Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak to jest z DSC? Czy jeżeli się je wyłączy to go poprostu nie ma, czy tak jak w niektórych markach, że przy wyłączeniu systemu, on i tak działa tyle, że włącza się dopiero w krytycznych sytuacjach, a do pewnego momentu nie ingeruje?
Opublikowano
O ile dobrze pamiętam to możesz go zarówno ograniczyć jak i całkowicie wyłączyć. Więcej szczegółów znajdziesz w instrukcji. Nie mam jej teraz pod ręką, ale chyba jeśli przyciśniesz raz przycisk od trakcji to DSC ograniczysz, a jeśli przytrzymasz dłużej ten przycisk to całkowicie wyłączysz kontrolę trakcji.
Opublikowano
zdaje sie, ze jedno nacisniecie uruchamia Dynamic Traction Control , a przytrzymanie wylacza wszystko. Czy calkowicie? Trzeba sprobowac :norty:
Opublikowano
Ostatnio czegoś szukałem w instrukcji i była nie pamiętam dokładnie ale nazywało to sie chyba procedura szybkiego ruszania, czy coś koło tego. ktoś używał tego kiedy chcemy szybko z miejsca przyspieszyć każdą DSC kliknąć i Kick-Downa zrobić.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Właśnie nie wiedziałem jak całkowicie wyłączyć DSC ponieważ po jedno razowym wciśnięciu zapalała się kontrolka między zegarami i auto zachowywało się tak jak by jeszcze bardziej DSC był aktywny -czyli coś jak kolega wcześniej pisał - Kick-Down.

Czym się objawia całkowite wyłączenie DSC ? :)

Opublikowano
Właśnie nie wiedziałem jak całkowicie wyłączyć DSC ponieważ po jedno razowym wciśnięciu zapalała się kontrolka między zegarami i auto zachowywało się tak jak by jeszcze bardziej DSC był aktywny -czyli coś jak kolega wcześniej pisał - Kick-Down.

Czym się objawia całkowite wyłączenie DSC ? :)

 

Tym, ze dla wiekszosci kierowcow samochod moze byc trudny do opanowania w pewnych sytuacjach.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Właśnie nie wiedziałem jak całkowicie wyłączyć DSC ponieważ po jedno razowym wciśnięciu zapalała się kontrolka między zegarami i auto zachowywało się tak jak by jeszcze bardziej DSC był aktywny -czyli coś jak kolega wcześniej pisał - Kick-Down.

Czym się objawia całkowite wyłączenie DSC ? :)

 

Tym, ze dla wiekszosci kierowcow samochod moze byc trudny do opanowania w pewnych sytuacjach.

 

Pewnymi sytuacjami można nazwać już samo ruszanie :D

Opublikowano

Systemu całkowicie nie da się wyłączyć, żeby sprawdzić że jeszcze działa

potrzeba jazdy rajdowej.

Sam tego nie sprawdziłem, ale polegam na opinnii "rajdowca" który E60

objeździł i powiedział, że nie pozwla mu na takie uślizgi jakby chciał.

Hej :hand:

Opublikowano

z Tym ruszanie u nie których różnie byywa :) Wyłączyć to raczej się go kompletnie nie da, ale można ograniczyć jego działanie :)

 

Dziś sprawdzę ten myk z przytrzymaniem przycisku DSC :)

Opublikowano
Systemu całkowicie nie da się wyłączyć, żeby sprawdzić że jeszcze działa

potrzeba jazdy rajdowej.

Sam tego nie sprawdziłem, ale polegam na opinnii "rajdowca" który E60

objeździł i powiedział, że nie pozwla mu na takie uślizgi jakby chciał.

Hej :hand:

 

Całe szczęście że rajdowca napisałeś w cudzysłowie. Przytrzymanie przycisku DSC powoduje CAŁKOWITĄ dezaktywacje systemu. W każdym modelu BMW który do dzisiaj opuścił fabrykę. Kolega "rajdowiec" niech jeszcze trochę poćwiczy. Byle poza ruchem drogowym.

Opublikowano
Dokladnie, DSC daje sie calkowicie wylaczyc i nie ma tu zadnych watpliwosci. Jak bede duzy, to bede wylaczal DSC na Nürburingu - na razie sie boje :mrgreen:

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Hm, z tym, że na jak długo należy go przytrzymać? 1s,2s,3,5s ??

