Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam pytanie

Czy 200 tys w przypadku benzyny to duzo? chodzi mi o e46

Chciałem kupic 320d ale jednak chyba zdecyduje sie na 318 118 km przebiegi roczne mam w granicach 10 - 12 tys km wiece niewiem czy zabardzo sie opłaca a nie oszukujmy sie te dieselki z tego co widze sa dosc kaprysne.. i jeszcze jedno w przypadku benzyny jaki przebieg jest juz powaznym przebiegiem chodzimi o takie "widelczyki " bo niewiem jak to jest w przypadku benz wiem ze dla diesla 200 tys to wsumie nic. Dzieki za odpowiedzi. Aha jak znajdzie sie ktos tutaj kto posiada 318 1.9 118 km to powiedzcie jak to sie sprawuje i ile pali :cool2:

 

Kolego, proponuję na przyszłość lepiej tytułować posty, ułatwia to "życie" innym użytkownikom forum. - EDIT by MOD

Opublikowano
U mnie jest 180000. Na te silniki to żaden przebieg. Jak narazie nie mam zarzutów do tego silnika (oprócz wymiany przepływomierza i dwóch oringów w korpusie mocowania filtra). Pracuje równiutko i cichutko i bardzo ładnie brzmi jak na pojemność 1,9l. Przy jeździe spokojnej (czytaj normalnej) w mieście pali mi około 8l/100km (ostatnio zszedłem do 7,8l) na trasie tak latajac do 120 spalił mi 6,7l/100km. Przy 90 pali koło 6 a może i mniej :). Kwestia kto jak jeździ.
Opublikowano

200tys.km to mały pikuś , można powiedzieć że silnik się dopiero dotarł

:twisted:

Opublikowano
a wedlug mnie zalezy jak bylo zrobione te 200 tys bo teoretycznie to nie jest bardzo duzo ale jak ktos auta nie szanowal krecil ile popadnie to i przy 200tys moze byc silnik mocno spocony
brak
Opublikowano
a wedlug mnie zalezy jak bylo zrobione te 200 tys bo teoretycznie to nie jest bardzo duzo ale jak ktos auta nie szanowal krecil ile popadnie to i przy 200tys moze byc silnik mocno spocony

Nic dodać, nic ująć :8)

Opublikowano
Przy jeździe spokojnej (czytaj normalnej) w mieście pali mi około 8l/100km (ostatnio zszedłem do 7,8l) na trasie tak latajac do 120 spalił mi 6,7l/100km. Przy 90 pali koło 6 a może i mniej :). Kwestia kto jak jeździ.

 

No dobry bajer połowa sukcesu. Jakbyś podał, że średnie spalanie masz na poziomie 8-9L/100km skłonny byłbym uwierzyć lecz w to iż w mieście przy dużych korkach ten silnik spala 7,8L/100km to raczej między bajki włożyć.

Dodaj jeszcze że jeździsz z włączona klimą :mrgreen:

 

Ja raczej przychylam się do 10-11L/100km w mieście

7-9L w trasie

 

W zależności od obciążenia, warunków atmosferycznych itd itd...

 

Pzdr,

Opublikowano
Po pierwsze to nie psialem że jeżdże w korkach bo nie jeżdze. Akurat mam to szczęscie że pracuje w godzinach takich w których nie ma korków, a przestoje podczas jazdy mam tylko na światłach. Ale jazda typowo miejska. Nie mam po co tu bajerować bo nikt mi za to nie płaci, poważnie mi tyle pali, no te 7,8 to raz było (mówię o średnim spalaniu z komputera z 50km) ale na maxa miałem 8,2l/100km. Poza miastem tak jak pisałem. Gdyby mi palił tyle co piszesz to już bym miał BMke w gazie a nie mam. Zresztą w następnym tygodniu zatankuję pod korek i zobacze ile przejadę na baku, ale z tego co ostatnio tankuję i przejeżdzam tak mi faktycznie wychodzi. Naprawdę wam aż tyle palą te silniki?
Opublikowano
200.000 to nie jest dużo, spokojnie ten silnik powinien przejechać drugie tyle, ale zwróc uwagę czy ten przebieg jest autentyczny. Bo na allegro itp to większość BMek ma około 200.000.
Opublikowano

Przebieg 200tkm ...... to tak jakby zastanawiać sie co jest szybsze Fiat czy Ford!

Podstawowym błędem jest chyba ocena samego przebiegu. Po 300 tkm może być silnik I OSPRZET (bo tam dopatrujmy sie głównie awarii)

w lepszym stanie niz po rzeźniku i przebiegu 200 tkm. Niemniej jednak przy rozsądnej eksploatacji 200 tkm nie powinno stanowić żadnego problemu :-)

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

a czy diesle faktycznie sa duzo bardziej zywotniejsze?czy to prawda ze dla diesla przebieg rzedu 300 -400 tkm to nic? mowimy oczywiscie o prawidlowej eksploatacji silnika. ktore silniki sa twardsze?diesle czy benzyny?zdania sa rozne z tego co wiem to diesle sa niesmiertelne przy normalnej eksploatacji, a na tak zwane katowanie benzyna jest podobno duzo wytrzymalsza. co o tym sadzicie?

 

pozdrawiam!

Opublikowano
Witam ja mam e46 ci 1.9L 120 kucyków. Mieszkam w 3mieście i pale około 10L (miasto) i nie będę ukrywać ,wolno nie jeżdżę. Jak kiedyś próbowałem wolno jeździć z chodziłem min do 8,7L. Na trasie Kraków 3misato spaliłem 8.1L. Mam zrobione 160 687 km. Z czego sam zrobiłem około 10 tys. Świeci mi sie kontrolka katalizatora bo ponoć 3ba wymienić ale ja uważam ,ze niema sensu i go nie będę wymieniał pyzatym koszt operacji jest duży. Zastrzeżeń prócz małej małej mocy nie mam. Wszystko chodzi elegancko. Oby tak dalej.
Nałogowy wygniatacz asfaltu polskiego.
Opublikowano

Zastrzeżenia sie pojawiły dzisiaj :( A mianowicie "łącznik drążka stabilizatora"

x2 (bo sie wymienia 2 naraz). Coś mi zaczęło stukać pojechałem na diagnostykę. 1x łącznik 75.50zł (W hurtowni) znajomy zakłada za 80 zł (obydwa). U Foty w ASO 110 założenie. Wyrobiło sie od dróg ; niestety do domu mam bita drogę :(

Nałogowy wygniatacz asfaltu polskiego.
Opublikowano
Witam Prokop ma racje moja e 46 1,9 pali na trasie 6,0-6,5 zklimatyzacja i wcale nie jestem zawalidroga srednia szybkosc ponad 70 km.Polecam wszystkum zasady eko jazdy a nie gaz- hamulec .Pozdrawiam.Ps.jezdze bmw od kilkunastu lat obecnie 4-tym .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.