Skocz do zawartości

Temperatura silnika idzie na czerwone pole...


tigra12

Rekomendowane odpowiedzi

Mam od wczoraj taki problem w swojej 523i

PO odpaleniu jest wszystko ok, temperatura idzie do gory i juz pierwszy objaw ze gaz sekwencyjny nie zalacza sie jak kreska temperatury wyjdzie z niebieskiego pola, pozniej temperatura 90st i gaz dalej sie nie przelancza

Nastepnie troche pojezdze i temperatura idzie dalej ku czerwonej kresce (czasem juz sie gaz przelaczy) ale co wazniejsze kreska idzie pod czerwone pole i pozniej na czerwone

i najwazniejsze wentylator caly czas chodzi!

podejrzewam ze albo wentylator nie zalancza drugiego biegu

albo termostat albo pompa wody

powiedzcie ja kto zdiagnozowac...

tigra12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci że zapewne masz zapowietrzony układ, gaz nie przełączy się albo przełączy sie na chwile i śmierdzi. odpowirtrzyj układ i sprawdz w ogóle stan płyny, zobacz dokładnie czy termostat sie otwiera. Sprawdz czy nie masz wycieku gdzieś, czyli nieszczelność, to moze być powodem zapowietrzania się układu, pamietaj, ze sprawny w pełni układ ch łodzenia jest szczególnie wazny przy uzytkowaniu instalacji LPG. Jedną z mozliwości moze być również przytkana chłodnica, kolega miał tak ale w innym aucie, szukali przyczyny wszedzie glowica termostat itp az w koncu przycyzna była prosta, przyttkana chłodnica, ale tak to można spekulowac na temat ewentualnych przypadłości, które mogły dotknąc Twoje autko, najpierw odpoiwietrzyj układ sam albo niech zrobi to ktoś kto się na tym zna, bo to sdpędza sen z powiek wielu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Powiem Ci że zapewne masz zapowietrzony układ, gaz nie przełączy się albo przełączy sie na chwile i śmierdzi. odpowirtrzyj układ i sprawdz w ogóle stan płyny, zobacz dokładnie czy termostat sie otwiera. Sprawdz czy nie masz wycieku gdzieś, czyli nieszczelność, to moze być powodem zapowietrzania się układu, pamietaj, ze sprawny w pełni układ ch łodzenia jest szczególnie wazny przy uzytkowaniu instalacji LPG. Jedną z mozliwości moze być również przytkana chłodnica, kolega miał tak ale w innym aucie, szukali przyczyny wszedzie glowica termostat itp az w koncu przycyzna była prosta, przyttkana chłodnica, ale tak to można spekulowac na temat ewentualnych przypadłości, które mogły dotknąc Twoje autko, najpierw odpoiwietrzyj układ sam albo niech zrobi to ktoś kto się na tym zna, bo to sdpędza sen z powiek wielu

 

Zgadzam się z przedmówcą.

Zimny reduktor to zapowietrzony reduktor.

Zapowietrzony reduktor to zapowietrzony układ chłodzenia.

Tego radzę nie ignorować bo bardzo szybko zakończy się kosztowną naprawą.

Szukaj miejsca gdzie gubi płyn.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.