Nie wiem jak w 5-er, ale w trójce e9x zmienia się lampka i masz komunikat na ekranie navi (jeśli jest) a w e46 zapalały się dwie lampki razem. Czas i kontrolka opisane są w instrukcji.

Opublikowano

Właśnie w instrukji nic nie ma jak długo należy go przytrzymać. Navi niestety nie mam :(

Czy może ktoś z kolegów wie dokładnie co i jak w e39 z DSC ?

Opublikowano
Może jeszcze ktoś wyjaśnić jak w praktyce działają DTC i DSC, czym to się różni i czemu zapobiegają oba te systemy. Proszę o wyoślenie różnicy;)
Opublikowano
Może jeszcze ktoś wyjaśnić jak w praktyce działają DTC i DSC, czym to się różni i czemu zapobiegają oba te systemy. Proszę o wyoślenie różnicy;)

 

Hmmm. Ja bym to opisal w taki sposob:

DSC to system , ktory czuwa nad stabilnoscia pojazdu - taka wypasiona kontrola trkcji.

Natomiast DTC to tylko taka funkcja tego systemu, ktora pozwala na bardziej dynamiczna jazde - taka z lekkimi uslizgami i dymkiem z opon, a w razie czego moze uratowac dupsko jak sie przegnie pale.

Opublikowano
jasiuq1 - moim zdaniem widziałbym to tak, że ASC to jest kontrola trakcji a DSC - dodatkowa kontrola przyśpieszenia wraz z kontrola hamowania ?
Opublikowano
jasiuq1 - moim zdaniem widziałbym to tak, że ASC to jest kontrola trakcji a DSC - dodatkowa kontrola przyśpieszenia wraz z kontrola hamowania ?

 

...... :?: no ale my nie rozmawiamy o asc !!! ktore chiba bylo w starszych modelach

Opublikowano
Może jeszcze ktoś wyjaśnić jak w praktyce działają DTC i DSC, czym to się różni i czemu zapobiegają oba te systemy. Proszę o wyoślenie różnicy;)

 

A czy to nie jest tak ze DTC to poprostu kontrola trakcji (czyli TC lub ASR z innych marek) a DSC to to samo co ESP?

 

A zresztą, za stroną bmw.pl

 

Limuzyna BMW serii 5 wyposażona jest w elektroniczne systemy regulacji układu jezdnego, które zwiększają bezpieczeństwo i przyjemność jazdy. W sytuacjach krytycznych (w przypadku nad- lub podsterowności), układ dynamicznej kontroli stabilności zmniejsza moment obrotowy i odpowiednio wyhamowuje poszczególne koła. Układ zapobiega utracie przyczepności i w ułamku sekundy stabilizuje pojazd. W skład układu DSC wchodzi funkcja dynamicznej kontroli trakcji (DTC), która dopuszcza zwiększony poślizg kół w celu bardziej sportowej jazdy.

 

A na angielskiej stronie jest dodatkowo wyjasnione DTC podnosi przyczepnosc na sypkich i zasniezonych nawierzchniach (czyli jest to normalna kontrola trakcji) i podobnie z ESP...

Think Locally,

Fuck Globally!

Opublikowano
Hmm, no tak, ale nie wyłączone DSC czy też DTC nie pozwala na sportową jazdę... więc jak to jest z wyłączeniem owego ?

 

No normalnie... Trzymasz przycisk, elektronika się wyłącza i masz auto bez systemów wspomagających. Koła kręcą się w miejscu, tył ucieka na zakrętach, Ty się dobrze bawisz, albo jesteś zlany potem i masz duże oczy z przerażenia... To tak w skrócie :D

Opublikowano
Wsumie to się dobrze bawię i adrenalinka skacze :D Ale cały czas nie wiem ile należy to przytrzymać... od wczoraj nie mogę sobie sprawdzić bo pada deszcz :(
Opublikowano
Wciskasz i trzymasz dotąd az na ekranie pojawi sie ze DSC jest wylaczone...Jak wdusisz przyciski i policzysz do 10 powoli to juz napewno oba systemy beda wylaczone.

Think Locally,

Fuck Globally!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.