Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowym użytkownikiem forum, a także młodym kierowcą. Proszę o wyrozumiałość, jest to mój pierwszy post, i nie znalazłem podobnego tematu wcześniej, jeśli taki się pojawił, z góry przepraszam.

Przed kilkoma dniami zakupiłem mój pierwszy samochód, BMW e46 320d :) , którego wadą jest niestety brak odtwarzacza CD, jest wyposażony w 'BMW Business' pakiet (czy coś w tym stylu, niestety w dalszym ciągu jestem zielony w tych sprawach :oops: ), niestety jedynie z odtwarzaczem kasetowym. Z racji tego, ze jest to dość przestarzałe rozwiązanie, staram się znaleźć sposób na zainstalowanie odtwarzacza CD (albo podłączenia iPoda?).

Jak do tej pory, dowiedziałem się, iż jest prawdopodobnie możliwość zamontowania w tym samochodzie zmieniarki CD, chciałbym jednak dowiedzieć się co inni myślą na ten temat, i jakie rozwiązania proponowalibyście (nie chciałbym jednak wydać zbyt wielu pieniędzy na wstępie, gdyż już i tak budżet został nadszarpnięty samym zakupem :( )

Wielkim plusem byłaby także informacja o tym, czy zna ktoś może zakład w Warszawie i okolicach gdzie znają się na tych sprawach i porządnie i w miarę tanio zajęliby się tym :)

Z góry dzięki za pomoc,

pozdrawiam

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ten dział!

Przenoszę!

Proponuję zapoznać się ze strukturą forum i oczywiście z regulaminem. A kwestia podłączenia iPoda do jednostki głównej była już opisywana na tym forum :search:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Nie ten dział!

Przenoszę!

przepraszam :oops: