Skocz do zawartości

318 tds Zanim przyspieszy - zastanawia sie co ma zrobic!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po dodaniu gazu autko zanim przyspieszy przez chwile zastanawia sie, a dopiero po chwili przyspiesza. Jak zaskoczy to bez problemu rozpedza sie do 180 km/h. Najgorzej w ruchu miejskim przy ruszaniu spod swiatel, wymijaniu itp. To jest nie do zniesienia. Gdzie szukac przyczyny? Na wolnych obrotach ladnie pracuje, odpala bez problemow na cieplym i na zimnym silniku... Pomocy!! Kazda rada bedzie dla mnie cenna i mysle, ze przyczyni sie do ustalenia powodu zamulenia przy starcie. Pozdrowionka :wink:
Opublikowano

a czym jeździłeś wcześniej nie zapominaj ze to jest 1665 cm i 90 km więc cudów nie ma i prawda jest taka że ja mam Touring i prawda jest taka iż do 2000 obr jest mułek czuć jak turbo ciągnie ten samochodzik jak włącze klime włoże rowery na dach to naprawdę to czuć :) dla pewności podjedż pod kompa sprawdzą co i jak może coś z turbo ?? sprawdż

pozdro Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
Pytasz czym jezdzilem wczesniej... hmm... 328i, ale nie sadze, ze to jest powodem moich domyslow, ze z moja aktualna 318 tds jest cos nie tak. Ok, pojade do BMW podlaczyc autko pod komputer, ale nie ukrywam, ze oczekuje na porady techniczne, ktore byc moze doprowadza mnie do celu moich zmagan z przymulona i dlugo myslaca Becia zanim zajarzy co ma w danym momencie zrobic.
Opublikowano
daj znać jak bedziesz wiedzieć co bili twoją bunie ?? bo ktos na forum tez miał juz taki problem

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
Taka mała porada: silnika diesla o pojemności niecałe 1700 cm nie rozpędza się do 180 km/h...sorry kolego,ale miałem kiedyś diesla, o większej pojemności i wiem, że takie silniki nie lubią wysokich obrotów...co do przyśpieszania to w dieslach jest właśnie taka turbo-dziura...najpierw wciskach gaz,samochód się namyśla, a potem zaczyna jechać...to jest normalka :cool2: No chyba,że to zastanawianie trwa za długo...
Freude am fahren...
Opublikowano
Mozliwe, ze macie oboje racje z ta ;dziura; Jak bede mial wyniki z odczytow to zdam relacje. Wolalbym jednak, zeby byla to jakas awaria. Jezeli wszycho jest ok! i poprostu jest to taki fabryczny przymul to sprzedaje tak szybko jak jest to mozliwe. :duh: Takim autem nie chce jezdzic!
Opublikowano
Jak jest za mało mocy, to zawsze można schipować :wink: Z tego silnika można bezpiecznie wyciągnąć około +30KM i +70Nm. Oczywiście bez dymienia, bo to jakościowy tuning :!: 300zł za taki chip (dwa w zestawie - jeden od turbo, drugi od map) :)

2 miesiące temu oglądałem w TVN Turbo jak gość sobie załatwił takim chipem Audi A6 2.5 l...więc uważaj na te "dobrodziejstwa"...

Freude am fahren...
Opublikowano
2 miesiące temu oglądałem w TVN Turbo jak gość sobie załatwił takim chipem Audi A6 2.5 l...więc uważaj na te "dobrodziejstwa"...

Jak kupił chip niewiadomego pochodzenia z Allegro, to się nie dziw. Sprawdzony chiptuning jest bezpieczny.

 

Zresztą możesz rozwinąć temat? Bo jestem ciekaw na czym to polegało.

Opublikowano
Rozwinac temat? hmmm.... odskoczylismy od tematu. Ja pytalem o powody zamulenia, a nie prosilem o rade jak zwiekszyc moc silnika. Jaki jest sens chipowac silnik z ktorym jest cos nie tak? Najpierw trzeba wyleczyc, a dopiero pozniej kurowac i gimnastykowac! Co do chipa to znalazlem 2 za cene 199 zlotych z certyfikadem niemieckim TIV.
Opublikowano
Co do chipa to znalazlem 2 za cene 199 zlotych z certyfikadem niemieckim TIV.

