Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dobranoc , ale ja nie moglbym spac spokojnie jak bym mial tak zapuszczony silnik i komore!! Zeby Ci sie przyjemnie pracowalo proponuje KARCHER!!

Pozdrawiam!! :cool2:

Zgadza sie ładnie zgnoiłeś silnik :duh:

 

Jak nie zaprzestaniesz głupich komentarzy O/T to dostaniesz kolejne ostrzeżenie do kolekcji. Skoro nie masz nic do powiedzenia do tematu aby pomóc autorowi to lepiej w ogóle nic nie pisz.

Pozdrawiam,


Tomek

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam, wydaje mi sie, ze drazek spadl tylko z mocowania i zachacza o wal, mialem tak u siebie po stluczce. Silnik poszedl do przodu na poduszkach i drazek wypadl. Wystarczy odkrecic ten element (4 na obrazku) i wsunac drazek spowrotem.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//static.bmwfans.info/images/epc/MzMzNl9w.png

 

Z blacharka to sam pomysl jak chcesz zrobic bo rozwiazan jest naprawe sporo jest wiele.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

ja miałem podobne zdarzenie.Ewidentnie z mojej winy.Stałem na parkingu i zacząłem cofać...patrze w lusterko-spoko nie ma nic i dokładnie w tej chwili mi zadzwonił telefon.odebrałem rozmawiałem ok 10sek i z telefonem w ręku jechałem do tyłu.a ze sie zamysliłem i nie spojrzałem w lusterko po chwili BUM.patrze w lusterko stoi Mondeo 2001r.wychodze patrze a tam cały zderzak do wyrzucenia.u mnie nawet ryski :lol: dogadałem sie z gościem bez policji.dałem gościowi 250zl i po sprawie.Ja kupiłem tempo i teraz nawet śladu nie ma.Nie ma co..BMW to BMW :twisted2:

 

a co do skrzyni to myślę ze ne mogła sie uszkodzić.to nie ma znaczenia-moim zdaniem

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Swiezy asfalt, jeszcze 'cieply' wiec i skutecznosc hamowania... moje swieze tarcze ate i klocki niewiele pomogly, jakbym mial ABS to skonczyl bym jeszcze dalej...

 

Chyba Ci chodzi o posiadanie ale ABSu uszkodzonego ?

 

Według tego co mnie uczono na fizyce:

max. hamowanie z ABS - w miare optymalne hamowanie tzw. tarciem tocznym

max. bez ABS "darcie gum" - tarcie poślizgowe, które jest słabsze niż maksymalne tarcie toczne

 

I wiem, że to nieintuicyjne ale naprawdę tak jest. Człowiek oczekuje że robiąc tyle hałasu przy hamowaniu musi szybciej się zatrzymywać a tu zonk.

 

"http://pl.wikipedia.org/wiki/ABS_(motoryzacja)"

Tabela - Droga hamowania przy zmianie prędkości 80-0 km/h

Opublikowano
Dobranoc , ale ja nie moglbym spac spokojnie jak bym mial tak zapuszczony silnik i komore!! Zeby Ci sie przyjemnie pracowalo proponuje KARCHER!!

Pozdrawiam!! :cool2:

Zgadza sie ładnie zgnoiłeś silnik :duh:

 

Jak nie zaprzestaniesz głupich komentarzy O/T to dostaniesz kolejne ostrzeżenie do kolekcji. Skoro nie masz nic do powiedzenia do tematu aby pomóc autorowi to lepiej w ogóle nic nie pisz.

O jaką niby pomoc może w takim temacie chodzić?

PawełH
Opublikowano
O jaką niby pomoc może w takim temacie chodzić?

 

Paweł – pomóc można przez zbiorową dolewkę „oleum” do głowy :) (po kablu internetowym albo nawet bezprzewodowo) ;) ;) ;)

Pamiętaj, że jOhnny ma niedaleko do nas, a tu teraz koparka nawet na A4 potrafi wyjechać ;) ;) ;) Dlatego, lepiej, żeby już wiedział, jak jeździć ;)

 

A tak poza tym – szkoda, że doszło do tego jOhnny, ale gdyby ktoś wjechał mi w tył mówiąc, że liczył na to, że gdzieś tam przemknę jeszcze przed koparką.... albo, że nic nie widział, bo słońce raziło (ale stówą z zamkniętymi oczami jechał) i ze drogę zna na pamięć – a na dodatek wszystkiego, że nie czuje się po tym winny :duh: ..... oj – wylazłoby ze mnie zwierzę.

