Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam takie zapytanie do was otóż kiedy jade szybciej granice 100-130km\h i hamuje drży mi cała kierownica czy to jest związane z wahaczami czy cos z układem hamulcowym(klocki,tarcze)??chcę zlikwidowac ten problem ale nie wiem co jest tego przyczyną z gory dzieki
Opublikowano
Ja miałem cos takiego i była to wina tarcz jak do 100 chamowałem to było oki jak z większej prędkości to waliła kierownica wymieniłem tarcze i po problemie
Opublikowano
tak zgadzam sie z kolegą Adamem, ewidentna wina tarcz, i jeżeli wymieni się na jakiś tani zamiennik, to problem niedługo wróci :)

BMW E34 520i / sedan / 1992 / auto / calypsorot metallic

-------------------------------------------------------------------

EX: BMW E30 318i / coupe / 1989 / manual / diamant schwarz

EX: BMW E30 316i / coupe / 1991 / manual / diamant schwarz

Opublikowano

Koledzy zanim wyslecie go na wymiane tarcz radzilbym sprawdzic wywazenie kol!

Koszt 20 zl a bardzo czesto takie sa objawy. Jak nie pomoze to mozesz brac sie za tarcze.

Opublikowano
nie opony odpadają są w dobrym stanie więc to pewnie tarcze do wymiany...takie będą w miare ok?http://moto.allegro.pl/item364727682_tarcze_klocki_przod_ate_bmw_3_e36_316_318_hit.html
Opublikowano
jak by były koła nie wyważone to podczas jazdy też by drżała kierownica a nie tylko podczas chamowania ATE dobra firma chociaż sie popsuła ja mam cały zestaw lucasa i jestem zadowolony
Opublikowano

Zebys sie tylko kolego nie zdziwil jak tarcze zmienisz a objawy nie ustapia bo masz kola niewywazone :)

Po drugie zanim wezmiesz sie za kupowanie tarczy to sprawdz czy masz je krzywo zjechane, bo normalnie zuzyte tarcze nie powoduja bicia.

Powodow tego stanu rzeczy jest wiele, moze byc krzywa piasta, wybity sworzen, wspomniane juz opony etc., dlatego dziwia mnie rady ze to na pewno tarcze.

A jezeli chodzi o bicie w czasie jazdy to moze byc lekko zauwazalne, opona niewywazona bije w waskim zakresie predkosci.

Opublikowano
Krzywo zjechane ???? Powiedz kolego jak to sprawdzic bo jestem ciekaw !!! Z tego co mi wiadomo skrzywienie tarczy o pare setek jest nie dopuszczalne ponieważ podczas nagrzewania się tarczy zwiększa sie o pare dziesiątek !!!! i jestem ciekaw jak to sprawdzic na oko a druga sprawa wyważenie kół nic nie ma do hamowania . Gdy koła są nie wyważone to bicie na kierownicy jest na ogół w przedziale między 80 a 140 km/h i jest ciągle a nie tylko podczas hamowania !!!! Mogą też byc wyważone koła a bije dalej - opona podczas jazdy zmienia swą geometrie . Jak nie ma luzów w zawieszeniu i kierownica drży podczas hamowania z prędkości większej niż 100km/h to na 100% tarcze Dlatego że z większej prędkości tarcza bardziej się nagrzewac i bicie się zwiększa a przy mniejszych prędkościach ma małe bicie i nie czuc tego ponieważ krzywizne tarczy przejmuje zacisk !!!! A jeżeli kolega chce miec pewnośc że to tarcza to niech ściągnie i zaniesie do tokarza !!!! Wrzuci na tokarke i będziesz wszystko wiedział
Opublikowano

toczenie tarcz to już lekka żena jak dla mnie :nienie: Ile ta tarcza kosztuje, że warto pogiętą czy porysowaną toczyć??

 

Prosze sportowe tarcze brembo + klocki ferodo

http://moto.allegro.pl/item368178301_tarcze_brembo_klocki_ferodo_bmw_e36.html

 

Matko to jest bezpieczeństwo... kiedyć przez oszczedzanie na hamulcach rozwalił bym się astrą f-ką... Gdyby nie ręczny sprawny to nie wiem jak by było :duh:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

jak sprawdzic? sa do tego urzadzenia (nie pamietam jak sie nazywa)...

Ale to mniej wazne...smieszy mnie jak ktos po dwu zdaniowym opisie z cala stanowczoscia diagnozuje usterke ale to nie moja sprawa i nie mam zamiaru sie wyklocac.

Co do wywazenia nie masz racji, bo mialem taki przypadek ze bilo przy hamowaniu glownie (w czasie jazdy nieznacznie).

Mowisz o luzach w zawieszeniu...skad wiesz ze nie ma???

Warto czasem jednak w bardziej wywazony :) sposob doradzac a nie od razu z cala stanowczoscia stwierdzac ze to to i koniec.

Opublikowano
jak sprawdzic? sa do tego urzadzenia (nie pamietam jak sie nazywa)...

Ale to mniej wazne...smieszy mnie jak ktos po dwu zdaniowym opisie z cala stanowczoscia diagnozuje usterke ale to nie moja sprawa i nie mam zamiaru sie wyklocac.

Co do wywazenia nie masz racji, bo mialem taki przypadek ze bilo przy hamowaniu glownie (w czasie jazdy nieznacznie).

Mowisz o luzach w zawieszeniu...skad wiesz ze nie ma???

Warto czasem jednak w bardziej wywazony :) sposob doradzac a nie od razu z cala stanowczoscia stwierdzac ze to to i koniec.

 

Co do wyważenia nie mama racji :mad2: sam piszesz że w czasie jazdy nieznacznie To jednak drżało podczas jazdy !!!!!! Dla mnie temat zamknięty Jak wiesz lepiej to oki życze powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.