Skocz do zawartości

P O M O C Y ! ! ! Problem z centralnym zamkiem i pilotem


Rekomendowane odpowiedzi

Od kiedy kupiłem swoją E34 to oryginalny alarm Gamma jest wyłączony małym kluczykiem w syrenie. Z początku jak włączałem to piszczał zaraz a teraz jak włączam tylko na zamkniętych drzwiach to nie piszczy. ALE JAK WŁĄCZYĆ ŻEBY PILOT DZIAŁAŁ? PODOBNO JEST JAKAŚ PROCEDURA ADAPTACJI PILOTA : ZNA KTOŚ PRZEPIS NA TO!!! Dodam że jest to alarm montowany fabrycznie i jest pilot w kluczyku i dwa w brelokach (wszystkie z takim samym logo).

http://images31.fotosik.pl/223/55a80c0151071572.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mialem podobny problem i musialem zakupic instrukcje z ebay.co.uk. Zaplacilem za to jkies trzy funty ale niestety nie dowiedzialem sie czy dziala bo zablokowalem auto podczas programowania :oops: . Wizyta w servisie bmw w UK to 200 funtow za odblokowanie auta :( Ponizej instrukcja

Przeprogramowanie twojego pilota

 

 

Jeżeli jesteś użytkownikiem e36 lub tez z3 powinieneś wiedzieć ze akumulator rozładuje ci się jeżeli pozostawisz auto na dłużej niż tydzień. Szanse na to ze otworzysz auto Są małe ze względu na to ze pilot zawiedzie.

 

Nie tak jak w późnych modelach e36 gdzie zintegrowano alarm z elektronika pojazdu w e36 i z3 większa cześć wyprodukowanych jednostek była poprzez gemel we Włoszech a ta firma również produkuje serpi star i sigma brands

 

Jednostki te noszą rożne nazwy ale najpopularniejsza jest BMW 3G EWS znana również pod nazwa BMW digital alarm system były jednak montowane przez dilerów jako opcje.

 

System ten powinien pracować bez awarii do momentu gdy nie zniszczysz pilota lub bateria się nie rozładuje w tym czasie system używa zmiennego kodu i nie można wyłączyć alarmu bez pilota i nie możesz go zakodować bez uprzedniej dezaktywacji wiec mamy tu 22 sytuacje

 

Zanim przypadkowo wrzucisz pilot do pralki i system pozostawi cię otwartym , kupujesz nowy pilot z bmw i programujesz zgodnie z instrukcja do twego systemu

 

1 Moduł alarmu jest umieszczony z reguły za schowkiem co oznacza ze musisz go wymontować. Dwie śruby po narożnikach do góry i kilka innych na około schowka

 

2 Następnie usuń plastikowe pokrywki ukrywające Wkry nie martw się ze je zniszczysz kosztują parę groszy

 

3 Dwa dodatkowe wkręty znajdziesz na dolnej krawędzi schowka. Wysuń delikatnie całość.

 

4 Gdy już wymontujesz schowek powinieneś ujrzeć jednostkę sterująca alarmu. Ukryta jest za metalowa pokrywka Odbiornik możesz odłączyć od korpusu ( mniejsza cześć nie widoczna na zdjęciu)

 

5 Gdy już masz dobry dostęp do modułu powinieneś znaleźć przełącznik kodowania widoczny poprzez dziurkę w obudowie pod gumowym korkiem. Zanotuj w jakiej pozycji jest teraz i przesuń w odwrotna aby zakodować kluczyk

 

6zanim rozpoczniesz dalsze operacje upewnij się ze kupiłeś dobry pilot z BMW Normalnie maja go na stoku ale chcą widzieć stary aby upewnić się ze sprzedajna ci dobry Numer części to 82 92 9 404 882 i kosztuje 34,05 funta

 

 

7 Gdy przełącznik przełączony jest w pozycje koduj a zapłon jest wyłączony, przyciśnij czerwony guzik na pilocie. Przełącz z powrotem przełącznik z pozycji koduj i wypróbuj twój pilot. Jeżeli zrobiłeś wszystko właściwie powinno działać i możesz poskładać wszystko z powrotem.

 

Są jakieś metody alternatywne zakodowania klucza ale nie ręczę za nie bo nigdy ich nie używałem.

