Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

 

Mam małe pytanko w sprawie tarcz hamulcowych.Szykują się u mnie do wymiany tarcze hamulcowe jakiej firmy polecacie tarcze?

 

Dzięki Pozdrawiam

 

Michał

SEX JEST JAK BMW RADOSC Z JAZDY :-)
Opublikowano
Fabrycznie są ATE i takie też polecam, sam będę wymieniał w przyszłosci właśnie na nie, wg mnie bdb realacja cena-jakość.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a skad masz info, ze fabrycznie sa ATE? kupowalem w ASO do 530d i na nich nie znalazlem zadnej wzmianki nt. producenta

 

BTW - ATE w e39 530d (po lifcie) nie chodzi, nie znam osoby, ktora bylaby zadowolona z takich tarcz w takim samochodzie, mi sie pogiely po 3k km

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Były właściciel mojego auta w Niemczech zmieniał od nowości elementy ekploatacyjne w tym tarcze na takie w jakich autko wyjechało z fabryki i właśnie na ATE, ale nie wiem czy to norma dla wszystkich i wszędzie. Poza tym słyszałem już wcześniej o tym.

 

Co do samego ATE to sa różne opinie, tak samo jak o Brembo czy Zimmermanie, które do najniższej półki przecież nie należą. Myślę, że ważne oprócz samego produktu jest sposób jego użytkowania, ja w swoich autach miałem klocki i tarcze największych szmir jeszcze po poprzednim właścicielu po naprawde dobre i nigdy żadnych problemów poza sypaniem się klocków (tutaj klocki ATE niestety) czy po prostu gorszej skuteczności samego hamowania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja w mojej e39 mam tarcze i klocki ATE jestem bardzo zadowolony.

A uważam, że BMW montowało ATE fabrycznie gdyż na zaciskach mam napis ATE.

 

ty masz inne tarcze niz w e39 530d poliftingowy, moze roznica w zadowoleniu uzytkowanikow ate polega na tym, ze ate udawalo sie zrobic mniejsze tarcze (przed liftem), a lifcie wychodzi im to gorzej

 

tez mam zaciski ate, natomiast ASO sprzedaje klocki Jurid jako te wlasciwe... jedno z drugiego nie do konca wynika

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

ja tylko moge powiedziec jedno:

 

 

kupilem ATE i mam bicie na kierownicy po przejechaniu ok 3000 km

 

dodaje ze klocki kupilem marki textar

 

wybor nalezy do ciebie

 

pozdrawiam

Opublikowano

Fabryczne tarcze są ATE, a klocki Textara. Jednak to co ATE wypuszcza dla fabryki i to co na rynek, to dwa różne światy. Standardem jest to, że po ok. 2-3k km tarcze ATE biją.

Osobiście polecam nawiercane Zimmermany. Dobrze spisują się z twardszymi "sportowymi" klockami i zwykłymi standardowymi, np. Textarami lub ATE - nie powodują drastycznie szybszego zużywania się klocków.

Oczywiście, polecam też oryginały z ASO.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.