Skocz do zawartości

Zakup 530d


Blanko85

Rekomendowane odpowiedzi

do posiadaczy e60

na co warto zwrocic uwage przy zakupie tego modelu?

niechodzi tu o wyposazenie tylko o to czy sa jakies typowe usterki dla tego modelu czy przejawy bardzo mocnego explatowania auta co sie psuje najczesciej itp itd

aha i czy mozna sprawdzic na jezdzie probnej czy jest wszystko Ok z przeplywomierzem, turbina itp itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze to do ASO i wszystko ci powiedza sprawdza historie auta sczytaja wszystko z kluczyka... a ogólnie podczas jazdy autko ma płynąć nie ma prawa sciagac na zadna strone, skrzynia ma zmieniac biegi płynnie teoretycznie to powinienes sie w niej zakochac :D

 

a co do wyposazenia tez sie dobrze zastanów bo później może czegoś brakować

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba najlepiej, gdybyś rozglądał się za autem po pierwszym, drobnym lifcie - wówczas motor ma 231PS zamiast 218. Zmieniło się też kilka innych rzeczy. Lifting ten był przeprowadzony w sierpniu 2005 i generalnie auto wyzbyło się poważniejszych wad związanych z silnikiem - tak przynajmniej mówią. Poza tym jeżeli chodzi o awaryjnośc 530D to póki co chyba 90% tematów związanych z problemami z silnikiem dotyczyło właśnie wersji 218km. Tak przynajmniej mi się zdaje...
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwazniejsza rzecz to auto ma byc bezwypadkowe! Bezkolizyjne! Szyby,lakier, oryginalne. Oczywiscie najlepiej po lifcie. Uwazaj na automatyczna skrzynie biegow. Stopien zuzycia wszystkich elementow typu kierownica,galka od biegow, siedzenia. Powiem szczerze nie wierz, ze ktos kupil z salonu disla i zrobil nim tylko 60tyskm i juz sprzedaje. Cos w tym musi byc. Czy koniecznie chcesz ropniaka? Wiem one maja super osiagi ale poczytaj co sie z nimi dzieje. Zachecam na benzynke. Najlepiej 545i.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzenie auta w oryginalnym serwisie to podstawa wiem...ale.. tych serwisow troche malo w Polsce nie wszedzie sa a czy sprawdza historie auta rowniez w innym serwis. np Audi lub Volks. czy to juz byl by problem?? kompletnie nie orientuje sie w tym temacie wiec moze dla kogos to bedzie glupie pytanie..

niestety prawdopodobnie bedzie to wersja 218ps z 2004 tak ze przed liftem (wzg. finansowe)

zastanawialem sie nad 530i ale ceny tych modeli sa praktycznie takie same jak 530d wiec wole diseelkaa:)miejsze spalanie no i w razie potrzeby zawsze moge podniesc moc silnika np w Mastersie:)

na 545i czy 550i mnie nie stac;p (koszty utrzymania-spalanie)...

a mniejszych silnikow nie biore pod uwage...

jesli chodzi o wyposarzenie szukam obowiazkowo w jasnej skorze i obowiazkowo w automacie

a co do motoru 530d 231ps to slyszalem ze wystarczy pojechac do serwisu bmw i wgrywaja nowy program ster. praca silnika po ktorym 218 wersja ma 231ps (taki firmowy chip) ale z drugiej strony te modele nie roznily sie tylko programem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

Ja właśnie kupiłem model z identycznym motorem. Szczerze polecam! Nie daj się skusić na benzynę ;)

 

Zrobiłem tak, że przejechałem się kilkoma modelami, które 'natrzepały' ponad dużo km. Jeżeli przejedziesz się kilkoma takimi a później wsiądziesz do młodszego, dobrze utrzymanego auta to zobaczysz różnicę. Wydaje mi się, że niema rad typu 'gdy puscisz sprzeglo i popukuje nad prawym tylnym kolem to samochod byl katowany'. To sie czuje jezeli ma sie punkty odniesienia w postaci innych identycznych egzemplarzy.

 

Jeżeli jesteś autem porządniej zainteresowany minimum to zapisanie sobie 7 ostatnich cyferek numeru VIN i telefoniczne poproszenie serwisu o sprawdzenie. Na podstawie tego nr mogą sprawdzić wyposażenie i historię serwisową auta. Jednak z tego co mówił mi serwisant z ASO - brak historii nie musi oznaczać fałszywej książki serwisowej gdyż istnieją ASO, które do bazy BMW nie wpisują swoich przeglądów.

 

Poza tym polecam zakup porzadnego elektronicznego miernika lakieru (min 400zl). Jeżeli lakier wyjdzie Ci gdzieś grubszy zwróć szczególną uwagę na tą część auta - niekoniecznie to oznacza, że auto było tam bite.

 

Powodzenia!

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sie z nimi dzieje?