 

Przygotowanie systemu do przeprogramowania

 

Przygotowanie

 

1 zamknij wszystkie drzwi i bagażnik oraz make

 

2 system bezpieczeństwa musi być rozbrojony (nieaktywny) a kluczyk wyjęty ze stacyjki

 

Nauka kodu otwierania

 

3 otwórz bagażnik i pozostaw otwarty

 

4 otwórz drzwi kierowcy i pozostaw otwarte a sam wsiądź do środka

 

5 zamknij drzwi kierowcy

 

6 zrób cykl pięciu przekręceń stacyjki pomiędzy off a pozycja on (deska i kontrolki świeca) LED ciągle świeci na czerwono a syrena zawyje raz aby poinformować cię ze system zaczyna się uczyć.

 

Nie włączaj silnika

 

Cały cykl #6 musi się odbyć w ciągu 10 sekund a kroki od 1 do 6 w ciągu 45 sekund

 

Zarejestruj kod ID

 

7 otwórz drzwi kierowcy ale pozostań na miejscu

 

8 zamknij drzwi kierowcy

 

9 przyciśnij i puść dowolny przycisk na pilocie

 

10 powtórz kroki od 7-9 w celu zarejestrowania pozostałych 3 kluczyków

 

Wyście z trybu nauki

 

11 otwórz drzwi kierowcy i wyjdź z pojazdu drzwi pozostaw otwarte

 

12 zamknij bagażnik

 

13 zamknij drzwi kierowcy Dioda wyłączy się a syrena zawyje dwa razy

 

14 operacja zakończona przetestuj wszystkie piloty aby potwierdzić operacje.

 

Jeżeli twój pilot zawiódł możesz dezaktywować alarm sekretnym kodem który powinien był być dostarczony razem z pojazdem przez dilera

 

Włącz zapłon zaczekaj 30 sekund wyłącz ponownie policz błyśnięcia diody. Jeżeli twój kod to 12345 zaczekaj na jeden błysk i wciśnij diodę następnie włącz zapłon i wyłącz poczekaj na dwa zabłyśnięcia włącz i wyłącz zapłon itd. Az alarm będzie dezaktywowany

Jeżeli to nie zadziała

 

Odkryawjac działania innego dilera bmw wiedząc ze nie można zakodować pilota a alarm jest uzbrojony Zasugerują aby spróbować kupić inny pilot pasujący do nowego odbiornika około 65 funtow który to jest oddzielnie sprzedawany od modelu alarmu. Pozwiedza ze to było najwyraźniej poprzez garażową robotę Wcześniejsze systemy wyłączano i kodowano od nowa ale nie jest to możliwe z 3G A zakupienie pasującej pary pilot odbiornik będzie trudni i w dalszej części jakkolwiek nie możliwe

 

2 Wiec trzeba dalej pracować aby system rozbroić

 

3 Nielegalnie dowiedziałem się od kolegi który ma odpowiednia wiedze. Wyjąłem odbiornik z obudowy aby dąć sobie szanse pogrzebania przy pinach

 

4 cuz nie było nic do stracenia próbowaliśmy na zmianę łączyć kilka pinów co powodowało ze światełko ostrzegawcze zabłysło dwa razy tak jak podczas uzbrajania systemu

 

5 Zrealizaowalismy już cos, potrzebujemy małego kawałka przewodu by na krotko przełączać się pomiędzy panamy a drwi zaczęły się zamykać i otwierać. Złącz piny 2 i 4 następnie 2i 5 nic się nie martw nic nie zepsujesz jak cos żle podłączysz.

 

6 następnie postępuj według procedury bmw

 

Przełącz kodujący przełącznik

Przyciśnij przycisk czerwony na pilocie a następnie szary

 

Przełącz przełącznik

 

O dziwo to działa zainstaluj moduł pięknie załóż schowek i zaoszczędź 200 fuli

Jezeli chcesz otrzymac oryginal to napisz na priv ( jest po angielsku a ja to tak na szybko przetlumaczylem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIĘKI Patrycjusz555 !!! :modlitwa: Może jak jutro znajde czas to będę próbował. I dodam że nie mam E36 tylko E34 a w pilotach mam po dwa przyciski a w kluczyku tylko jeden.

W instrukcji obsługi E34 jest taki przepis ale nie da się u mnie tak zrobić choćby nawet przez to że tam w kluczyku są dwa przyciski a ja mam jeden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.