Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czesc,

 

czytam sobie od czasu do czasu o problemach wlascicieli BMW sciagnietych z USA z diagnostyka tych samochodow w PL. Jak to jest z tym naprawde? Czy jesli sie sprowadzi BMW zza wielkiej wody (np. e60), to trzeba wymienic komputer czy wystarczy wgrac nowy soft, tak aby ASO w PL moglo sie podlaczyc do diagnostyki samochodu?

 

ile max moze ekosztowac dostosowanie takiego samochodu do standardow europejskich?

 

obok tych, ktorzy pisza o problemach, pojawia sie coraz wieksza rzesza nowych wlascicieli BMW z USA... na razie zadowolonych :)

 

pozdr

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To ja się podłączę do tematu i zapytam o kwestie paliwa- usłyszałem że podobno auta w USA jeżdżą na benzynie o mniejszej liczbie oktanowej i silniki są specjalnie skrojone na tamtejsze potrzeby..... Stąd podobno pojawiają się problemy z autami amerykańskimi jeżdżącymi w Polsce/Europie

 

Czy to prawda czy tzw. urban legend???

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

kurcze na 100% ktos tu niedawno pisal o paliwach, o ile pamietam liczbe oktanowa mierzy sie w nieco inny sposob niz w europie,ale generalnie oktany sa podobne.

a jezeli juz to w usa mialoby mniej oktanow i w europie amerykanskie auta jezdzilyby lepiej.

nie wierze aby kazdy europejski producent stosowal inne silniki na rynek usa.

Opublikowano

Mogą być też różnice pomiędzy poszczególnymi Stanami... w czasach rekinów (lata 80'te) w Kalifornii były drakońskie restykcje emisji spalin.

Przez co 735i miało ceramiczne katalizatory, które teraz kosztują majątek (10tys zł) :shock:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

hm, myslalem, ze jest wieksza swiadomosc problemow lub ich braku w zwiazku z importem BMW z USA

 

znalazlem cos na www...

 

10 powodów, żeby nie kupować auta z USA

 

Firma Lexus opublikowała wyniki sprzedaży aut na polskim rynku w roku 2007. Wskazała też problemy, jakie mogą napotkać nabywcy aut importowanych z USA.

 

Po pierwsze - samochody z rynku amerykańskiego nie posiadają gwarancji na naszym rynku, mimo iż pośrednicy często zapewniają o takiej gwarancji.

 

Po drugie - samochody z rynku amerykańskiego są produkowane w USA i zbudowane są na innych podzespołach.

 

Po trzecie - samochody z rynku amerykańskiego mają inne zawieszenia oraz inne układy hamulcowe (nie przystosowane do takich prędkości i nagłych hamowań)

 

Po czwarte - brak kompatybilności niektórych systemów, np. system nawigacji satelitarnej GPS nie współpracuje z europejskimi płytami.Oddzielnym problemem są blokady strefowe płyt DV

 

Po piąte - wskazania komputera pokładowego są w milach, galonach (nie ma możliwości zmiany)

 

Po szóste - radio nie działa na niektórych częstotliwościach

 

Po siódme - specyfikacje zdecydowanie różnią się, np. bardzo dobrze wyposażony IS może nie posiadać lamp ksenonowych

 

Po ósme – konieczne jest dostosowanie pojazdu do wymogów rynku europejskiego, np. montaż asymetrycznych reflektorów

 

Po dziewiąte – bardzo częste są uszkodzenia pojazdów wynikające z niewłaściwego transportu - rozładunek samochodów odbywa się np. przy pomocy wózków widłowych

 

Po dziesiąte – Program VIP oferowany jest bezpłatnie w Polsce klientom, którzy zdecydowali się na zakup Lexusa za pośrednictwem autoryzowanej sieci.

 

W efekcie naprawa uszkodzonych samochodów używanych, kupowanych na aukcjach za małe pieniądze, ich dostosowywanie (często nie jest wykonalne) oraz problemy z doborem części, a przede wszystkim brak gwarancji sprawiają, że taka transakcja okazuje się nieopłacalna z ekonomicznego punktu widzenia.

 

MWW

 

http://www.luxlux.pl/artykul/5650/10_powodow_zeby_nie_kupowac_auta_z_usa

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

najlepsze jest to ze ta 6 z watku naprawil gosc spod rzeszowa....przez telefon.

tak przynajmniej on twierdzi,bo z nim rozmawialem.

Opublikowano
Widziałem jak w ASO Kosmowski (Mercedes) mechanicy najpierw rozbierali całą deskę rozdzielczą w W211, potem składali do kupy i na końcu jeden z nich (najmłodszy ok. 20 lat) coś ustawiał (zapewne coś programował) za pomocą kombinacji - różnych pokręteł,dźwigienek itp. Niezwykle ciekawe gdyż kombinacje były bardzo skomplikowane i składały się z kilkunastu różnych punktów.... Bardzo możliwe ,że właśnie dlatego są problemy z ust. aut z zza wielkiej wody gdzie takie "szacher-macher" mają inne sekwencje, a mechanicy w serwisach mają konkretne wytyczne, które pasują na rynek EU i żaden z nich nie chce wychylać się i programować w inny sposób bo ewentualne konsekwencje poniósłby nie kto inny ale on sam. Dlatego nie skreślałbym aut z USA tylko na podstawie takich doświadczeń. Czasem za cenę BMW 323,328 Ci z lat 2000 w Polsce w USA można dostać CL'a 55 AMG w idealnym stanie z całą dokumentacją, kilkakrotnie mniejszym przebiegiem i o 2 lata młodszego.... Nie wspominając faktu ,że na jednej z aukcji która przeglądałem(SL 55 AMG) gość zamieścił rachunek z salonu na w/w auto który wynosił 100,000 USD czyli ok. 220,000 zł ... U nas w takich cenach te auta kupuje się używane.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.