Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no to pozostaje Ci właśnie TDS skoro chcesz diesla

a co do tego czy się sypią czy nie , to trudno ocenić są zwolennicy i przeciwnicy tego silnika

wszystko zależy od stanu auta jakie kupisz

http://bmw-tds.pl

poczytaj może znajdziesz coś ciekawego

Opublikowano
ja kupiłem benzyne i jestem bardzo zadowolony,

z taką kasa szukałbym 2.5 benzyny + ewentualnie sekwencja,

w ramach formalności bo kolega nowy to wolę napisać że lucadore pisał o 2.5 benzyna ale oznaczenie tego auta będzie 523i

:twisted:

Opublikowano
mam pytanko!

jaki motor do E39 kombi

najlepiej w dieslu

slyszalem ze 2.5TDS siadaja a na BUME mam 20000zl

2,5 TDS to bardzo dobry silnik ale cza się liczyć z nie małymi wydatkami

a ma tam co się zepsuć ...

Opublikowano
zrobiłem omą z TDSem 60 tyś w ciągu roku i lałem tylko paliwo (tysiące litrów bo żrą jak mały smok) i łaziła idealnie i o pęknięciach nie słyszałem ale przerażało mnie to że jak by tak pompa padła to nowa teraz około5,5tyś a jak ją kupisz w częściach to głowiczka (sekcje) 1500 zł nastawnik 2,5 tyś regulacja 400zł i musi to ktoś umieć poskładać a nie zrobi tego za darmo
Opublikowano

sekwencja to porażka?

heheh

kup TDS, hehe 10 do 12 litrów ropy nie twoje,

oszczędność jak ta lala,

do tego ciągłe regulacje pompy,

i w ogóle kup dobrego TDS

ja miałem byłem zadowolony,

ale to był rarytasik

a nie e39 w dieslu za 20 tyś,

z przbiegiem zapewne max 200 tyś ;)

Opublikowano
Ja mam 523 na sekwencji i nienażekam mam go juz 3 lata (wiec niejest to zadna nowoość) a chodzi bez problemowo i wymieniam tylko filtry. Jesli instalacja zalozona jest przez fachowca to bedzie chodziła. Trzeba sie wystrzegac tylko takiej zakladanej przez szfagra albo jego kolege po znajmomości w przydomowym gazażu:)
Opublikowano
tds jest dobry, ale znalezienie dobrego tds-a nie jest łatwe, 99.9% to już zajeżdżone trupy, koszty naprawy w tds nie są małe, a i do psucia jest sporo z pompa wtryskową i głowica w pierwszej kolejności, zaraz za jest turbo i wtryski, zobacz sobie ile kosztuje naprawa tych elementów
  • Moderatorzy
Opublikowano

Przed 530d miałem 525TDS i bardzo sobie chwaliłem.Zużycie paliwa wcale nie takie straszne jak leciałem do Chorwacji to średnia wyniosła 8,1L załadowana na full i cztery dorosłe osoby.Nigdy mnie nie zawiodła.

Nie ważne co kupisz ważne aby dobrze sprawdzić stan i wystrzegać się tzw. okazji.

Opublikowano
Jesli masz ok 20tysi na E-39 to TDS-a nie kupisz, zapomnij za tą cene kupić TDS-a, nawet jeslito miałby byc 1996 rocznik, po prostu kupisz, ale padakę. W tej cenie to kupisz 2.5 lub 2,8 beznynka i to też z lat ok 1996-1997, no są okazję ale wątpliwa sprawa. :nienie: Ja mówię oczywiście o dobrych i sprawnych autach ktore nie nadaja sie do remontu, chociaz po zakupie, musisz sie jak zawsze liczyc ze ten 1 tysiąc to trzeba zawsze włozyć w autko niezaleznie czy jest igła czy super igła :? a jak kupiz padakę to z wydatkami popłyniesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.