Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Bylem na diagnostyce i koes stwierdzil ze mam do wymiany sworzen wachacza zewnetrzny prawy. I teraz moje pytanie wymieniac tez z lewej strony czy sobie dac spokoj????? Bardzo prosze o podpowiedz bo chce zamawiac sworznie na allegro a nie bardzo wiem czy brac na dwie strony czy tylko prawy? :roll:

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Zgadzam się z przedmówcą :D Istnieje duże prawdopodobieństwo, że niebawem padnie drugi sworzeń i znowu wymiana... roosvelt wymień oba i będziesz miał temat sworzni zamknięty na długi czas :)

 

P.S. risto piękna fura, jestem pod wrażeniem! Najładniejsza e36 coupe jaką widziałem (nie podlizuję się :D) :mrgreen:

:)
Opublikowano

 

P.S. risto piękna fura, jestem pod wrażeniem! Najładniejsza e36 coupe jaką widziałem (nie podlizuję się :D) :mrgreen:

 

wlasnie dawno tam nie aktualizowalem ;) Ale juz zaaktualizowane

 

sorry za OT :P

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
koszty sworzni i lacznikow stabilizatora i tulej wachacza sa tak smieszne ze bardziej sie oplaca wymieniac je po obu stronach dla przykladu powiem ze robilem tamtym tygdniu cala zawieche i koszt 2 sworznie wewnetrzne , 2 te na srodku wachacz 2 tuleje wachacza i 2 laczniki stabilizatora cos kolo 300 zl + 200 za wymiane, dodatkowo wymienilem amory 290 zl za sachsy wymiana po 50 zl od sztukico daje 1200 zl za caly przod, po wymianie jezdzi sie jak nowa fura . jeszcze tylko tyl do zrobienia tez amory sachsa 140 za sztuke plus wymiana 50 zl za sztuke co daje kolejne 400 zl, wiec calosc wyjdzie 1600, ale naprawde wiem ze bedzie warto. i nie pisze tego aby sie chwalic lub lansowac, poprostu podaje ceny orientacyjne ile taka imprerza kosztuje
Opublikowano

Najlepiej oba wymienić ja zawsze wszystko parkami wymieniam choć wiadomo zawsze prawa strona wcześniej pada u mnie tak z reguły jest i pewnie chodzi o dziury w naszych drogach.

 

Co do auta Risto to faktycznie trzeba by się napocić żeby ładniejszą znaleźć zazdroszczę igiełki trzymaj tak dalej.

BMW forever!!!
Opublikowano
Witam.Zawsze kolego prawidłowo wymienia się wszystkie części po obu stronach pojazdu.Jest to najlepsze rozwiązanie problemu tylnego lub przedniego zawieszenia w pojazdach jezdnych.Koszta też nie są takie duże a za to bezpieczeństwo twoje i twojego portfela wzrasta.Tak że kolego tylko i wyłącznie jak wymieniac cokolwiek to po obu stronach. :cool2:
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
Naprawde nikt mi nie podpowie czy te sworznie beda pasowaly??? prosze bo chcialbym zamawiac a nie wiem czy spasuja. i jak ktos sam wymienial to barsdzo prosze o podpowiedz czy ciezko to samemu wymontowac i zamontowac.
Opublikowano
Powinny pasować.A co do wymiany to jeśli masz troszeczkę pojęcia to nie ma najmniejszego problemu żeby to samemu wymienić.
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
no wlasnie powinny ... ale ja musze byc na 100% pewny bo jak to zamowie na allegro to juz nie zwroce wiec moze sie jeszcze ktos wypowie bardzo prosze :)
Opublikowano
Pasują 100%, sam mam takie niedawno wymieniłem.

 

i jak sie sprawuja?? Jakie sa roznice w prowadzeniu?? Bo sam jestem zainteresowany kupnem ich po zuzyciu tych ktorych teraz mam.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
Mniej myszkuje w koleinach, lepiej odkręca się kierownica na wyjściu z zakrętu. Ale wymieniałem też płyn wspomy więc chyba bardziej to.

Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura...


http://www.konstel.webs.com

Opublikowano
Wymenialem u siebie sworznie juz trzykrotnie i te wzmacniane Meyla BARDZO stanowczo odradzam. Po pierwsze wzmacniane to one są tylko z nazwy poniewaz padły rownie szybko jak stare. Po drugie jezeli znajdzie sie ktos kto potrafi je bezproblemowo wymienic nie uszkadzajac gniazda w wachaczu to mu bardzo szczerze pogratuluje. Stare sworznie sa tak zmyslnie i pomyslowo skonstruowane ze wymieni je kazdy nawet glupim zestawem narzedzi z Bierdonki. Odcinamy dolna blokade i zasadnicza czesc sworznia praktycznie zostaje nam w reku, pozostaje nam tylko przeciac w dwoch przeciwleglych miejscach tuleje ktora pozostala w gniezdzie i dziekuje - zatulejowac nowa i odjazd. 5 min roboty. A Meyle? :duh: :duh: :duh: jest to wykonalne ale po nieprzespanej nocy, podziuga sie pognie w chinskie zet a i tak sie nie ruszy. A prasa predzej wygnie wachacz niz go wyciagnie.... ja poswiecilem 4 wietła i mnostwo nerwow dzisiaj od razu pojechalbym kupic nowe wachacze gdyby mi przyszlo robic to samo.. odradzam i pozdrawiam
Opublikowano
Witaj. Jestem z zawodu mechanikiem, radzę Ci wymienić oba sworznie wahaczy ale nie te wzmacniane-jak kolega powiedział to tylko nazwa.I nie kupuj na aukcjach,w sklepach motoryzacyjnych dostaniesz za mniejszą kase i bez problemów.Radzę założyć te z blachą, a co do wymiany-nie jest to aż takie proste chyba że masz dobry sprzęt w garażu (widełki do swożni,prasę do wciskania,itd).Po wyciągnięciu sprawdź również stan długich sworzni wahaczy-często jest tak że po zdemontowaniu wahacza wyczówa się na nich luz. Nie oszczędzaj na zawieszeniu,a będziesz miał spokój na długi czas.Ja do swojej założyłem wszystkie sworznie(krutkie i długie) firmy SWAG oraz zamontowałem łączniki Swag i jest lux.Pytaj jeśli tylko czegoś nie wiesz-służe pomocą.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.