Skocz do zawartości

M60 4l prawidlowa wartosc cisnienia sprezania???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jak wyzej w temacie postu - jaka jest wyjsciowa, prawidlowa wartosc cisnienia sprezania w M60, 4l i ponizej jakiej wartosci nalezaloby zmienic pierscienie???

 

Dzieki.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
nie wiem jakie są te wartości, ale jedno jest pewne niskie ciśnienie może być spowodowane nie tylko pierścieniami ale także powypalanymi gniazdami zaworów.
Opublikowano
nie wiem jakie są te wartości, ale jedno jest pewne niskie ciśnienie może być spowodowane nie tylko pierścieniami ale także powypalanymi gniazdami zaworów.

 

Hej,

 

Dwa dni temu mialem pomiar cisnien i probe olejowa, jutro rozbieram silnik, wiec bede wiedzial co jest przyczyna, a w miedzy czasie chce juz zamowic czesci i nie wiem czy i w tym perscionki tez, stad moje pytanie???

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

witam

a dlaczego go rozbierasz?

 

ciśnienie powinno być 10,5 do 13,5

 

jeśli zmierzyłeś i wyszło np 10 a na próbie olejowej 13,5 to pierścienie do wymiany

 

a jeśli rozbierasz silnik to i tak proponuje wymienić pierścienie i panewki

Opublikowano
a proponuje rozebrac , ogladnac a dopiero potem kupowac co trzeba ...

 

nie raz rozebralem sielnik i to co zastalem w srodku kwalifikowalo go tylko na przetop i szukalem innego .

 

najpierw rozbierz , potem zamawiaj/kupuj czesci

 

Milo slyszec kolege wkoncu!!!

 

Zgadzam sie, ale juz pewne rzeczy wiemy, wiec moje pytanie o cisnienia i ewentualne czesci. Ja tego sam nie robie, tylko moj kolega, ktory na codzien siedzi w tym jak i wiekszych tematach, ale dzieli nas 2500km, wiec staram sie mu pomoc jak moge, bo czas to kasa u mnie, a auto ja zarabia, wiec stad moj pospiech.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
witam

a dlaczego go rozbierasz?

 

ciśnienie powinno być 10,5 do 13,5

 

jeśli zmierzyłeś i wyszło np 10 a na próbie olejowej 13,5 to pierścienie do wymiany

 

a jeśli rozbierasz silnik to i tak proponuje wymienić pierścienie i panewki

 

raczej miedzy 12-14 :nienie:

Generalnie m60,m62 nie maja z tym problemow

pozdrawiam

Opublikowano
witam

a dlaczego go rozbierasz?

 

ciśnienie powinno być 10,5 do 13,5

 

jeśli zmierzyłeś i wyszło np 10 a na próbie olejowej 13,5 to pierścienie do wymiany

 

a jeśli rozbierasz silnik to i tak proponuje wymienić pierścienie i panewki

 

raczej miedzy 12-14 :nienie:

Generalnie m60,m62 nie maja z tym problemow

pozdrawiam

 

ja sobie tego nie wymyślam :duh: jeśli ESI i autodata podaje ciśnienie 10,5 to takie ma być

Opublikowano

Panowie, jeżeli źródło podaje widełki między (np.) 10,5 a 12,5 bara

to znaczy, że silnik w dobrym stanie powinien trzymać w okolicy górnej granicy.

 

Wiadomo, że jak się silnik zużywa to maleje ciśnienie sprężania.

Dolna granica podaje ciśnienie kiedy powinno się myśleć

o remoncie... czyli jak ciśnionko blisko 10 bar to już jest cieniutko.

 

Ciśnienie sprężania zależne jest od stopnia sprężania.

Czym wyższy stopień sprężania tym wyższa granica ciśnienia sprężania.

 

Silniki o stopniu sprężania 10:1 mają zazwyczaj ciśnienie sprężania

w okolicach 13,5 bara... (mówimy tu o standardowych silnikach,

bez modyfikacji dolotu).

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.