Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a w praktyce z mojej perspektywy działa tak, że gdy jest aktywny nie da się zawrócić na ręcznym, gdy jest po jednym nacinięciu, to też nie za bardzo, a gdy wyłšczy się wogóle, to spokojnie można robić z autem co się chce.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Może jeszcze ktoś wyjaśnić jak w praktyce działają DTC i DSC, czym to się różni i czemu zapobiegają oba te systemy. Proszę o wyoślenie różnicy;)

 

Hmmm. Ja bym to opisal w taki sposob:

DSC to system , ktory czuwa nad stabilnoscia pojazdu - taka wypasiona kontrola trkcji.

Natomiast DTC to tylko taka funkcja tego systemu, ktora pozwala na bardziej dynamiczna jazde - taka z lekkimi uslizgami i dymkiem z opon, a w razie czego moze uratowac dupsko jak sie przegnie pale.

Myślę, że wersja jasiuq1 jest najlepsza, najprostsza i najpoprawniejsza;)

Opublikowano
Może jeszcze ktoś wyjaśnić jak w praktyce działają DTC i DSC, czym to się różni i czemu zapobiegają oba te systemy. Proszę o wyoślenie różnicy;)

 

Hmmm. Ja bym to opisal w taki sposob:

DSC to system , ktory czuwa nad stabilnoscia pojazdu - taka wypasiona kontrola trkcji.

Natomiast DTC to tylko taka funkcja tego systemu, ktora pozwala na bardziej dynamiczna jazde - taka z lekkimi uslizgami i dymkiem z opon, a w razie czego moze uratowac dupsko jak sie przegnie pale.

Myślę, że wersja jasiuq1 jest najlepsza, najprostsza i najpoprawniejsza;)

 

:dance:

 

No wiesz, nie ja jeden mam tutaj racje. Koledzy -niektorzy - napisali to samo, ale innymi slowy.

Ale dzieki za uznanie. :cool2: I pamietaj !!! zanim calkiem wylaczysz to zastanow sie 2 razy i lepiej nie na mokrym :mrgreen:

Pozdrawiam

Opublikowano

Padło wcześniej pytanie o e39. Jak to jest w tym modelu? Czy też są 3 poziomy ustawień?

 

Moje subiektywne odczucia są takie:

DSC włączone bardzo mocno czuć w czasie jazdy (i widać migający trójkącik). Po przyciśnięciu czuję jakby nie działało wcale (świecący na żółto trójkącik). Przytrzymywać jeszcze nie próbowałem - właśnie tu przeczytałem, że może to coś zmienić.

 

Nie mogę się doczekać mojej pierwszej zimy z tym autem - będzie zabawa:)

Opublikowano

No i nie mogłem się doczekać i sprawdziłem :) Tak więc z pełną pewnością mogę napisać, że po jedno razowym wciśnięciu DSC uruchamia się kontrola przyśpieszenia - czyli jak wcześniej było wspomniane coś w rodzaju kick-down. Po przytrzymaniu przycisku przez około 10s (na biegu jałowym - o ile to może mieć znaczenie) wyłączyły się owe systemy całkowicie :D Auto zachowywało się naturalnie (przypomniała mi się jazda Sierrą :D ) - na mokrym nie mogłem ruszyć :) a kolejne angielskie rondko skończyło się na przejechaniu go praawie bokiem :)

 

Tak więc reasumując - przytrzymanie dłużej ok 10s przycisku DSC wyłącza całkowicie kontrolę trakcji i przyśpieszenia :D

 

Miłej zabawy, tylko uważajcie na Mokrym :)

Opublikowano
Może jeszcze ktoś wyjaśnić jak w praktyce działają DTC i DSC, czym to się różni i czemu zapobiegają oba te systemy. Proszę o wyoślenie różnicy;)

 

Hmmm. Ja bym to opisal w taki sposob:

DSC to system , ktory czuwa nad stabilnoscia pojazdu - taka wypasiona kontrola trkcji.

Natomiast DTC to tylko taka funkcja tego systemu, ktora pozwala na bardziej dynamiczna jazde - taka z lekkimi uslizgami i dymkiem z opon, a w razie czego moze uratowac dupsko jak sie przegnie pale.

