46 (2.0 d) zatarłem pompę ropą z BP ! Ciekawe, co? kosztowało 6k PLN

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
oj, koledzy... Ubaw mam zawsze po pachy, kiedy jakikolwiek post o "alternatywnym" paliwie pokaże się na forum. Wiem już wszystko o "wysokim" statusie posiadaczy mojej ukochanej marki. Ciekawe, że nie odzywają się posiadacze e65, x-ów lub 6-ek. Wystarczy napisać coś o gazie lub cng - a, nie daj boże, o opale - a już rusza cała armia Carringtonów i Hiltonów, których "stać"! A ja nie zarabiam źle (nawet bardzo nieźle) jeżdżę e38 z 2000 (na tyle mnie stać) i chętnie zrobię wszystko, żeby paliła mniej, nie tracąc na trakcji. A w poprzedniej e46 (2.0 d) zatarłem pompę ropą z BP ! Ciekawe, co? kosztowało 6k PLN

Pozdrawiam!

ciekawe skąd wiesz że paliwo zatarło pompę.

Znajomy jeździł e60 na opale i wszystko w jak najlepszym porządku.

Dobry opał ma mniej zanieczyszczeń niż dobry ON.

Opublikowano

Bo iż, albowiem auto stanęło ok. 50 km od stacji po napełnieniu baku, w którym było ok. 5 - 7 l. paliwa. Żeby było jasne - nie mam nic przeciwko ludziom jeżdżącym na gazie, opale, krowich siuśkach, etc - pod jednym warunkiem: że ani jedni, ani drudzy nie będą mówili o tych "innych" że są kretynami, debilami, i że "jak ich nie stać..."

:worried: Pozdrawiam!

PS

Na tym Forum bardzo często pojawiają się wypowiedzi "mój znajomy, kuzyn, kolega w swoim bmw to, czy tamto". Super, ale kiedy chcę się wymienić z kimś doświadczeniami, to wolałbym w pierwszej osobie... :oops:

Opublikowano
Żeby było jasne - nie mam nic przeciwko ludziom jeżdżącym na gazie, opale, krowich siuśkach, etc - pod jednym warunkiem: że ani jedni, ani drudzy nie będą mówili o tych "innych" że są kretynami, debilami, i że "jak ich nie stać..."

I tu się absolutnie zgodzę, bo występują opinie takie jak napisałeś co mnie bardzo drażni, bo nic złego w oszczędzaniu nie ma dopóki się komuś nie szkodzi.

 

PS

Na tym Forum bardzo często pojawiają się wypowiedzi "mój znajomy, kuzyn, kolega w swoim bmw to, czy tamto". Super, ale kiedy chcę się wymienić z kimś doświadczeniami, to wolałbym w pierwszej osobie...

 

Jestem przykładem osoby która jeździła kilkoma pojazdami z nowszymi i starszymi silnikami diesla na opale. Nadmienić tylko chciałem że nie tylko stare pojazdy na tym jeżdżą.

Pozdrawiam i miłej jazdy na czym kto chce. :mrgreen:

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

leje opał i przynajmniej wiem co leje bo zamawiam sobie 1000l u dystrybutora i 270 CDI śmiga że aż miło ... dopiero 50tys zrobilem i wszystko OK , wczesniej lałem do 124 i ponad 200tys zrobiłem no ale wiadomo ze tamte silniki byly nie do zajechania ... troche to śmieszne że wygłaszacie ludzie swoje teorie na temat opału jakby każdy miał w domu własne laboratorium i miał konkretne dowody na to co jest lepsze . Ja tam mam swoje teorie i nie bede niszczył silnika pseudo- ropą z np. Orlenu . Zaraz pewnie ktoś napisze że jestem burak i mnie nie stać a ja poprostu szanuje swoje pieniądze wiec po co mam jezdzic drozej jak moge taniej a poza tym lubie ekperymentować i wierzcie mi że następną kupie E60 i bede lał do niej to właśnie paliwko żeby sie przekonać na własnej skórze ... a nie bede słuchał komentarzy typu OPAŁ TO ZABÓJSTWO BO MOJEJ ŻONY SZWAGRA BRAT SŁYSZAŁ ŻE KOMUŚ SIE POMPA ZATARŁA OD ROPY A CO DOPIERO OD OPAŁU ! ! ! OPAŁ TO SYF ITD ... jak taki syf to może ktoś mi wytłumaczy fakt dlaczego np w moim 124 na ropie filtr paliwa zapychał sie przy 30tys a na opale po 70tys ???