Mówisz o tym gościu z Allegro, co bierze te chipy z niemieckiego ebaya: http://cgi.ebay.de/Tuningchip-fuer-BMW-E34-E36-E38-und-E39-325-525-725TDS_W0QQitemZ220202872815QQihZ012QQcategoryZ40183QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

Spytaj profesjonalistów, co sądzą o chipach z ebaya... Z tym TÜV to jest ściema. Nie ma czegoś takiego na chipy. Jest to nic nie warta kartka papieru. Jak widać na niektórych to działa.

 

EOT

Opublikowano
2 miesiące temu oglądałem w TVN Turbo jak gość sobie załatwił takim chipem Audi A6 2.5 l...więc uważaj na te "dobrodziejstwa"...

Jak kupił chip niewiadomego pochodzenia z Allegro, to się nie dziw. Sprawdzony chiptuning jest bezpieczny.

 

Zresztą możesz rozwinąć temat? Bo jestem ciekaw na czym to polegało.

 

Nie pamiętam o co tam dokładnie chodziło...ale chyba o zmianę softu komputera...Gość dał komputer firmie tuningowej i po jakimś czasie coś w silniku przestało "grać" tak jak powinno...Już nie pamiętam co tam dokładnie działo mu się w silniku...

Freude am fahren...
Opublikowano
kolego, faktem jest ze tak zwana turbo dziura występuje. zanim silnik rozpędzi turbinę to trochę musi wszystko potrwać. jeżeli problem nie zanika jadąc np ze stałą prędkością obr silnika powyżej 2 tysięcy (nie mówie o całkowitym zniknięciu turbo dziury ale o znacznie szybszym reagowaniu na gaz) to możesz zacząć szukać usterki. Możliwe jest że zawór upustowy znajdujący sie w turbinie jest nieszczelny i część spalin zamiast na wirnik od razu idzie w powietrze, może też być źle wyregulowany, możesz mieć zawalony intercooler, kolejną możliwością jest czujnik ciśnienia a dokładnie wężyk prowadzący z kolektora do tego czujnika (mocowany chyba razem z filtrem paliwa) - często lubi sie w nim zebrać trochę oleju i wtedy czujnik nie działa jak powinien. kolejna sprawa to czujnik masy powietrza w kolektorze, może być niesprawny. To z tych lżejszych rzeczy które przychodzą mi na myśl. Inna kwestia to wyciągnięty łańcuch rozrządu, albo przestawiony kąt wtrysku. a co do chipa - po zamontowaniu turbo dziura znacznie się zmniejsza a co najważniejsze spalanie też spada.
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Znam problem miałem to samo, długo dochodziłem przyczyny, piszę to bo czasami czytając fora można załamać się spamem jaki ludzie potrafią tu pisać. Poradziłem z dolegliwoscią "dziury": po pierwsze nieszczelność w układzie turbo ja jej nie miałem ale moze być przyczyną, 2.wyczyściłem zawór EGR (bardzo dokładnie) + kolektor ssący. 3.wężyki sterujące pracą turbiny wymienić na sztywne(grubościenne) i niepopękane. po tym tds zaczął być normalnym samochodem- bezpiecznym z punktu widzenia właczania się do ruchu. czipy niech pozostaną na allegro chyba ze ktoś chce poeksperymentować wtedy tak i jak najbardziej. Acha dodam jeszcze ze źle podłączony wężyk powieczny do zaworu EGR lub kolektora sącego spowoduje ze tds nie bedzie jechał szybciej jak 100km/h ale to od razu wyczuje się. pozdrawiam i proszę nie piszcie spamu jak nie macie nic do powiedzenia
Opublikowano

Zobacz czy EGR nie jest zaślepione... to może być przyczyną mulenia.

A jak nie jest to zaślep i zobacz jak będzie chodzić. Jeżeli będzie dużo lepiej reagować na gaz to coś z nim jest nie tak.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
panowie,to było roku temu...nie sądzicie że właściciel znalazł już przyczynę?o ile jeszcze ma to auto.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
panowie,to było roku temu...nie sądzicie że właściciel znalazł już przyczynę?o ile jeszcze ma to auto.

nie zwróciłem uwagi na date...ktoś odgrzał kotleta, a ja myślałem że świeże :worried:

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.