Raczej nie czuj się tak niewinny.

 

Ja czasem wypisuję jakieś dziwne rzeczy o stylu prowadzenia, który przedłuża żywotność hamulcom, itd. – czuję, że przynajmniej teraz choć trochę rozumiesz, o co chodzi (bo dotąd miałem wrażenie, że jedynie pobłażliwie uśmiechałeś się podczas czytania tego)

 

Jeżeli chodzi o kupowanie elementów mocowania świateł i innych drobiazgów – tylko ASO.

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano (edytowane)
Swiezy asfalt, jeszcze 'cieply' wiec i skutecznosc hamowania... moje swieze tarcze ate i klocki niewiele pomogly, jakbym mial ABS to skonczyl bym jeszcze dalej...

 

Chyba Ci chodzi o posiadanie ale ABSu uszkodzonego ?

 

Według tego co mnie uczono na fizyce:

max. hamowanie z ABS - w miare optymalne hamowanie tzw. tarciem tocznym

max. bez ABS "darcie gum" - tarcie poślizgowe, które jest słabsze niż maksymalne tarcie toczne

 

I wiem, że to nieintuicyjne ale naprawdę tak jest. Człowiek oczekuje że robiąc tyle hałasu przy hamowaniu musi szybciej się zatrzymywać a tu zonk.

 

"http://pl.wikipedia.org/wiki/ABS_(motoryzacja)"

Tabela - Droga hamowania przy zmianie prędkości 80-0 km/h

ABS nie służy do skracania drogi hamowania a jedynie ma umożliwić przy hamowaniu panowanie nad autem (manewrowanie)

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/ABS_(motoryzacja)

badnij test golfa

Edytowane przez dajan
Opublikowano
O jaką niby pomoc może w takim temacie chodzić?

 

Paweł – pomóc można przez zbiorową dolewkę „oleum” do głowy :) (po kablu internetowym albo nawet bezprzewodowo) ;) ;) ;)

 

Pozdr.

taką pomoc to rozumiem, ale jej tu nie widzę poza Tobą i chyba jeszcze jedną osobą. Pozdrawiam i szacunek za rozsądek.

PawełH
Opublikowano

A prawda, być może, jest jednak taka, że chyba jeszcze nikogo na forum nie udało się nawrócić... Czyli bardziej Ty masz rację... bo wielu jeździ szybko i "bezpiecznie"... (mam na myśli polskie warunki)

Ludzie są niewyżyci, ehhh

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

ABS nie służy do skracania drogi hamowania a jedynie ma umożliwić przy hamowaniu panowanie nad autem (manewrowanie)

 

Ja tylko piszę, że ABS w tych warunkach - "ciepłego jeszcze asfaltu" i max. hamowania raczej skróci drogę hamowania niż ją wydłuży.

 

Śmiem twierdzić że ABS służy kierowcy w takich warunkach skracaniem drogi hamowania. :wink:

 

Jestem świadom wad i zalet ABSu w zależności od nawierzchni.

Opublikowano

ABS nie służy do skracania drogi hamowania a jedynie ma umożliwić przy hamowaniu panowanie nad autem (manewrowanie)

 

Ja tylko piszę, że ABS w tych warunkach - "ciepłego jeszcze asfaltu" i max. hamowania raczej skróci drogę hamowania niż ją wydłuży.

 

Śmiem twierdzić że ABS służy kierowcy w takich warunkach skracaniem drogi hamowania. :wink:

 

Jestem świadom wad i zalet ABSu w zależności od nawierzchni.

Na suchej nawierzchni auto bez ABS ma krótsza droge hamowania i nic to nie zmieni :mrgreen:

Opublikowano

Autko juz na chodzie :)

 

Mocowania lamp akurat mialem szczescie i znalazlem u znajomego wraz z lampami helli, jednak zmienilem same mocowania.

 

Jedynie co odkrylem to, ze jeden silniczek od elektr. regulacji wysokosci mi nie dziala, i tu pytanie, czy ten od helli bedzie pasowac do boscha?

 

Skrzynia juz dziala, w dodatku lepiej niz przedtem. Poduszki cale, tylko tak jak ktos tu wczesniej napisal, wyrwala sie z mocowan i opadla ocierajac o wal.