Nie mam w domu laboratorium dlatego kupie sobie ta E60 i sam to zbadam ;) ... a o moje 6tys na remont pompy sie nie martwcie ... licze sie z kosztami ... a tym którzy mówią że to PROFANACJA ja mówie że auto to tylko auto i ma jechać jak najszybciej i przy tym możliwie jak najtaniej i nie mam zamiaru sie do niego modlić jak do świętej ikony i trzymać go pod płachtą w garażu jak to robi część polaków która wyjeżdża tylko w niedziele i to jak nie pada . Znam też osobiście ludzi którzy leją opał do swoich ciężarówek i również do S-Klasy 320cdi i to nie dlatego że ich nie stać na rope tylko dlatego że twierdzą iż opał jest lepszy a poza tym też szanują swoje pieniądze . Mam też sąsiada który zamawia opał tam gdzie ja i leje go do renaut espace 2003 2.2 turbo diesel .... to tak jako ciekawostka dla użytkowiników tych aut.

Pozdrawiam wszystkich którzy leją na stacjach odbarwiony opał myśląc że to ropa ... i na was właśnie barany dorobiła sie mafia paliwowa :))))))

Opublikowano

widze ze Cie ta historia poruszyla, ze az sie na forum zapisales.

forum jest po to aby kazdy mogl powiedziec co na dany temat mysli,ale od baranow od razu wyzywac nikogo nie musisz.

Opublikowano
Sam tytuł wątku świadczy o Tobie jak kochasz swój samochód i wogóle paranoja stać Cie na Bmw a na paliwko już nia kup sobie Tico i się bujaj dosłownie i w przenośni pozdrawiam
dresta30
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rzeczywiście kolegę Navmana "poniosło".Ja jednak zignoruję epitety,bo po pierwsze odstaniemy od tematu, a po drugie "barani głos" pewnie po nim spłynie jak po kaczce.

 

Tylko teraz,gdybyśmy wszyscy skorzystali z pomysłu i doświadczenia Navmena,to długo byśmy nie pojeżdzili,bo by nas policja rychło wyłapała.

 

Jednak odnośnie stacji benzynowych,to wiemy,że niektóre kombinują ,bo przecież są w prywatnych rękach.A gdzie pieniądze(i to duże),to i pokusa.

 

Poza tym Navwmen i jemu podobni "nie nabijają" kasy kombinatorom ze stacji benzynowych.Oni kupują pewnie prosto z platformy wiertniczej. :norty:

 

Aha,czy to prawda,że kwasem się odbarwia ON?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano (edytowane)
Rzeczywiście kolegę Navmana "poniosło".Ja jednak zignoruję epitety,bo po pierwsze odstaniemy od tematu, a po drugie "barani głos" pewnie po nim spłynie jak po kaczce.

 

Tylko teraz,gdybyśmy wszyscy skorzystali z pomysłu i doświadczenia Navmena,to długo byśmy nie pojeżdzili,bo by nas policja rychło wyłapała.

 

Jednak odnośnie stacji benzynowych,to wiemy,że niektóre kombinują ,bo przecież są w prywatnych rękach.A gdzie pieniądze(i to duże),to i pokusa.

 

Poza tym Navwmen i jemu podobni "nie nabijają" kasy kombinatorom ze stacji benzynowych.Oni kupują pewnie prosto z platformy wiertniczej. :norty:

 

Aha,czy to prawda,że kwasem się odbarwia ON?

 

ON się ni odbarwi bo nie ma po co. Odbarwia się olej opałowy (OO) i tak kwasem octowym (gdzieś tak wyczytałem), chociaż teraz też jakimś sorbentem co ponoć nie szkodzi. Nie wiem czy to miłe dla silnika czy nie, ale wątpię.

 

Sam tytuł wątku świadczy o Tobie jak kochasz swój samochód i wogóle paranoja stać Cie na Bmw a na paliwko już nia kup sobie Tico i się bujaj dosłownie i w przenośni pozdrawiam

 

Do kochania to ja mam kobietę i Bmką mogę ją wozić bo to tylko środek transportu, a nie moja miłość. Stać mnie na BMW i paliwo rajdowe po 50 zł za litr. Pytanie tylko po co tankować droższe skoro można taniej. Oczywiście opał ma wadę, tankuje się go wbrew prawu więc okrada się państwo. Ale powiedzcie mi że nie jechaliście nigdy autobusem bez biletu. To uznam że jestem złodziejem a inni nie są.

Edytowane przez wombat
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wombat,masz rację z tym odbarwianiem.Mój błąd-przeoczenie.Przepraszam! :oops:

 

Wg.mnie paliwo jedno i drugie powinno różnić się tylko kolorami.

A co do jakości paliw,to nie skomentuję,bo wszystko sprowadza sie do mentalności Polaka i polityki. :duh:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Jeśli chcesz kupić opał legalnie musisz mieć piec lub inne urządzenie na olej opałowy, nie można sobie "pojechać i kupić".

:nienie: - W detalu możesz kupić. U nas legalnie sprzedaje się olej opałowy na stacjach AUTOGAZU - opakowanie 20L :P:P:P

Oczywiście sprzedawca informuje iż służy do ogrzewania a nie napędzania.

Miałem kolege, który dawno temu pracował na takowej stacji - podjechał facet W124 i nalał 2 baniaki opałówki - a na stwierdzenie - "pan wie, że to służy do ogrzewania" facet odpowiedział - "jest mi zimno dlatego musze odpalić silnik, żeby nagrzać w środku"

 

Wiele innych maszyn z nowoczesnymi silnikami chodzi u mnie na oranżadzie i żadnych problemów. Pewnie napiszecie że narazie, ale te maszyny przepracowały tyle na "czerwonym" że jak ma coś paść do już by dawno padło.

 

Kwestia tego typu - ile osadu zostaje z bańce po opałówce - wie każdy kto ma piec na OO. Nie chciałbym tego osadu czyścić z CR. Maszyny pewnie zasilane są pompą - więc nie są aż tak podatne na syf - CR to inna sprawa. Podobnie rzecz się ma z piezoelektrycznymi wtryskiwaczami - bardzo podatne na złej jakości paliwo.

 

 

I kup tu pan diesla w Polsce :mad2:

 

Pzdr,

Opublikowano
Jedna z maszyn mam właśnie na CR i też śmiga śmiało. Co do osadu to nie stwierdziłem takowego chociaż OO składuje przez min pól roku w bańkach 1000l przezroczystych. Ale opał opałowi nie równy.
Opublikowano
Opał odbarwia sie kwasem siarkowym w najwyższym stężeniu a dla końcowego efektu i uzyskania koloru i klaru ON wszystko to zasypuje się zwykłym wapnem (to tak w skrócie).......towar odstoi swoje i wio na podżędne stacje paliw a później do baku.Jak masz tankować na podżędnych stacjach to faktycznie zdrowiej dla twojego silnika napewno jest zalać OO a nie ON odbarwiony kwasem i zgaszony dla koloru i klaru wapnem.Reasumując zdecydowanie najmniej syfu jest na markowych stacjach Shell,BP,ORLEN itp. Większość no name to paliwko z tak zwanego lasu.blendowni....
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Nie chce mi sie czytac wszystkiego. Przeczytalem kilka postow po ktorych mi sie odechcialo. Kocham wypowiedzi w 100% twierdzacych przez ludzi ktorzy nie maja pojecia o czyms. Inne byly czysto debilne...

 

Nie bede tutaj zagladal i wisza mi wypowiedzi ludzi ktorzy zaczna sie pluc

 

Siedze w temacie paliw od 8 lat.

Roznice pomiedzy OO a ON sa niewielkie. Jakosciowo OO jest lepszy ale czy lepiej dal silnikow spalinowych to pozostanie na zawsze zagadka.

