Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie

kupilem NOWE amory na tył firmy sachs, a tu sprawnosc ich wynosi 27% i 29%.

To zdecydowanie za malo jak na nowe amory. Poprzednie juz miały o 2% lepszy wynik od nowych. Sytuacja jest dziwna bo to male prawdopodobienstwo aby dwa amory wykazywały podobną-bardzo niską sprawnosc. Jeden moglby byc wadliwy, ale zeby dwa???

Dzwonilem reklamowac ale facet mi mowi ze niektore BMW na testach wykazuja słabe rezultaty amorów i radził jechac na inną stacje sprawdzić.

Czy wy tez mieliscie taki przypadek? Co o tym myslicie?

pozdrawiam

 

Pragnę zwrócić uwagę Szanownego Kolegi na umieszczenie właściwego opisu typoszeregu modelu, którego tyczy temat postu. Moderator - qb

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mi kiedys powiedzieli, ze w moim touringu tylu sie nie bada na trzesawce - pewnie z powodu blednych wskazan

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
:shock: Zamrtwiłeś mnie tym spostrzezeniem kolego, rowniez mam nowe zakupione Sachsy nowe tylko, ze na przód, ale na chwilę obecną zwlekam z wymianą, nie mow mi ze ich sprawnosc jest tak niska :( a jak Ci sie jeździ lepiej niz przed wymiana czy cos puka??? jak reaguja na drodze te amorki nowe????
Opublikowano

szczerze mowiac nie czuje roznicy porownujac do poprzednich.

Zarowno stare , jak i nowe amory badane byly na tej samej maszynie i wynik jest podobny. Mozliwym jest ze albo maszyna jest walnieta, albo tak jak Bono pisze- niektorych touringów nie bada sie w ten sposób.

Pamietam tez ze przy wymianie testowałem ręcznie te amory i wcale ciężej nie chodziły od starych. Koles do ktorego dzwoniłem z reklamacją mowil, ze to jest mało istotne. Tez tak myslicie?

Opublikowano
Możesz mieć rację, ze posiadanie NIVO wpłyneło na stan tego badania. Kiedyś przewinęło się tu na forum ktoś wypowiadał sie że podczas badania miał coś podobnego, że nie mozna tak łatwo stwierdzić sparawności jak sie ma NIVO, ale nie znam szczegółów
Opublikowano
no to zmartwiliście mnie,też szykuję się na wymianę amortyzatorów z przodu i trzęsawka wykazała około 41-46% sprawności .Słyszałem że bmw na trzęsawkę sie nie jeżdzi bo to nieadekwatne wyniki do stanu tz, 55% to już kiepskie amorki.Tył nivo nie nadaje sie do badania na trzesawce.Niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni.
Opublikowano
Jeśli masz NIVO to odpuść sobie trzęsawkę taką jak przy normalnym zawieszeniu, bo wynik będzie bzdurą... Czytałem o tym na forum...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
czy to moze byc spowodowane posiadanem NIVO?

 

Tak to wina NIVO zero paniki jak masz nowe to sa nowe i na 100% sie nie zepsuły :) mialem to samo :)

brokat_
Opublikowano
jesli chodzi o szarpaki to sa dwa rodzaje testu bodajze bosma i eusama, u ciebie moze byc kwestia nivomatu i wynik wychodzi tak samoprzeklamany jak np. w przypadku zawieszen sportowych. tylko jeden z nich daje wymierne wyniki, niestety nie pamietam ktory.dopoki ci auto nie plywa, nie stukaja amorki i czuc ze jezdzi sie normalnie to jest okej. nie przejmuj sie wynikami testu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.