 

Blacharke narazie zostawiam, po wyprostowaniu wyglada to tak:

 

http://img293.imageshack.us/img293/7258/dsc00245rk8.jpg

http://img293.imageshack.us/img293/8904/dsc00246qj4.jpg

http://img293.imageshack.us/img293/5595/dsc00247ks1.jpg

 

Na allegro wynalazlem biale blotniki po 90,- ale podejrzewam, ze to zostawie tak narazie, bo uznaje jedynie porzadna robote, a tu chcialbym juz zrobic szeroki grill, nowa maske, zderzak ze spryskiwaczami na xenon ...

 

Musze zamowic natomiast nowe kierunki, i tu mam dylemat.

Mialem biale dymione.

 

Czy pomaranczowe, czy dymione, czy tez chrom.

Chrom moze i ladnie wyglada, ale nie widzialem tego na aucie, jak ktos dysponuje takim zdjeciem to chetnie bym zobaczyl. Z drugiej jednak strony wydaje mi sie, ze z chromem, moze stracic 'dobry smak'.

 

Skutki uboczne powstale w wyniku tego zdarzenia:

 

1) wycieraczki wlaczaja sie za kazdym razem po odpaleniu zaplonu :duh:

2) dziurawy zbiorniczek spryskiwaczy, i nie dzialajaca pompka (gdzie tego szukac? moze kable poszly tylko, bo kable mialem pourywane od swiatel.)

3) tylnia prawa postojowka nie swieci za nic... zarowki wymienilem i nic :/

czy jakies z kabli na przodzie moga byc za to odpowiedzialne?

4) przy gaszeniu silnika poszarpie nim jeszcze przez chwile, czego wczesniej nie bylo - wyglada na to, ze komputer, ale nie jestem pewien? tak jakby dostawal jeszcze paliwo po zgaszeniu... czy sie myle?

 

Boje sie jeszcze tylko ewentualnych wyciekow, ale to wyjdzie w praniu.

Pozdrawiam
Opublikowano

Ad. 2 pompka jest przy zbiorniku z przodu

ad.4 chyba przestawiony zapłon, ewentualnie źle ustawiona rura wydechowa waląca w podłoge lub zerwane poduszki silnika. Na pewno nie komputer.

 

Btw po co Ci szeroki grill do 91' i starych lusterek? :nienie:

Opublikowano
Ad. 2 pompka jest przy zbiorniku z przodu

ad.4 chyba przestawiony zapłon, ewentualnie źle ustawiona rura wydechowa waląca w podłoge lub zerwane poduszki silnika. Na pewno nie komputer.

 

Btw po co Ci szeroki grill do 91' i starych lusterek? :nienie:

 

ad 2 - ok poszukam czy jest podlaczona jutro

ad 4 - mogl sie sam przestawic przy zderzeniu ? :/

rura wydechowa odpada, jest tak jak byla.

poduszki nie sa pozrywane.

wiec co sprawdzic z tym zaplonem?

 

stare lusterka bardziej mi sie podobaja od nowych, a grill jak juz bede zmienial wszystko kiedys pewnie, to tak wlasnie zrobie bo mi sie podoba :P

chociaz przekonany jeszcze nie jestem, napewno musi byc nowa maska, bo tej sie nie wyprostuje dokladnie z tego wzgledu, ze to podwojna blacha, a jak nowa maska, to i nowy grill, a jak to i to nowe, to czemu by nie szerokie? Potem blotniki (oba, zeby nie bylo roznic) i zderzak ze spryskiwaczami ;)

Pozdrawiam
Opublikowano

Nikt nie wie?

 

Dodam jeszcze 2 przypadlosci, pewnie elektryka, ale gdzie szukac kabli?

1) nie ma podswietlenia zegarow

2) nie swieci tylnia zarowka mijania, i to nie sama zarowka...