Mozesz smialo jezdzic na OO gorzej z tym skad go kupic?! Owszem sprzedawcy sa ale jacy? Stad masz mity i przesady! Nie czarujmy sie wiekszosc z tych sprzedawcow na rynku dziala nielegalnie i sprzedaje syf na maxa albo sami sie bawia w chemikow :)

OO najlepsze ma Orlen (wielokrotnie nagradzany w europie) EkotermPlus o ktorym mowa powstal na bazie DIN ale w praktyce jak dla mnie jest lepszy niz OO produkowane przez niemcow. Ma wieksza moc i jego zurzycie jest nieznacznie nizsze niz ON znalezc go na rynku bedzie ciezko. Owszem mozesz go kupic u autoryzowanych systrybutorow PKN orlen jezeli stac Cie na kupienie min 1000 litrow. W detalu szukac tego ze swieczka :/

Drugie paliwo jest produkowane przez LOTOS nie pamietam dokladnie nazwy. Mozna go porownac do jakosciowo ON Ekodiesel z orlenu czyli najbardziej popularnego na polskich stacjach.

 

Jezeli bedziesz jezdzil na czystym paliwie, niechszczonym i nie robionym w dziwnych bazach paliw. Nie ma szans na zadne uszkodzenie silnika i jego osprzetu!!! Jezeli bedziesz jezdzil na OO z Orlenu bedzie wrecz przeciwnie. Co i jak nie bede sie rozpisywal.

 

Jezeli chodzi o zime. Parafiny nie powinny sie wytracac do temp -15 zapobiegawczo w duzych mrozach wystarczy dodac byle jakiego uszlachetniacza do diesla np SKILE czy jakos tak :) spytaj na stacji. Jezeli chodzi o zamarzanie oryginalny OO nie zamarza nigdy, nie ma takiej opcji! Jezeli cos sie dzieje, lub wytraca sie parafina przy minimalnych mrozach od razu zmien sprzedawce :D z reszta zobaczysz jakosc po tym czy samochod ma kopa i czy kopci (jak tak to :mad2: ) no i po zurzyciu nie ma prawa spalic Ci wiecej jak ON powinien minimalnie mniej jak pali wiecej to raczej tez robia Cie w ch...

 

Mam nadzieje ze sporo wyjasnilem. Powtorze ze nie jestem wiesniakiem ktory wszystko wie tylko czlowiekiem ktorego wiedza na temat tych paliw jest podstawa zarabiania pieniedzy i siedze w branzy paliwowej od wielu lat i to raczej nie w roli sprzedajacego na stacji paliw ;) :cool2:

Edytowane przez coboss730d
Opublikowano
Opał odbarwia sie kwasem siarkowym w najwyższym stężeniu a dla końcowego efektu i uzyskania koloru i klaru ON wszystko to zasypuje się zwykłym wapnem (to tak w skrócie).......towar odstoi swoje i wio na podżędne stacje paliw a później do baku.Jak masz tankować na podżędnych stacjach to faktycznie zdrowiej dla twojego silnika napewno jest zalać OO a nie ON odbarwiony kwasem i zgaszony dla koloru i klaru wapnem.Reasumując zdecydowanie najmniej syfu jest na markowych stacjach Shell,BP,ORLEN itp. Większość no name to paliwko z tak zwanego lasu.blendowni....

 

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

To chyba najglupsza rzecz jaka mozna zrobic :D sredni przebieg pomp 50 tys KM i na smietnik nie mowiac o wtryskach :D

 

Owszem kiedys widzialem ON robiony z Przemyslowego OO Orlenu o nazwie "S" haha kur... czegos takiego nie widzialem :D podejrzewam ze wystarczyly 2 baki aby zabic silnik :D

Opublikowano
Miedzy prawda, a Bogiem to Twoje BMW i nikomu nic do niego. Twoja sprawa czym zalejesz i dlaczego (diesla nie zamierzam kupowac wiec lejta co chceta)... Jeszcze do TDI na pompowtryskiwaczach olej opalowy to akceptowalne zlo, mam znajomego ktory objezdzil tak 50tkm i nic sie nie stalo, ale do common raila olej opalowy? No coz, sam na siebie bata wijesz i z czasem moze sie okazac ze ta oszczednosc jest mocno pozorna...
Opublikowano

Oczywiście można potępiać stosowanie OO , z uwagi na fakt łamania prawa, omijania szerokim łukiem fiskusa itp....tu dyskutować nie będę.

Natomiast wk#$ia mnie bardzo, gdy padają argumenty w stylu " stać cie na bmw to powinno być cie stać na ON", czy " zatrzesz pompę" albo "wymienisz całą aparaturę wtryskową".

