Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
To chcesz sobie specjalnie dokleic ?:)
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
To chcesz sobie specjalnie dokleic ?:)

Tak, chce sobie nakleic 545i mimo ze mam 231KM 530i.Obecnie nie mam oznaczenia bo kupilem bez.

 

to ja proponuje odrazu m5

KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano
To chcesz sobie specjalnie dokleic ?:)

Tak, chce sobie nakleic 545i mimo ze mam 231KM 530i.Obecnie nie mam oznaczenia bo kupilem bez.

 

Masz wersje amerykanską, że 231KM? Na tamtym rynku było 528i/3000/231KM. Porównywalna wersja europejska z silnikiem 3000 to 530i/258KM.

Moim zdanem harmonijniej wygląda klapa bez oznaczeń tylko z logo na srodku.

Opublikowano
No to może 550i ? Widziałem mercedesa CLK, gdzie po lewej stronie miał emblemat 320, a po drugiej e55AMG Kompressor. Może zrób sobie tak? Albo np. przyklej w rządku 545i, 550i oraz M5 - wówczas moce zapewne się zsumują. Nawet sobie nie wyobrażasz jakiego to ma kopa... :)
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
W nastepnym tygodniu jade ogladac 545 e60 a ona ma akurat oznaczenie na klapie, wiec jak kupie (daj boże) :) to wysle ci gratis.
Opublikowano
To chcesz sobie specjalnie dokleic ?:)

Tak, chce sobie nakleic 545i mimo ze mam 231KM 530i.Obecnie nie mam oznaczenia bo kupilem bez.

 

Masz wersje amerykanską, że 231KM? Na tamtym rynku było 528i/3000/231KM. Porównywalna wersja europejska z silnikiem 3000 to 530i/258KM.

Moim zdanem harmonijniej wygląda klapa bez oznaczeń tylko z logo na srodku.

2004r. pazdziernik bylo 530i 231KM potem 2005r 258KM i teraz jeszcze mocniejsze sa wypuszczane.
Opublikowano
A jeśli założy się na klapę to 545 , to moc się zwiększa, a spalanie normalne zostaje?:) Czy spalanie też się zmienia?:):)
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
he he :) A tak poważnie, to jak już tak bardzo się uparłeś na ten emblemat, to przy przyklejaniu zwróc uwagę na miejsce, w którym to przyklejasz - wymierz sobie jakoś, żeby wyglądało przyzwoicie, bo znajomy dokupił sobie emblemat 330D do e46 (faktycznie silnik 3.0D ) i za wysoko przykleił - tył wygląda niezbyt fajnie teraz. Pzdr
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
a ja jak kupowałem autko , to się modliłem co by oznaczeń nie było... i modlitwy zostały wysłuchane ( odeszło skrobanie kleju )
Opublikowano
he he :) A tak poważnie, to jak już tak bardzo się uparłeś na ten emblemat, to przy przyklejaniu zwróc uwagę na miejsce, w którym to przyklejasz - wymierz sobie jakoś, żeby wyglądało przyzwoicie, bo znajomy dokupił sobie emblemat 330D do e46 (faktycznie silnik 3.0D ) i za wysoko przykleił - tył wygląda niezbyt fajnie teraz. Pzdr

Wiem, wiem pamietam o tym. Jak spojrze pod katem to mozna dostrzec slad po oznakowaniu. Ciekawe czy utrafie. Juz wyslalem zapytanko do sklepu o te oznakowanie. Nie lubie przerabiac cos co jest oryginalne i dokladanie pakietow. U mnie liczy sie oryginal. No moze prucz oznaczenia. :mrgreen:

Opublikowano
Jak kupiłem swoje auto to miałem 530 bez „d” i powiem że co chwilę trafiał się jakiś agresor chyba jakoś ludzie odważniejsi byli :lol: . Ja jednak nie lubię takich gadżetów nie mam nic i jest spokojniej. Jak już robić sticker tuning to nakleił bym 518i tak na podpuchę :twisted: .
Opublikowano
Jak kupiłem swoje auto to miałem 530 bez „d” i powiem że co chwilę trafiał się jakiś agresor chyba jakoś ludzie odważniejsi byli :lol: . Ja jednak nie lubię takich gadżetów nie mam nic i jest spokojniej. Jak już robić sticker tuning to nakleił bym 518i tak na podpuchę :twisted: .

To jest dobry pomysl :cool2:

Opublikowano
Jak kupiłem swoje auto to miałem 530 bez „d” i powiem że co chwilę trafiał się jakiś agresor chyba jakoś ludzie odważniejsi byli :lol: . Ja jednak nie lubię takich gadżetów nie mam nic i jest spokojniej. Jak już robić sticker tuning to nakleił bym 518i tak na podpuchę :twisted: .

No tak benynowka jest ciut mniej elastyczna ale nadrabia sprintem. Mamy remis.Hi,hi.

Opublikowano

Progressowy – proszę korzystać z możliwości edycji postu, (często zdarza Ci się pisać posty bezpośrednio po sobie).

 

A tak na temat – napiszę jedynie, że podziwiam Twoją wielką szczerość... ten wątek jest tego dowodem (czasem jednak lepiej ukryć takie zamiary)

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Koledzy pewnie żałują, że nie ma przedłużanych E60. Już widzę te oznaczenia na tylnej klapie z literką "L". Nocą wszystkie koty są czarne, więc kierowcy stojący z tyłu takiego "LONGA" mogliby się zapewne nabrać. Sprawdzić ciężko, bo jak się widzi przed oczyma BMW z oznaczeniem 545 "L" to aż strach się bać.
Opublikowano

progressowy, a co będzie jak złoi cię na trasie jakiś koleś w golfie gts albo vectrze i będzie sie chwalił na ichnych forach, że objechał e60 545i???

:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.