Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Prosze o pomoc.Odpalilem moje autko i przejechalem ok 7 km po czym wylaczylem silnik na moment i przy probie ponownego uruchomienia nie zapalilo. Rozrusznik kreci i nic, chwilowe przejawy na ok 3 s i z powrotem gasnie. Odlaczlem akumulator na ok 20 min, sprawdzilem pompke paliwa ta ktora jest w baku, bo innej chyba nie ma, na krotko do akumulatora i tryska na max. Po tych zabiegach Becia zapalila na jakies 2min, przygazowalem ale moja radosc nie trwala dlugo,bo po chwili zgasla.Gdy naciskalem na pedal gazu+nie reagowala, pozniej po probach krecenia padl akumulator.Teraz sie laduje i kupilem filtr paliwa, bo nie wymienialem chyba dlugo. Prosze o pomoc gdyz przebywam za granica i koszt jakiej kolwiek naprawy bedzie na pewno drogi, jesli cos przychodzi Wam do glowy bede wdzieczny.

Autko to E38 740i benzyna, blagam o pomoc.

Sorki, jesli sie rozpisalem,ale chcialem opisac usterke najlepiej jak to mozliwe.

Edytowane przez rosomak79
Opublikowano
sprawdz bezpiecznik od pompy bo z tego co piszesz to wychodzi ze sprawdzales pompe tylko na krotko a nie sprawdzales czy chodzi normalnie moze padl bezpiecznik warto sprawzic
Opublikowano

Przeczytałem,ale bardzo szybko gdyż zalezy mi na czasie a nie mam stałego dostępu do sieci tylko korzystam z udostępnienia. Jeśli coś pominąłem to naprawie to, tylko proszę mi napisac o co chodzi?

 

P.S. Do Panfil - BMW Klub Polska, oczywiście bak prawie full. Za chwilke mam zamiar sprawdzić iskre na świecach i wymieniec filtr paliwa. W dalszym ciągu moje Beti stoi-:(((( heeelp

Opublikowano

Witam ponownie

Własnie przejrzałem forum i znalazłem,ze może to być uszkodzony czujnik położenia wału. Czy można go jakoś sprawdzić miernikiem lub przez Carsofta?,zaraz mykam go wykręcić-:))

Opublikowano
Właśnie sprawdziłem czujnik położenia wału korbowego miernikiem i ma jakies 500 ohm na 1 i 2 nóżce, a w sumie są 3-na innych kombinacjach nic nie pokazuje, podobno powinien mieć około 900ohm, czy to może być to?, powyżej dojrzałem podobny czujnik,ale wmontowany w obudowe silnika i kabel idzie na drugą strone listwy, więc też go sprawdziłem i na nim jest już 1200ohm czyli 1,2kOhm. Bardzo proszę o kolejne rady, będę wdzięczny.
Opublikowano

Witam

Czy ktoś może mi powiedzięc jaką wartość powinien mieć ten czujnik wału korbowego w ohmach?, bo najbliższy jest mi ten problem. Podobno jak padnie ten czujnik to samochód nie zapali wcale. Wczoraj podłączyłem Carsofta to nic nie wykazało.

Opublikowano

Witam

Autko w dalszym ciągu unieruchomione, czy może ktoś sprawdzić omomierzem lub zwykłym miernikiem, jaka wartość ma sprawny czujnik wału korbowego? przy silniku 4.0 V8 benzyna), nic innego nie przychodzi mi do głowy. Przypominam, ze w tym momencie rozrusznik kreci ,ale silnik milczy, wiec nie podejrzewam,ze to przepływka. Dziwi mnie tylko to,ze w Carsofcie nic nie wykazało,zadnego bledu?

Opublikowano
Banalne, mnie tez to spotkalo, ale dolej bezyny najpierw - u mnie pokyzywalo 17 litrow, a w baku byla susza!!!! Plywak sie przywiesil!!!! Pompak po wyjeciu pompowala, paliow szlo, ale jakies resztki. Sprawdz paliwo!!!

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
Witam

Autko w dalszym ciągu unieruchomione, czy może ktoś sprawdzić omomierzem lub zwykłym miernikiem, jaka wartość ma sprawny czujnik wału korbowego? przy silniku 4.0 V8 benzyna), nic innego nie przychodzi mi do głowy. Przypominam, ze w tym momencie rozrusznik kreci ,ale silnik milczy, wiec nie podejrzewam,ze to przepływka. Dziwi mnie tylko to,ze w Carsofcie nic nie wykazało,zadnego bledu?

