Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Panowie mam problem z chłodnicą tego typu że w lewym górnym rogu patrząc od przodu, w miejscu w którym pierwsza aluminiowa poprzeczna rurka łączy się z lewym bokiem chłodnicy jest nieszczelność. Widać tam taką mała okrągłą uszczelkę na łączeniu i to jej poluzowanie powoduje mały wyciek z chłodnicy. Czy taka uszczelką da sie wymienic bądź uszczelnić bez konieczności wymieniania całej chłodnicy. W sumie cała reszta jest szczelna a chłodnica dobrze działa.

 

Drugie pytanie to jak zdjąć zaczepy chlodnicy, chcialem to zrobic zeby dokladnie sprawdzić tą nieszczelność tylko nie chce niczego pourywać.

 

dzięki ;)

Opublikowano
no wiec co do strzelnosci to jest taki preparat w proszku mozesz go dostac na stacjii i tym jest szansa uszczelnic chlodnice co do 2 te zatrzepy to makabra bardzo ciezko schodza wiec ja odczepilem je od chlodnicy bo od auta nie moglem podwarzylem delikatnie i odciagnalem chlodnice pozdrawiam
Opublikowano
Ten preparat uszczelnia tylko małe wycieki, moim zdanie lepiej wyjąć i zrobić to porządnie. Jeśli cieknie przez uszczelkę to ją wymienić jeśli coś skorodowało to trzeba kleić (np. poxipolem), tylko wcześniej dokładnie wyczyść. O ile dobrze pamiętam to te zaczepy pyły w formie zatrzasków, więc trzeba je otworzyć podważając od góry np. śrubokrętem.
Opublikowano
Witam .Kolego kup nową chłodnice i się nie szczyp w jakieś uszczelnianie bo narobisz sobie tylko kosztów.Takie uszczelnianie prędzej czy później kolego pociągnie za sobą inne usterki.I koszta.Pochodzi trochę i pieprznie a jak pieprznie to visko masz na bank do wymiany i inne części.Tak ze nie słuchaj i nie uszczelniaj.Sprawdzone na nie jednej E-30 i E-36.Kup nową i pamientaj ze płyn w BMW i olej to podstawa.
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
Witam .Kolego kup nową chłodnice i się nie szczyp w jakieś uszczelnianie bo narobisz sobie tylko kosztów.Takie uszczelnianie prędzej czy później kolego pociągnie za sobą inne usterki.I koszta.Pochodzi trochę i pieprznie a jak pieprznie to visko masz na bank do wymiany i inne części.Tak ze nie słuchaj i nie uszczelniaj.Sprawdzone na nie jednej E-30 i E-36.Kup nową i pamientaj ze płyn w BMW i olej to podstawa.

 

Jak ktoś byle jak naprawia, myśląc że to jest proste jak klejenie kartek papieru to nic dziwnego, że ma potem problemy. Nie każde uszkodzenie warto naprawiać, to prawda, ale jeśli się zlokalizuje dobrze nieszczelność to warto. Lepiej mieć naprawioną oryginalną niż nowy, tani zamiennik.

 

Do autora możesz też skorzystać z usług jakiegoś zakładu, który zajmuje się naprawą chłodnic, często też tym zajmują się zakłady naprawiające plastiki.

Opublikowano
No właśnie ja też zastanawiam się jak to jest z tymi uszczelniaczami, bo ogólnie krąży o nich zła opinia i że nie ma sensu ich lać do chłodnicy, natomiast mechanik, u którego stało moje auto, mówił że akurat takie uszczelniacze do chłodnic to dobra sprawa i żebym nie słuchał obiegowych opinii, że coś przez nie siada, bo to nieprawda...
POLSKA TO JEDYNY KRAJ W KTÓRYM PREZYDENT MA SWOJĄ KOPIĘ ZAPASOWĄ
Opublikowano
Najlepiej naprawic chociaz kiedys tez mialem wyciek z chlodnicy i dodalem proszku uszczelniajacego i przeszlo z tym ze na jakis czas napraw ja mozliwosci naprawy chlodnicy sa teraz przeciez tak wielkie spawanie lutowanie klejenie itd wymien uszczelke i po sprawie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.