Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
podczas krecenia kierownica słychac tak jak by coś wibrowało podobno trzeba uzupełnić płyn od wspomagania tylko pytanie jaki??
Opublikowano
Podnosisz maskę, lokalizujesz zbiorniczek. Jest zaraz obok pompy abs przy prawym kielichu (taki jasno brązowy słoiczek z czarną nakrętką). Odkręcasz nakrętkę i masz tam taki dzyndzelek, który jest jednocześnie podziałką. Tak jak bagnet do oleju, poziom powinien być pomiędzy 2 kreskami - zobaczysz gdy odkręcisz. :)
Opublikowano
Podnosisz maskę, lokalizujesz zbiorniczek. Jest zaraz obok pompy abs przy prawym kielichu (taki jasno brązowy słoiczek z czarną nakrętką). Odkręcasz nakrętkę i masz tam taki dzyndzelek, który jest jednocześnie podziałką. Tak jak bagnet do oleju, poziom powinien być pomiędzy 2 kreskami - zobaczysz gdy odkręcisz. :)

 

 

:D :D :D :D

dobre wszystko pięknie ładnie tyle ze ja mam czarny zbiorniczek z czarną nakrętką :twisted2: a ja pytam jaki płyn tam wac chodzi o nazwe

Opublikowano

sprawdź naciąg paska tego z rowkami, miałem to samo okazało sie iż napinacz hydrauliczny do wymiany, a nie żaden płyn, sprawdź poziom płynu jeśli jest ok to bym obstawiał ten napinacz hydrauliczny + wymiana pasków i rolek dla świętego spokoju uważaj bo mi jeden fachowiec już pompę wymieniał

pozdrawiam Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
kolego jak możesz to napisz ile płaciłes za ten napinacz bo mi też rzęzi a płynu jest dość
Opublikowano
Podnosisz maskę, lokalizujesz zbiorniczek. Jest zaraz obok pompy abs przy prawym kielichu (taki jasno brązowy słoiczek z czarną nakrętką). Odkręcasz nakrętkę i masz tam taki dzyndzelek, który jest jednocześnie podziałką. Tak jak bagnet do oleju, poziom powinien być pomiędzy 2 kreskami - zobaczysz gdy odkręcisz. :)

 

no to jak by patrzec n aten opis to płynui jest dosc 2 kreski na bagnecie sa a poziom widac ponad nie wiec jest nawet wiecej niz byc powinno wiec co ten napincz mowicie i jaki pasek ten mieszysilnikiem a wiatrakiem?? 4 rowkowy długiiiiiii??

Opublikowano

witam

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CF51&mospid=47459&btnr=11_1467&hg=11&fg=18

Absolutne minimum to części nr 15 i 7 ale warto także sprawdzić stan rolek, 11 i 13, jak masz klimę to masz jeszcze jeden pasek i napinacz, ten napinacz czyli nr 7 koszt ok 150 zł (febi), pasek + rolki ok 300 zł ale warto popytać bo ceny są różne, pasek + napinacz od limy sprawdź sobie np na intercars, a i jak nie masz pojęcia to nie bierz się za to sam nie warto można coś zepsuć :)

pozdrawiam Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
15 czyli pasek wymieniałem jakiś 1000 km temu wiec jest nowy a 7 to co to jest bo z tego schematu to nic mi nie wynika
Opublikowano
hmm ciężko jednoznacznie określić ale u mnie napinacz był tak zużyty że wogule nie redukował drgań i pasek uginał się nawet ok 5-8 cm a pompa wspomagania przy max obciążeniu się ślizgała i ona wydawała dziwny dźwięk

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
u mnie było tak samo wymieniłem sam pasek a później padł napinacz ............ którego nie wymieniłem :)

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
sprawa ma sie tak mi pekły 2 srubki które trzymały taki wichajster co sie przykreca pokrywe plastikowa na silnik i jedna ze srub trzymała napinacz dlatego pasek miał luz. ale z tym sie ogarnołem we własnym zakresie i na sam koniec roboty co sie stało pekło to aluminiowe jak ja to mówie smigło od napinacza pod rolkami co jest i [BAD] blada. ta cześc jest wymienialna wie ktos
Opublikowano
sprawdź naciąg paska tego z rowkami, miałem to samo okazało sie iż napinacz hydrauliczny do wymiany, a nie żaden płyn, sprawdź poziom płynu jeśli jest ok to bym obstawiał ten napinacz hydrauliczny + wymiana pasków i rolek dla świętego spokoju uważaj bo mi jeden fachowiec już pompę wymieniał

pozdrawiam Tomek

 

Pompe mozna latwo zdiagnozowac. Jesli pada to w z duzym prawdopodobienstwem w plynie mozna spotkac opilki metalu. Jesli tak jest to przed zalozeniem nowej warto przeplukac caly uklad.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.