Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Skończyło mi się dzisiaj paliwo(silnik zgasł) i po zatankowaniu jakieś dziwne objawy. Samochód nie chce jechać, obroty rosną a przyśpiesza powoli. I co mnie bardziej przeraziło to że w tylnej części silnika od strony skrzyni, jakieś dziwne dźwięki idą spod kolektora ssącego od silniczka krokowego. Dźwięk przypomina umierające łożysko. Co to może być? :mad2:

I jeszcze na drugim biegu jakoś trochę szarpie ale to już dawno tak. Może czas wyczyścić silniczek krokowy? Słyszałem że wtryskiwacze mogą wydawać dźwięk ale nie jestem pewien. Wtryskiwacz nie powinien w ogóle jakoś siebie ujawniać.

BMW - power
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Samochód nie chce jechać, obroty rosną a przyśpiesza powoli.

 

 

To wygląda na sprzęgło.

Pewnie się skończyło.

Albo olej się leje na tarczę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Jeżeli olej się leje na tarczę to wychodzi że mam tylny uszczelniacz wału korbowego walnięty? Jak to dokładnie sprawdzić?
BMW - power
Opublikowano

Ale kolega pisał, że mu tak wyszło po zatankowaniu zupełnie do sucha wyjeżdżonego zbiornika.

 

Jedyne co mi się nasuwa, to to, że pompka zassała brudy z dna zbiornika i przytkał sie filtr paliwka, co zaowocowało jego niedostatecznym ciśnieniem.

Czyli autko może mieć nierówne obroty, słaby ciąg itd...

126p>Polonez 1,5>Seicento 900>Polonez 1,4 103kM>Nissan 100NX 150kM>Peugeot 406>Peugeot 406>Opel Vectra 2,2DTI>BMW520i 24V>BMW 525i 24V Touring i VW POLO 1.0 sport GT :) '92>A-klasa 140KM>E61 530d
Opublikowano
Może rzeczywiście filtr się zatkał, ale mam podejrzenia na sprzęgło. Czasem rano przed tym jak odpalić wciskam sprzęgło żeby wyłączyć bieg i trochę ciężko idzie nawet czasem trzeba wyrywać (dość mocno) pociągnąć za gałkę zmiany biegów. Ale jakby to było sprzęgło to by szarpało pod czas ruszania albo jeszcze jakieś objawy (dziwne drżenia pod czas przełączania biegów) natomiast nic takiego. Biegi idealnie wchodzą tylko czasem jak zimny silnik to jedynka się zacina (nie chce wchodzić z pierwszej próby) ale to normalne, kiedy silnik zimny to i skrzynia nie wysmarowana. Trzeba poczekać żeby olej dobrze się rozlał w środku. Czy może ja czegoś nie rozumiem?
BMW - power
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To wina sprzęgła.

Prawdopodobnie zaciera się wyprzęgnik.

Zakończy się to szybkim zniszczeniem tarczy sprzęgła.

Skrzyni biegów też to na zdrowie nie idzie.

Radzę szybko to naprawić.

To , że akurat się skończyło paliwo to zbieg okoliczności.

Oczywiście mogło się zapchać syfem ze zbiornika ale to inne objawy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.