Skocz do zawartości

RUN-FLAT a E60


dnowinski

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już jesteśmy w temacie Run Flatów, to od razu chciałbym zapytać czy na felgi fabryczne na, których są Run Flaty można założyć "zwykłe" opony??

 

....powiedzialbym, ze nawet trzeba!

 

Ja mam na przodzie Pirelli P ZERO 245/45/17 Polecam ten model opony!! Sa ciche i może to wrażenie ale wydajemi sie że ładnie tłumią dziury. Pozdrawiam

 

to dobrze, bo wlasnie taki rozmiar bede zakladal a juz na 16 srednio mi sie jazda po dziurach podoba.

 

 

Dziekuje piknie wszystkim!!!

Jak yokohamy nie dojada to zaloze te pirelki.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oponki juz ubrane(pirelli). Raczej srednia trakcja, zebu nie powiedziec, ze slaba jak na 245. Ale jest KOMFORT. Balem sie troche 17, ale jest cool.

Przesiadka z 16 i to zimowych nie jest bolesna.

No tlucze jak diabli na kraweznikach nawet tych okraglych i niskich typu "wjazd na parking" No ale moze cos zlego w zawieszeniu jeszcze sie znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety jestem zadowolony z runflatów, mimo jak opisujecie niewielkiego zmniejszenia komfortu i dlatego mam pytanko - gdzie w wawie dobrze wymieniają te opony. Jeżdżę na dunlopach 245-275/18 i je już zużyłem (dużo pali). Zamierzam założyć runflaty, lecz może doradzicie jakie- dunlopy sa ok, ale chyba trochę głośne (w porównaniu z zimówkam). Podobno w Galerii Mokotów jest niezły serwis opon. drugie pytanie- mam gwoździa w zimówkach (tez runflaty). powietrze uchodzi powoli - raz w tygodniu musze koło dopompowac. Byłem w fue vert w jankach - tam naprawiają buciki bez zdejmowania ich z felg, lecz powiedzieli, ze rsc nie naprawia się. Czy to prawda?. Czy te gumki (bieżnik ok 7 mm) sa do wyrzucenia? - czy powinienem kupić dwie?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawa bez rozbierani ajest naprawa dorazna. Sam padlem ofiara takiej naprawy, pozniej frendzle mi sie ciagnely za opona :norty:

 

Oficjalnie mowi sie, ze sie nie naprawia - niewiadomo czy to marketing czy faktycznie niepowinno sie.

Nieoficjaslnie mowi sie , ze sie naprawia i nie ma z tym zadnego problemu.

Ale napraw w takim punkcie, gzie rozbiora opone do wsadzenia kolka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc. Mi rowniez drucik wbil sie pewnego, ferlnego dnia w oponke RF. Dopiero w trzecim warsztacie wulkanizacyjnym udalo sie zdjac opone. Koszt to 30zl i troche wyszczerbiona felga. A tak nie narzekam na sklejke. Trzyma. Mam 245 i 275 R18 dunlopy rf. Sa glosne i malo amortyzuja, te twardziele. Niedlugo czeka mnie wymiana tylnich oponek. Mam pytanko: czy moge zalozyc na tyl oponki nie RF a z przodu zostawic RF? Czy beda jakies skutki uboczne?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.