Myślę, że wersja jasiuq1 jest najlepsza, najprostsza i najpoprawniejsza;)

 

:dance:

 

No wiesz, nie ja jeden mam tutaj racje. Koledzy -niektorzy - napisali to samo, ale innymi slowy.

Ale dzieki za uznanie. :cool2: I pamietaj !!! zanim calkiem wylaczysz to zastanow sie 2 razy i lepiej nie na mokrym :mrgreen:

Pozdrawiam

Szczerze, to już to zrobiłem podczas deszczu na jednym z parkingów katowickiego centrum handlowego, haha. Bardzo łatwo auto ustawić bokiem, ale ciekaw jestem czy na suchym też by się to tak fajnie udało? Próbował już ktoś?(chodzi mi o 530dA)

P.S. Jasiuq1, jaki masz kolor swojej e60(albo jakieś znaki szczególne;), w końcu jesteśmy z tego samego miasta więc jest szansa się spotkać na światłach?

Opublikowano
Może jeszcze ktoś wyjaśnić jak w praktyce działają DTC i DSC, czym to się różni i czemu zapobiegają oba te systemy. Proszę o wyoślenie różnicy;)

 

 

P.S. Jasiuq1, jaki masz kolor swojej e60(albo jakieś znaki szczególne;), w końcu jesteśmy z tego samego miasta więc jest szansa się spotkać na światłach?

 

Moja jest czorna, znaki szczegolne? hmmmmm - stoi od miesiaca na serwisie :jawdrop:

a ja smigam srebrna 520 :mad2:

Opublikowano

Czyżby ten sam kolorek co w mojej?? Rozumiem, że czarna skóra w środku?? No znaki szczególne np. czy masz oznaczenia na klapie, jakieś naklejki 'PL' czy coś;)

P.S A co się takiego w niej sypnęło, że garażujesz ją w Bawarii;)??

Ta srebrna 520 to nieprzypadkiem pojazd zastępczy z Bawarii w czarnej materiałowej tapicerce??

Opublikowano
Czyżby ten sam kolorek co w mojej?? Rozumiem, że czarna skóra w środku?? No znaki szczególne np. czy masz oznaczenia na klapie, jakieś naklejki 'PL' czy coś;)

P.S A co się takiego w niej sypnęło, że garażujesz ją w Bawarii;)??

Ta srebrna 520 to nieprzypadkiem pojazd zastępczy z Bawarii w czarnej materiałowej tapicerce??

Taaa

Wszystko sie zgadza, naklejek nie ma.

Moglbym w zasadzie powiedzic , ze sypnelo sie wszystko :duh:

Mam auto od listopada i mam juz wymienione obydwa stabilizatory aktywne, wszystkie wahacze z przodu, przekladnie kierownicza, pompe od hydrauliki, sprezarke od klimy, pompe wody, podnosnik tylnej szyby, parownik i jeszcze cos by sie znalazlo.

Obecnie walcza z tubina. A ja walcze ze stresem :mrgreen:

 

Z ktorej czesci Katowic jestes?

Pozdrawiam

Opublikowano
Wracając do e39 po wciśnięciu i przytrzymaniu guzika DSC trójkącik się zapalił po czym zgasł i już nigdy się nie wrócił :/

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Opublikowano
Ja w tym wątku pytałem o e60, w e39 będzie to się trochę różniło gdyż nazewnictwo tych systemów jest inne, jak również sam sposób odłączania ich.
Opublikowano
Wracając do e39 po wciśnięciu i przytrzymaniu guzika DSC trójkącik się zapalił po czym zgasł i już nigdy się nie wrócił :/

 

Za długo go przyprzymałeś, też tak miałem, po wyłączeniu zapłonu na minutę pomogło, wróciło wszystko do normy :)

 

a teraz z innej beczki, czy po wyłączeniu systemu i gwałtownym ruszeniu raz,drugi trzeci - możliwe, żeby system się sam włączył ? bo czwarty raz już ślizku nie mogłem zrobić, system nie pozwolił...

Opublikowano

Wczoraj przetestowałem przytrzymanie i trójkącik też mi zniknął na dłużej. Na szczęście dziś rano znowu się pojawił:)

 

Sądząc po mojej dzisiejszej jeździe i kilku poślizgach, w mojej e39 nie muszę trzymać żeby całkowicie wyłączyć systemy. Fajnie się jeździ po mokrym, ale prędkości znacznie większe niż na śniegu i trochę strach...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.