Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam niedawno zmieniłem amortyzatory z przodu tzn mechanik zmienił.

I wydaje mi sie że teraz przód znacznie wyżej stoi i to niejaes żadne złudzenie jak mi ten mechanik powiedział.

stare amorki były org.BMW teraz mam Monrou Reflex .Troche znam się na mechanice ale niemam czasu na to zeby samemu bawić się w wymianę a poza tym nieposiadam ściągaczy do sprężyn.A mianowicie mam pytanie może ktoś będzie wiedzial . Jak mają być ustawione amortyzatory w zwrotnicy w jakiej pozycji ma być wycięcie na rancie miseczki na której spoczywa sprężyna. Czy to że u mnie te wycię cia są w różnych pozycjach w prawym amorku jak i w lewym ma wpływ na wysokość rantu błotnika do rantu felgi? I czy ma to wpływ na kąt pochylenia kół? jeżdziłem po mechanikach i diagnostach ale każdy wymyślał coś nowego. Dlatego postanowiłem napisać bo może ktoś miał juz taki problem . A jak wiadomo mało jest mechaników którzy znają sie na BMW.PS. amortyzatory były dobrane w/g katalogu.

Z góry dziekuje za podpowiedzi. I POZDRAWIAM !!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

z tego co wiem to amortyzatory przednie mają na dole podtoczkę i ten rant musi się oprzeć w odpowiedni próg w zwrotnicy. Jak się oprze to się zaciska śrubę w zwrotnicy i tyle.

Położenie miseczki sprężyny nie ma żadnego wpływu na wysokość zawieszenia.

Albo ten rant u ciebie nie doszedł do tego zatoczenia w zwrotnicy albo miałeś inne a teraz masz inne.

Ale to sprężyny decydują o wysokości.

A majstrom nie wierz w ich opowieści.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
na nowych amorkach auto będzie lekko wyżej stało. Akurat u siebie niedawno zmieniałem i też był taki efekt. Obecnie obsiadły minimalnie i stoi oki. Zbierzność po zmianie amorków należy sprawdzic bo tylko ona ma prawo sie zmienić.
Opublikowano
Amortyzatory te stare miałem orginalne sachsa "boge"wysokość cylindra który wchodzi w zwrotnice jest taka sama jak w tych obecnych Monrou Reflex. Tylko w orginalach jest przeticzenie a w monrou jast w tym miejscu blaszka "ogranicznik".skok tłoka amortyzatora nowego jak i starego jest identyczny. Także myślalem że ma znaczenie jakieś to ustawienie misek sprężyny , ale jeżeli niema żadnego to pojeżdze jeszcze trochę jak nie siądzie troche przód to wymienię przednie sprężyny na obniżone.Tylko niewiem jak sie tył będzie zachowywał bo mam kombi na zawieszeniu pneumatycznym.W tej chwili stoi w miare dobrze ale jak przód obniże to ciekawe czy tył nie uniesie się.Dzieki za podpowiedzi.
Opublikowano

tyl kolego w e39 na nivo jest regulowany niezaleznie od przodu i nie ma z nim nic wspolnego. Wysokosc tylu jest zaprogramowana w kompie i taka auto usatwia (podana jest jako odleglosc blotnika od rantu felgi)

 

Jak obnizysz sam przod to bedziesz mial wyglad ala awaryjne hamowanie z 200 km/h albo jak inni zwa klina.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.