Równie dobrze można zatankować ON na jakiejś zadupnej stacji i doświadczyć któregoś z w/w zjawisk.

Jeśli tankujemy dobry OO np. Ekoterm z pewnego źródła, nie ma prawa stać się nic złego. Jeśli silnik oparty na technologii CR z dosyć poważnie wysiloną mocą o ponad 20% w stosunku do fabrycznej, potrafi przejechać np. ok 80.000 km ( rozpoczynając od 120.000 ) , po czym wszystkie parametry nadal utrzymuje idealne ( badania pompy i wtrysków w serwisie BOSH-a ) , ja złudzeń nie mam.

Mało tego...... na ON zdarza się przy ostrym przyśpieszaniu zauważyć trochę czarnego dymu z wydechu - w wyniku modyfikacji programu w ECU.

Przy OO zjawisko to w ogóle nie występuje. Zdziwiliby się niektórzy z Was, gdybyście usłyszeli na jakim paliwie startowała w ostatnich latach ścisła czołówka klasy diesel na 1/4 mili SSS ....

Ciekawe dlaczego ?

BTW....gdyby przeliczyć oszczędność z tych przejechanych ponad 80.000 km , wychodzi ok 10.000 zł różnicy za które można kupić za granicą 2 silniki w bardzo dobrym stanie technicznym ...

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano

ale do common raila olej opalowy?

 

 

Mam 320d z 99r

 

To nie rail :)

 

diesla nie zamierzam kupowac wiec lejta co chceta

 

Patrząc na to, co tam się leje do baku - zakładam podobnie.

 

Jeśli tankujemy dobry OO np. Ekoterm z pewnego źródła, nie ma prawa stać się nic złego

 

Zapraszam do mnie - zobaczysz zbiorniki po OO - oraz to co po nim zostaje - własnie Ekoterm. Nie chciałbym tej mazi mieć w układzie paliwowym.

 

Pzdr,

Opublikowano

ale do common raila olej opalowy?

 

 

Mam 320d z 99r

 

To nie rail :)

 

diesla nie zamierzam kupowac wiec lejta co chceta

 

Patrząc na to, co tam się leje do baku - zakładam podobnie.

 

Jeśli tankujemy dobry OO np. Ekoterm z pewnego źródła, nie ma prawa stać się nic złego

 

Zapraszam do mnie - zobaczysz zbiorniki po OO - oraz to co po nim zostaje - własnie Ekoterm. Nie chciałbym tej mazi mieć w układzie paliwowym.

 

Pzdr,

 

To ja Ci proponuję abyś kiedyś rozciął puszkę filtru paliwa z diesla , który widział tylko ON :twisted:

Nawet po 15.000 km ......bardzo się zdziwisz :wink:

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano

Jeśli chcesz kupić opał legalnie musisz mieć piec lub inne urządzenie na olej opałowy, nie można sobie "pojechać i kupić".

:nienie: - W detalu możesz kupić. U nas legalnie sprzedaje się olej opałowy na stacjach AUTOGAZU - opakowanie 20L :P:P:P

Oczywiście sprzedawca informuje iż służy do ogrzewania a nie napędzania.

Miałem kolege, który dawno temu pracował na takowej stacji - podjechał facet W124 i nalał 2 baniaki opałówki - a na stwierdzenie - "pan wie, że to służy do ogrzewania" facet odpowiedział - "jest mi zimno dlatego musze odpalić silnik, żeby nagrzać w środku"

 

Zgodnie z prawem, olej opałowy może być sprzedawany jedynie na "oświadczenie" podpisane przez osobę, która deklaruje że olej będzie użyty do urządzenia grzewczego - trzeba wpisać swoje dane, NIP itp.

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano

Jeśli chcesz kupić opał legalnie musisz mieć piec lub inne urządzenie na olej opałowy, nie można sobie "pojechać i kupić".

:nienie: - W detalu możesz kupić. U nas legalnie sprzedaje się olej opałowy na stacjach AUTOGAZU - opakowanie 20L :P:P:P

Oczywiście sprzedawca informuje iż służy do ogrzewania a nie napędzania.