218KM 500Nm bez filtra czastek,prostuje zmarszczki,pali gumy (275/30/19)spalanie koło 10l,żadnych ograniczeń w uzywaniu pedału gazu,zawsze jestem pierwszy,komplet klocków tył i przód starczają mi na 20.000km

a juz wiem co sie dzieje-ropa tłusta i brudzi błotnik jak sie tankuje

a juz jestem umówiony na nowy pełny soft i zobaczymy jak bedzie

hej

dobrze napisał maciek_bmw powinieneś sie w nim zakochać

Edytowane przez tora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzenie auta w oryginalnym serwisie to podstawa wiem...ale.. tych serwisow troche malo w Polsce nie wszedzie sa a czy sprawdza historie auta rowniez w innym serwis. np Audi lub Volks. czy to juz byl by problem??

 

W VW/Audi oczywiście się nie da. To zupełnie inna firma. Historię auta sprawdzi Ci ASO BMW na podstawie ostatnich cyfr VIN tak jak napisałem wyżej. Jeżeli dobrze z nimi oczywiście zagadasz. Mi historię i wyposażenie mojego auta Bawaria Motors wysłała po telefonicznej konsultacji na wskazany numer faxu za kompletną darmochę :)

 

a co do motoru 530d 231ps to slyszalem ze wystarczy pojechac do serwisu bmw i wgrywaja nowy program ster. praca silnika po ktorym 218 wersja ma 231ps (taki firmowy chip) ale z drugiej strony te modele nie roznily sie tylko programem

 

Źle słyszałeś.

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha dzieki Stinger niewiedzialem ze mozna w ten sposob tel. to sprawdzic a duzo czasu zajelo im przefaxowanie tego w twoim przypadku?

w ASO BMW historie auta sprawdza nawet jesli auto przez caly czas bylo serwisowane wylacznie na niemieckich stacjach? ASO BMW obejmuje cala Europe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tora założyłeś 275/30/19 :?:

ja własnie kupiłem oryginalne 18-ki od m5 i czuje niedosyt i mysle ze mogło byc 19 cali ale obnize ja o 30mm i mysle że będzie miodzio

 

a wracajac do tematu to 530da jest wspaniała tylko dokładnie sie zapoznaj z wyposażeniem żebyś się nie zastanawiał za dwa miesiące nad zmiana

ja chciałem wersje z m-pakietem ale niestety nie mogłem trafic w dokładnie "to" auto ogłądałem 4 przed zakupem w moim egzemplarzu urzekła mnie skóra i fotele sportowe

a m-pakietu niestety nie miała ale ten problem już rozwiazałem w lipcu realizacja

 

to czego mi brakuje to np brak worka na narty co za tym idzie kanapa się nie rozkłada

brak navi profesjonal czyli nie dzieli sie ekran i jest mniejszy

brak uchwytu na napoje

małe rzeczy na które będziesz zwracał uwage jezdząc tym autem

 

ale pomimo tego uwielbiam ją :roll2:

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dobry egzemplarz trzeba dobrze zapłacić, i takich aut raczej nie ma na allegro i w komisach. Uważam że lepiej zapłacić więcej za rok starszy w nienagannym stanie niż np. po lifcie a lekko podejrzany samochód. 530d to najbardziej optymalny motor w tej budzie co zresztą widać w ogłoszeniach z całej europy, ma dobre pierdnięcie, jest w miarę oszczędny, dość cichy jak jest rozgrzany, bardzo dobrze współgra z automatem. Jeśli chodzi o mechanikę to jest bardzo trwały i przemyślany silnik, a wszystkie usterki dotyczą osprzętu Boscha który również nawala w innych nowoczesnych dieslach i nie ma tu reguły. Co do reszty nie mam zdania ale ogólnie mnie się podoba i jak na razie nie narzekam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ją pierwszy raz zobaczyłem stała na 19tce i to była miłość od pierwszego spojrzenia

są fotele sportowe,skórka,czarne drewno,worek,kanapa się kładzie,uchwyty na napoje ale uwaga są delikatne

navi wąska :cry:

ale tak ciągnie mnie trochę do 745dA i tylko Long tam jest luksusik,juz Ją pomału widzę czarna w środku białe skóry,mega-felga plus mnóstwo extrasów

hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odrazu widac kto kocha te autka na 7ke jeszcze za młody jestem narazie chce naprawic jeden z najwiekszych błędów mojego zycia i odkupic moje kochane e30 325e :mad2: :mad2: ale nie chca sprzedac

i mysle o jakiejs M3 bo dziwnie wyglada e60 lecace bokiem :D

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha dzieki Stinger niewiedzialem ze mozna w ten sposob tel. to sprawdzic a duzo czasu zajelo im przefaxowanie tego w twoim przypadku?

w ASO BMW historie auta sprawdza nawet jesli auto przez caly czas bylo serwisowane wylacznie na niemieckich stacjach? ASO BMW obejmuje cala Europe?

