Skocz do zawartości

323i Czasem podczas jazdy nie ma wogóle mocy,nie przyśpiesza


Piotrek-S

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problemik ze swoją e36 323i, od kilku dni pojawia się podczas jazdy brak mocy, nagle jej nie ma i mogę wtedy mieć pedał w podłodze i w ogóle nie przyśpiesza ale jak wcisnę sprzędło i daje gazu to silnik się normalnie wkręca na obroty. Jak sie pojawia ten problem to wystarczy zgasić auto i po ponownym zapaleniu ustaje to na jakiś czas. Miał ktoś podobny problem? Gdzie szukać przyczyny?

 

Zapewne pierwsze posty będą jedź na komputer. Taki też miałem zamiar jednak nie mogę znaleźć warsztatu gdzie mają soft i interfejs do e36, byłem w MCARS ale ich komp nie chce gadać z e36 z 97r. Podłączyłem się u znajomego, program wykrywał auto jako 325 i pokazał dwa błędy:

-coś co dotyczy pedału gazu

-i chyba jakiś czujnik na przepływomierzu czy przepustnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia wałka wymień i bedzie OK!

 

ze szklanej kuli to wyczytałeś, moze byc czujnik a może by 100 innych powodów, nie pakuj chłopaka w koszty, bo czujnik to ok. 350 zł plus podłączenie do kompa, żeby wykasowac błąd

montrealblau metallic

http://images32.fotosik.pl/159/5915b878132dde91.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałes swiece??

Na tygodniu wymienię je na nowe.

jak masz mozliwosc to podmien na chwile przepływomierz od takiej samej bety i zobacz jak bedzie! ja bym własnie obstawiał na przepływomierz!

POZDRO!

Spróbuje coś skombinować i podmienić :)

 

ja podobnie jak SEBA707 poszedlbym w kierunku czujnika polozenia walka

Chodzi o czujnik położenia wałka rozrządu? Dlaczego obstawiacie jego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Tak śledzę ten temat i nie chce mi się wierzyć, że nigdzie w Wawie nie ma kompa współpracującego z e36 (najczęściej spotykanym bmw w Polsce!). Bez niego to tylko wróżenie w fusów - zaczniesz wymieniać czujniki bez efektu i tylko się na koszty narazisz. W dziale Polecane warsztaty dla Mazowieckiego są 22 strony...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mam ten sam problem, obroty troche mi szalały ale tylko na zimnym silniku na ciepłym było juz ok. ALe z tym przyspieszaniem mam to samo. Nrazie wymieniam świece, ciekawe czy pomorze. Dodam że na benzynie i na gazie przyspieszenie jest to samo i szarpie dość często.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na kompie, co prawda nie profesjonalnym ale pokazał takie błędy:

-rpm signal

-intake air quantity

-throttle position

z tego co znalazłem w necie to mniej więcej błędy wskazują na:

-czujnik wału korbowego\

-uszkodzony przepływomierz lub jakieś lewe powietrze

-Kąt otwarcia przepustnicy powietrza w układzie kolektora ssącego.

 

i teraz pytanie czy padł czujnik i reszta błędów jest spowodowana tą awarią czy do wymiany jest czujnik, przepływomierz i przepustnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.