Pozdrawiam
Opublikowano

ad.4.co do silnika - radzilbym podjechac na kompa - moze trzeba go ustawic :lol: albo sie jakas jedna poduszka troche przesunela i nim dlatego moze jeszcze "rzucac" po zagaszeniu. Kwestie kata wyprzedzenia zaplonu - M50 - ma elektronicznie regulowany i komp nim steruje - odwiedz kogos z badaniem komputerowym - niech Ci ustawia silnik :P

ad.3. popatrz na przekazniki i bezpieczniki tez te pod kanapa :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

niemożliwe NIE istnieje!!:P

BMW - i wszystko jasne...:D

Opublikowano
ad.4.co do silnika - radzilbym podjechac na kompa - moze trzeba go ustawic :lol: albo sie jakas jedna poduszka troche przesunela i nim dlatego moze jeszcze "rzucac" po zagaszeniu. Kwestie kata wyprzedzenia zaplonu - M50 - ma elektronicznie regulowany i komp nim steruje - odwiedz kogos z badaniem komputerowym - niech Ci ustawia silnik :P

ad.3. popatrz na przekazniki i bezpieczniki tez te pod kanapa :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

 

Pod kompa to ja juz chcialem go dawno podlaczyc, ale wywalal blad polaczenia, i kazdy rozkladal rece, ale widze, ze trzeba bedzie to zrobic.

Znajomy mowil, zeby posprawdzac kable, wiec zostawie chyba auto, zeby to zrobili i mozna bylo podlaczyc pod kompa.

Co do poduszek, to powiedzieli mi, ze sa ok, ale nie wiem czy temu wierzyc do konca, moze poprostu nie chce sie robic...

 

Pod kanapa sprawdze, ale obawiam sie, ze to cos innego.

doszla mi jeszcze jedna rzecz, bzyczek od swiatel (juz dzis 3 razy zapomnialem wylaczyc :twisted2: )

 

Wiec podsumowujac:

 

1) 3 razy wlaczaja sie wycieraczki po odpaleniu

2) trzesie po gaszeniu

3) pompka spryskiwaczy

4) silniczek regulacji swiatel

5) bzyczek swiatel

6) brak podswietlenia zegarow

7) brak tylniego prawego swiatla mijania

 

Niby male rzeczy, ale sie nazbieralo.

Jutro chyba zostawie auto znajomemu, moze cos poradzi.

Pozdrawiam
Opublikowano
moze faktycznie mu sie cos pomieszalo w kompie:) oprogramowanie pofiksowalo bo dostal np. za duzo bledow :mrgreen: zastanowilbym sie nad ta opcja :cool2: POWODZENIA :dance: mam nadzieje,ze sie uda pomyslnie zalatwic sprawe :lol: hehe...przynajmniej jestes DUZO BOGATSZY o doswiadczenia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a i tak sie niezle skonczylo :cool2:

niemożliwe NIE istnieje!!:P

BMW - i wszystko jasne...:D

Opublikowano

Juz czesc problemow rozwiazalem, ale doszlo jeszcze kilka w tym jeden powazny - wycieki z chlodnicy.

 

Widze wycieki z 2och miejsc, wlalem dzisiaj uszczelniacz k2, ale widze, ze nie pomogl, jutro wymieni sie opaski na przewodach, i moze tez same przewody, jesli to nie pomoze, bede musial szukac innej chlodnicy, ktora juz w sumie znalazlem, tyle ze z 525 24v - bedzie pasowac, czy roznia sie?

 

Z mojej listy jeszcze troche zostalo...

 

1) 3 razy wlaczaja sie wycieraczki po odpaleniu - nie dziala jedna predkosc, diagnoza, ze to przekaznik czasowy (jezeli ktos z Was ma na zbyciu to prosze o kontakt)

2) trzesie po gaszeniu (jeszcze nie wiadomo)

3) pompka spryskiwaczy - trafiona, rowniez poszukuje

4) silniczek regulacji swiatel - chyba juz zrobione, ale nie mialem okazji sprawdzic, wyszlo, ze to kable.

5) bzyczek swiatel - zrobione, kable i bezpiecznik

6) brak podswietlenia zegarow - zrobione, kable i bezpiecznik

7) brak tylniego prawego swiatla mijania - zrobione, kable i bezpiecznik

 

Czujniki parkowania mi trafilo (tylko przednie) ale podejrzewam, ze to tez beda tylko kable (oby). Poza tym dziwny dzwiek, ktory myslalem, ze dochodzi albo z silnika badz skrzyni, ktora juz chodzi sprawnie po naprawie, prawdopodobnie okaze sie przegroda izolacyjna miedzy bakiem a tlumikiem, bo zauwazylem na kanale, ze jest luzna i moze obijac.

 

To tyle, jesli ktos posiada pompke spryskiwaczy i przekaznik czasowy, to prosze o PW :)

Zaczynam poszukiwania na allegro :)

Pozdrawiam
Opublikowano

W ostatecznosci tak zrobie, wiem, ze znajomy mial sprawna, a jest na czesci, to moge sprawdzic czy warto, sadze, ze tak.