 

Jeżeli Ci wystarczy moga podać Ci dane, których potrzebujesz przez telefon (dane ostatniego przegladu) wtedy masz je od ręki. Jeżeli chcesz fax to ja swój dostałem po ok. 30-stu minutach.

 

Co do pokrycia ASO BMW to cala Europa ale jeszcze raz powtarzam, jeżeli widzisz przegląd w książeczce a nie widzisz go w ASO NIE oznacza to, że przeglądu nie było. Zadzwoń wtedy do ASO z pieczątki pod przeglądem.

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chciałem wersje z m-pakietem ale niestety nie mogłem trafic w dokładnie "to" auto ogłądałem 4 przed zakupem w moim egzemplarzu urzekła mnie skóra i fotele sportowe

a m-pakietu niestety nie miała ale ten problem już rozwiazałem w lipcu realizacja

 

Możesz powiedzieć w jaki sposób go rozwiązałeś, czyli: gdzie, co i za ile kupiłeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli uda ci się znaleźć fotele komfortowe to też sie zakochasz. Wiem, że podnoszą one cenę ale naprawdę warto ;]

Moim zdaniem w samochodzie tej klasy to musi być już automat/steptronic - poza tym w moim modelu nie robią manualnej skrzyni :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chciałem wersje z m-pakietem ale niestety nie mogłem trafic w dokładnie "to" auto ogłądałem 4 przed zakupem w moim egzemplarzu urzekła mnie skóra i fotele sportowe

a m-pakietu niestety nie miała ale ten problem już rozwiazałem w lipcu realizacja

 

Możesz powiedzieć w jaki sposób go rozwiązałeś, czyli: gdzie, co i za ile kupiłeś??

 

sa dwa rozwiazania allegro i zabawa z lakiernikami troche nerwów i inne przejscia koszt około 8000pln i jak ktos sie pomyli w dobieraniu koloru albo cos bedzie bardziej odstawac to juz nie bedzie to samo

 

opcja bardziej optymistyczna to

ASO zestaw M-pakiet do E60 ( zderzaki, progi, błotniki, wszystkie plastiki, halogeny, mocowania lotka na klape tylna) koszt 6000PLN montaż w ASO 1200PLN lakierowanie ASO (wszystkie elementy + maska /u mnie akurat trzeba bo jakis miły zwierzak sie po niej przespacerował :mad2:/ dodatkowo polerowanie całego autka) 4500PLN

 

wiem... drożej.. ale mysle że warto

pozatym dostajemy fakture wiec nie dużo drożej

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy maja racje. Doradzajac wybor dobrego ponadsandardowego wypasu. Zrezygnuj z szyberdachu to bezsens.Zobacz jaki blad zrobilem przy zakupie 3 miesiace temu i czego mi brakuje. Fotele standardowe sa niewygodne-bola mnie plecy,koniecznie skora,mala navi odpada,radio z cd mam chyba standardowe, a moc i brzmienie tych maluskich glosnikow pozostawia wiele do zyczenia,uchwyty na napoje-bardzo mi brakuje, a i dzielona kanapa choc ta nie dzielona w pewien niedogodny sposob tez sie kladzie,ponadto 18 kola to minimum do takiego autka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
W M-pakiecie cenę robią koła. Kiewrownica też sporo kosztuje. Ostatnio w akcji wiosna kpl koł 18 kosztował bodajże 12790 zł, a M-pakiet 5250 + montaż i lakierowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy maja racje. Doradzajac wybor dobrego ponadsandardowego wypasu. Zrezygnuj z szyberdachu to bezsens.Zobacz jaki blad zrobilem przy zakupie 3 miesiace temu i czego mi brakuje. Fotele standardowe sa niewygodne-bola mnie plecy,koniecznie skora,mala navi odpada,radio z cd mam chyba standardowe, a moc i brzmienie tych maluskich glosnikow pozostawia wiele do zyczenia,uchwyty na napoje-bardzo mi brakuje, a i dzielona kanapa choc ta nie dzielona w pewien niedogodny sposob tez sie kladzie,ponadto 18 kola to minimum do takiego autka.

 

 

co do szyberdachu to mam inne zdanie bo uwielbiam jezdzic z otwartym (niestety tez nie mam)

a jesli chodzi o kanape napisałes że tez sie kładzie tylko że z tego co wiem to masz sciane grodziową pomiedzy kabina a bagażnikiem wiec nie spełnia to swojej funkcji

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok przeczytałem juz dzis mi sie nie chce ale jutro będe z tym walczył

szczerze powiedziawszy byłem pewny że jest ścianka :duh:

Jak powalczysz to sie odezwij. Bo Ty moze masz jeszcze jakas inna wersje kanpki. Jestem ciekawy wszystkiego co zwiazane z e-60.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.