Miałem kolege, który dawno temu pracował na takowej stacji - podjechał facet W124 i nalał 2 baniaki opałówki - a na stwierdzenie - "pan wie, że to służy do ogrzewania" facet odpowiedział - "jest mi zimno dlatego musze odpalić silnik, żeby nagrzać w środku"

 

Zgodnie z prawem, olej opałowy może być sprzedawany jedynie na "oświadczenie" podpisane przez osobę, która deklaruje że olej będzie użyty do urządzenia grzewczego - trzeba wpisać swoje dane, NIP itp.

 

To się zgadza. Tak napisałem bo sam kupuje hurtem. U nas też jest opał w 20l bańkach.

Opublikowano
Oczywiście można potępiać stosowanie OO , z uwagi na fakt łamania prawa, omijania szerokim łukiem fiskusa itp....tu dyskutować nie będę.

Natomiast wk#$ia mnie bardzo, gdy padają argumenty w stylu " stać cie na bmw to powinno być cie stać na ON", czy " zatrzesz pompę" albo "wymienisz całą aparaturę wtryskową".

Równie dobrze można zatankować ON na jakiejś zadupnej stacji i doświadczyć któregoś z w/w zjawisk.

Jeśli tankujemy dobry OO np. Ekoterm z pewnego źródła, nie ma prawa stać się nic złego. Jeśli silnik oparty na technologii CR z dosyć poważnie wysiloną mocą o ponad 20% w stosunku do fabrycznej, potrafi przejechać np. ok 80.000 km ( rozpoczynając od 120.000 ) , po czym wszystkie parametry nadal utrzymuje idealne ( badania pompy i wtrysków w serwisie BOSH-a ) , ja złudzeń nie mam.

Mało tego...... na ON zdarza się przy ostrym przyśpieszaniu zauważyć trochę czarnego dymu z wydechu - w wyniku modyfikacji programu w ECU.

Przy OO zjawisko to w ogóle nie występuje. Zdziwiliby się niektórzy z Was, gdybyście usłyszeli na jakim paliwie startowała w ostatnich latach ścisła czołówka klasy diesel na 1/4 mili SSS ....

Ciekawe dlaczego ?

BTW....gdyby przeliczyć oszczędność z tych przejechanych ponad 80.000 km , wychodzi ok 10.000 zł różnicy za które można kupić za granicą 2 silniki w bardzo dobrym stanie technicznym ...

 

hehe nie dziw się Ekoterm Plus ma od 42,6 nawet do 44 MJ/kg a ON max do 42,6MJ/kg, do tego pakiety uszlechatniające sprawiają że w mnili sekundach od wtryśnięcia paliwo zmienia się w perfekcyjną "mgiełkę paliwową" i utrzymje ten stan nawet do kilku sekund. za co Orlen dostał ogrom nagród na wszystkich targach technologicznych związanych z branżą na świecie. Dalej Pozostałości po spalaniu OO są blisko 2 razy niższe jak po ON sprawia to że nie ma efektu dymienia. Różnic jest wiele, na prawdę wiele. Paliwo jest czystrze, ma lepsze właściwości i jest mocniejsze dla tego do sprintów zalewają go tylko OO sam bym tak zrobił :norty:

Opublikowano

Zapraszam do mnie - zobaczysz zbiorniki po OO - oraz to co po nim zostaje - własnie Ekoterm. Nie chciałbym tej mazi mieć w układzie paliwowym.

 

Pzdr,

 

Tak, gratuluje :cool2: Jesteś kolejnym :search: Który wie ze ma co chce bo mu jakies trep napisal ze dostaje ekoterm to go ma :mad2: pewnie dostajesz go po cebnie orlenu albo taniej taki jestes dobry :duh: a pozniej musisz ta smierdzaca maź czyscic :mad2: :modlitwa: skad sie tacy biora :worried:

Opublikowano
Nie mam zamiaru bo przez takich sa glupie mity. Wejdz na strone Orlenu i sprawdz tam autoryzowanych dystrybutorow jezeli twoj dostawca nie jest na liscie to go zmien! Leja Ci syf a nie paliwo z orlenu. Papier jest cierpliwy u mnie w regionie tez sa tacy co nawet wystawiaja certyfikaty jakosci na paliwo potwierdzajac ze jest to Ekoterm a sa to szlumpy takie ze glowa boli :duh: niestety taka jest polska i do poki nie urodzi sie tutaj jakis hitler to bedzie taki burdel :cry:
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.