Najpierw jeszcze zamierzam pobawic sie ze swoja (nic nie mam do stracenia, a moze uszczelniacze zadzialaja...)

 

TSA55 gdzie jestes :mrgreen:

Pozdrawiam
Opublikowano

Dzis dolalem do chlodnicy plynu, i jak narazie chyba jest ok...

(moze uszczelniacz jednak dziala :mrgreen: )

 

Komora silnika juz umyta :D

w dodatku wzialem sie za wyjecie soczewek i ich wyczyszczenie, zasyfione byly niezle, teraz juz blyszcza... tylko pozostalo mi je zamontowac z powrotem.

 

Czujniki parkowania juz tez zrobione, nie dostawaly napiecia, zas przerwane kable wyszly.

 

Przegrode miedzy bakiem a tlumikiem sie dokrecilo, wiec chyba dziwne dzwieki powinny zniknac (mam nadzieje, ze to nic innego).

Profilaktycznie tez zlalem 0,5l oleju, bo pokazywal mi ponad poziomem maxymalnym, mimo, ze wlewane bylo na 3/4 to sie podnioslo.

Czy moglo to zaszkodzic silnikowi, jak bylo ponad max? (jakies 0,5cm wyzej niz max)

W tej chwili jest w polowie.

 

Ide zamontowac soczewki, ciekaw jestem efektow jak sie sciemni (czy zauwaze wogole roznice)

Pozdrawiam
Opublikowano

Po kilku dni obserwacji stwierdzam, ze cos chyba oberwal silnik ... :duh:

 

Wyraznie do czasu rozgrzania chodzi inaczej, niz kiedys, albo jestem przewrazliwiony.

Nie wiem co jest, ale na zimnym, jak postoi, na 2 dzien go odpalam, to cos slychac ewidentnie inaczej, niz znajome juz popychacze.

Po rozgrzaniu sie - znika.

Nie wiem co to moze byc, co moglo sie stac, przy takim uderzeniu?

Czy warto sie wogole zabierac za to, jesli silnik po rozgrzaniu nie ma zadnych problemow?

Czy mogl sie poluzowac lancuch i to by bylo to?

(nic innego mi nie przychodzi do glowy, moze macie jakies pomysly?)

 

Moze miec z tym cos wspolnego skrzynia?

Chodzi dobrze po naprawie, wymienie niedlugo w niej olej, zeby i to wykluczyc, bo troche za glosno.

Jak pociagne lewarek do gory, to jest luz, niewielki, ale slychac pukniecie jak opada z powrotem, moze tak byc? (nie zwrocilem uwagi jak bylo przed stluczka, wiec nie wiem, czy ten typ tak ma, czy nie naprawione do konca prawidlowo).

W skrzyni dochodzi jeszcze sama guma, ktora jest popekana, i tez nie wiem, gdzie to dostac, czy wogole szukac, jak chodzi ok?

 

Dodam, ze zrobilem dzis reset komputera, sposobem zlaczenia klem na 15min itd... moze troche lepiej sie po tym zbiera, albo efekt placebo - nie wiem.

 

Obecnie czekam na blotniki, juz pod kolor udalo sie znalezc w dobrym stanie, i poszukuje zadbanej maski z grillem.

 

Z wiekszoscia problemow juz sie uporalem, tylko pozostalo mi jeszcze chyba to zmartwienie dot. silnika.

 

Dzis jakis ch... bo nazwac sie tego nie da poprawnie inaczej, przerysowal mi pol auta wzdluz, tylne drzwi i cwiartka... ehh ludzie...

Pozdrawiam
Opublikowano

Nieszczęścia chodzą po ludziach.Mnie też spotkało.Przed Bożym Ciałem we wtorek jakaś menda wjechała mi w bok jak miałem zaparkowany samochód i oto skutek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6310f6cfde724e72.html

 

Przeprowadziłem własne śledztwo i doszedłem,że była to niebieska metalik Vectra B (po kawałeczku plastiku z kierunku). Mam nadzieje,że numery wyjdą z kamer,bo nie wyobrażam sobie takiej porażki - żebym jeszcze za takie cudze chamstwo z własnej kieszeni bulił. W głowie mi się nie mieści, żeby kartki za wycieraczką nawet nie zostawić tylko uciec z miejsca i to w centrum miasta. :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.