Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem, ze znikaniem wody w chlodnicy w mojej 525d E39. W aucie znika w oda, na trasie mi sie zagotowala, zrobilem wtedy jeszcze 1000 km, wymienilem korek chlodnicy, termostat, wisko.Zrobilem kojejne 500 km i znowu sie zagotowal. Gdzie ucieka ta woda? Myslalem o uszczelce pod glowica, ale przy takich ilosciach wody, dawno bym juz zatarl silnik, a on dalej jezdzi i dalej ginie woda???Pomocy!
Opublikowano
Znikać może wszędzie dokładnie, ja podam z własnego doświadczenia. Dwa razy miałem tak, że znikała poprzez pękniety korek ten mały plastikowy od odpowietrzania, trzymał sie ale był pekniety i uciekała woda jako para raczej delikatnie. Drugi raz problem dotyczyl ubywajacego płynu ale tylko na zimnym silniku, chodzi mianowicie o obudowe termostatu, uszczelka popuszczała, jak za zimnym naciskalem waż górny słychac bylo ze gdzies ucieka wraz z powietrzem, na ciepłym nie uciekalo bo plastikowa obudowa sie rozgrzala i zwiekszyla objetnosc (plastik) rozszerzyl sie i bylo okej, ale tak to uciekalo i lalo sie na pompe wody., sprawdz tez pompe wody moze ona popuszcza
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czytałem kiedyś tu na forum , że dobre firmy naprawcze maja specjalny barwnik , który dodają do płynu chłodniczego i w specjalnym świetle < przypuszczam , że uv > widzą wyciek.

Nie wiem czy w jakiś sposób jest to pomocna informacja? Może się przyda.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.