Skocz do zawartości

most z otworami nr.10, a półosie z 8 - wymiana półosiek?? :/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam luzy w moście więc postanowiłem go wymienić. Gościu przysłał mi z tego samego rocznika i litrażu, ale okazało się, że ma otwory rozmiaru 10 a moje półośki (i stary most 8). Odsyłać się nie opłaca. Mam natomiast możliwość dostania półosiek z otworami 10 (były z tym mostem). I w związku z tym mam pytanie, jeśli założę ten most i pasujące do niego półosie, to czy wieloklin od strony kół też będzie pasował??

 

moje autko to E36 320i sedan końcówka 91 roku. Ten nowy wał niby też z tego samego roku, więc podejżewam, że z innego miesiąca...

 

Liczę na waszą szybką pomoc :modlitwa:

Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D
Opublikowano
a może ma ktoś linki do stronek ze schematami tych części?? Za wszelką pomoc będę wdzięczny...
Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D
Opublikowano
Witam

 

Mam luzy w moście więc postanowiłem go wymienić. Gościu przysłał mi z tego samego rocznika i litrażu, ale okazało się, że ma otwory rozmiaru 10 a moje półośki (i stary most 8). Odsyłać się nie opłaca. Mam natomiast możliwość dostania półosiek z otworami 10 (były z tym mostem). I w związku z tym mam pytanie, jeśli założę ten most i pasujące do niego półosie, to czy wieloklin od strony kół też będzie pasował??

 

moje autko to E36 320i sedan końcówka 91 roku. Ten nowy wał niby też z tego samego roku, więc podejżewam, że z innego miesiąca...

 

Liczę na waszą szybką pomoc :modlitwa:

 

Gość przysłał ci inny most - otwory 10mm wskazują na "dużą głowę" a u ciebie 8mm na "małą głowę", przełożenia też zapewne są inne. Teoretycznie mógł ktoś zamienić same flansze w moście ale wtedy by nie pasowała długość półosi bo w obu przypadkach są inne (różnica ok 30mm na stronę)

 

Wklej zdjęcie obu mostów i sprawdź przełożenie na tabliczce, może coś wymyślimy

www.turboBMW.pl
Opublikowano

Oto co udało mi się uchwycić aparatem... Widać na nich wytłoczone napisy na mostach. Ja z nich nic nie rozumiem :roll:

To mój most:

http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3421.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3424.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3427.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3439.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3440.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3443.jpg

 

A to zdjęcia nowego mostu:

http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3428.jpg http://yourdomain.com/images/broken_link.gif http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3430.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3432.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3433.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3434.jpg

Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D
Opublikowano

Jest dokładnie jak napisałem, gość przysłał ci most z 325 a nie 320... Zobacz sobie oznaczenia na tabliczce z tyłu, twój ma a pewno przełożenie 3,45; ten nowy 3,15.

Niestety nie da sie tego od tak przełożyć, mosty na tyle się różnią że trzeba też zmienić półosie a także wał napędowy który ma inną długość

www.turboBMW.pl
Opublikowano
Dzięki wielkie za wyjaśnienia :cool2:
Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.