Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:mad2: :roll2: odpaliłem auto i ruszając zauważyłem że wspomaganie kierownicy nie działa, po czym poszedł smród palonej gumy i komunikat o braku ładowania akumulatora. Zgasiłem silnik i odpaliłem jeszcze raz. Na wolnych obrotach działał ok. Doszedłem do wniosku że pompa klimy staje więc ją wyłączyłem. nie pomogło. Nadal na wolnych obrotach wszystko ok. ale na wyższych zatrzymywały sie obydwa paski i paliły się. Zdjąłem pasek od klimy i wydawało sie że jest ok, ale po przejechaniu kilku kilometrów słychać było zawsze na tych samych średnich obrotach burczenie i znowu smród gumy. Czy koło pasowe wału korbowego ma jakieś sprzęgło które może powodować że zatrzymują sie wszystkie koła tzn. alternator klima popa wspomag. itd????[/b]
Opublikowano

Slyszalem niedawno w ASO, ze kola pasowe (nie wiem czy wszystkie) sa o ile pamietam guma pokryte i z czasem potrafi sei ta guma powykruszac.

A moze poprostu paski maja dosc? Moze napinacz?

Sprawdzales czy sa naciagniete?

Opublikowano
Sprzęgiełko jednokierunkowe jest na alternatorze, ale jego uszkodzenie nie powinno powodować palenie gumy. Dziwna sprawa, sprawdź te koło pasowe na wale korbowym, one jest z tłumikiem drgań być może się ukręcił.
Opublikowano
Już wszystko wiem. dzięki za podpowiedz, faktycznie rozwulkanizowało się koło pasowe, kosz oryginału to 1200zł i będzie hulać. szkoda tylko że nie wydam tej kasy w zbliżający sie fajny weekend. Pozdro.
Opublikowano

Witam. A moje koło pasowe pierdło przy 210 tysiach i efekt był ten sam.

Do Renaultogówna np. nowa Lagównouna kosztuje 2700 a do naszej Bajer Mistrzostwo i Wypas "tylko 1230 PLN. Wiem bo płaciłem.

Pozdro. :hand:

Opublikowano
znajdz dobrego fachowca se spawara w lapie i obspawaj kolo w srodku , oby bylo rowno !! dlatego musi robic to fachowiec a nie zenek ze pod sklepa z winem . Sprawdzone na kilku autach , ostatnio na Renowskim 1.9 D , stosowane z powodzeniem w VW 2.0 TDI i 1.9 TDI
Opublikowano

Lekcje odrobiłem i oto spostrzeżenia:

nie próbujcie spawać!!!!!!!!!!!!!!!

Koło owszem kręciło się równiutko ale tłumik drgań a raczej w tym momencie jego brak dał znać. Otóż w tym przypadku napinacz wariuje i odczuwalne to jest nawet w kierownicy bo i pompa wspomagania kręci się na tym pasku.

Absolutnie odradzam!

Osobiście polecam allegro. Kupiłem koło z 2006r za ok 500zł złożyłem i jest ok. to jedyna tańsza i dobra alternatywa.

pozdrawiam.

Opublikowano

Rych!

Z całym szacunkiem kolego ale w BMW nie jest tak samo jek w Renault. A co do VW, to mam Sharana 1,9 i nie wyobrażam sobie jego pracy na sztywnym kole.

Poza tym tak uczciwie to koło byłbym zaspawał może w traktorze, i to starym.

Pozdrawiam.

Opublikowano
jak kto woli , nikogo nie zmuszam , ja wole te 1200 czy 2500 na piwo wydac niz na kolo dwumasowe , widzialem zalozone pospawane takie kolo i jakos roznicy nie bylo , a jak spawa to zenek z pod sklepa z winem to sie nie dziwie ze to pozniej ma bicie.
Opublikowano
Panowie spokojnie. Jak mówiłem temat przerobiłem. Nie chodzi o to że koło miało bicie, przeciwnie-idealnie, ale napinacz wariował. Ktoś ten tłumik drgań nie wymyślił po to żeby nam utrudniać życie.... JESZCZE RAZ UWIERZCIE MI NIEMA INNEJ OPCJI NIŻ KUPNO ORYGINAŁU BO BĘDZIE LIPA.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.