Skocz do zawartości

grzejący się silnik


Skrzypencjusz

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie błagam o pomoc!!!

kupiłem bmw e34 moje marzenie i miesiąc sie nią nacieszyłem i nagle podczas jazdy zagotowała mi sie woda i potem już to było w standardzie. Odpalałem samochód 10 minut i już 100 stopni. Doszedłem do wniosku że nie mam obiegu wody wiec wymieniłem pompę wody (ta która była zamontowana była dobra) Pomyślałem że może mam zapchaną chłodnice więc kupiłem odkamieniacz do chłodnic który zadziałał już mi się woda nie gotuje ale co dziwne jak rozgrzeje się silnik to wydobywa się dym tak mniej więcej koło kolektora. Co to może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast bawić się w kupowanie wymienianie itp.Zaczyna się od najprostszych rzeczy:

a)odpowietrzenie

b)sprawdzenie wszystkich węży (szczelność).

Ubywa Ci płynu?

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To już pewnie wiesz czemu ją ktoś sprzedał.

Ten dym koło kolektora to jest dym czy para?

Jeśli ubywa płynu to trzeba się zainteresować uszczelką pod głowicą.

Jak wygląda olej i płyn?

ALE NA POCZĄTEK ODPOWIETRZ.

Nie jest to trudne ale i nie banalnie proste.

Poczytaj na forum jak to robić.

Jeszcze nie myśl o najgorszym.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy maja racje moze byc kikla przyczyn zbadaj czy płyn nie uciek a z obiegu jedz na stacje zaplac 80 dyszek(radzilem to samo koledze z dieselke) zbadaja czy masz układ szczelny,jak nie to lipa i to duza bo uszczelka dobra troche kosztuje i najgorsze ze ja trosze przegrzałes miejmy nadzieje ze nie za mocno.A jesli wrazie czego bedziesz zmienial uszczelke pod głowica oddaj do mechanika dobraego zeby Ci głowicy nie skrecili za mocno.i powymieniaj tez uszczelniacze...

Czerwna bo??...bo szybsza xD

http://www.ctr.pl www.kamery.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie po miesiącu użytkowania odkręcałeś korek wlewu płynu chłodniczego??? One wtedy potrafią się naprawde nieźle zapowietrzyć. Puźniej trzeba się nieźle napracować. Jak Ci leci dim koło kolektora to na zapach da się wyczuć czy to opary płynu chłodniczego. Jak Ci ragotowało to ciśnienie mogło sobie z czymś porzdzić ( opaska lub jakaś uszczeleczka). Pozdro!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ten dym to mysiałbyś pierw dobrze opisać no i przy którym kolektorze ?

jak przy wydechowym to często kapie na niego olej z pod plastykowej pokrywy silnika

i nie zawsze to wyciek , czasami przy dolewaniu oleju sam sobie nalejesz między te plastykowe pokrywy

no ale też zdaża się że jak silnik przegrzany to i ta pokrywa zaworów troszkę się odkształciła i spod niej kapie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.