 

rezystancja uzwojenia pomiędzy zaciskiem 1(+) i zaciskiem 2(-) przy 15...30 stopniach C. 400....800 Ohm szczelina powietrzna 0,8 +/- 0,5 mm

 

czyli twój czujnik jest ok

Opublikowano
ostatno mialem podobny problem. na cieplym silniku musialem ja palic kilka razy bo gasla po 3 sekundach. z tym ze w moim przypadku komputer pokazal czujnik polozenia walkow rorzadu. wymienilem i wszystko jest ok. w takiej sytuacji radze Ci podjechac gdzies na jakis konkretny komputer bo carsoft nie pokazuje wszytskiego.
Opublikowano

Witam ponownie

Dzisiaj udało mi sie wymienic filtr paliwa, ze starego straszny syf wyleciał, ale po skreceniu w dalszym ciagu nie zapaliła, raz tylko sie jej udało,ale trwało to może 5s. Sprawdziłem ponownie Carsoftem i nic nie ma. Zanim skreciłem filtr paliwa to załozyłem kanister na końcówke wychodząca w kierunku silnika i przekręciłem stacyjke na 2 pozycje i niestety nic nie poleciało-a chyba powinno?, podejrzewam, ze pompa wydaje z siebie jakies ostatnie tchnienia. W poniedziałek chłopaki przywioza mi nowa pompe za bagatela 500zł, mam nadzieje,ze to jej wina. W związku z tym mam jeszcze jedno pytanie, gdzie jest przekaznik od pompy w mojej Beti E38 740i? i jak go sprawdzić?

Czujnik wału korbowego już wykluczyłem, 2x go sprawdzałem i ma 500ohm wiec raczej jest sprawny.

W dalszym ciągu będę wdzięczny za pomocne sugestie i namiary na ten przekaznik u mnie-:))

Opublikowano
Znalazłem 3 przekaźniki z tyłu nad aku i wszystkie najprawdopodobniej sa sprawne(takie kolorowe). Z przodu pod maską odkręciłem plastikową osłonę przy bezpiecznikach i znalazłem jakis biały przekaźnik i pomarańczowy z tego co pamietam. Więcej juz tam nie ma, tylko komputer główny DME i sterownik od świateł jak przypuszczam.Biały przekaźnik nie wydaje z siebie źadnych objawów po przekręceniu stacyjki, pompy też już nie słychać. Ktoś ma jakiś pomysł? Za 2 tygodnie mam wracac d polski i bardzo bym chciał wrócić moją Beti-:))
Opublikowano

STARY jedz na kompa a nie kombinuj bo wymienisz wszystkie czesci na nowe zamin znajdziesz cos bagatelnego!!!

Twoje postepowanie jest takie jak szukanie igly w stogu siana!

zycie zaczyna sie po 50i
Opublikowano

Heja,

 

Zielony przekaznik w bagazniku jest od pompyu paliwa, powiniene cykac, przy przekreceniu stacyjki.

 

Pompa jest pod sidzeniem tylnym, po prawej stronie, jesli dziala to powinno byc ja slychac. Mozesz zdjac z niej wezyk i zobaczyc czy daje paliwo!!! Jak nie to albo przekaznik, albo pompa.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

hejka

"masa52" dzięki za podpowiedź, ale moje przysłowiowe szukanie igły w stogu siana jest spowodowane tym,ze przebywam w Norwegii i opcja mechanika to naprawdę ostatnia deska ratunku-:(((

"DEF"-dzięki za info o przekaźniku, dziś dotarła do mnie nowiuteńka oryg pompa paliwa,ale nawet jej nie moczyłem,bo stara działa na krótko z aku,a w baku już nie. Co do przekaźnika, to już nie pamiętam czy "cykał" czy nie, bo sprawdzałem wszystkie,ale sprawdze jeszcze raz może jutro. Zainteresowało mnie jeszcze coś co znajduje sie z drugiej strony baku pod kanapą-jest jakaś wtyczka do której dochodzą 2 przewody, co to może byc?

Juz brak mi opcji i jestem zalamany. Jescze ostatnia szansa w tym przekazniku, a jesli nie to chyba mechanik.

Mam jeszcze pytanie, czy moze to byc immobilajser, bo chyba tez blokuje pompe.

Czekam na ostatnia pomoc

Opublikowano

Heja,

 

Ta druga wtyczka pod kanapa tylna, po lewej stronie to plywak od poziomu paliwa. Sprawdz jeszcze raz przekaznik, dolej paliwa z dorbe 5-10 litrow i pokrec ja troche. Czy na 100% pompa nie chodzi po wlozeniu jej do baku z powrotem?? Wloz ja do baku i pokrec chwile i zdejmij tylko sam wezyk z niej i zobacz czy jest w nim cisnienie?? Kurna identycznie u mnie bylo i sie okazalo, ze tylko paliwa nie bylo, bo sie wlasnie ten plywak przywiesil - pokazywalo jakies 17 litrow w baku, gdy faktycznie juz jakies brudne resztki byly w nim tylko. Flitr paliwa sprawdz tez.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

Hejka

"DEF" paliwa mam pod dostatkiem,prawie po sam brzeg jak odkręcałem dekiel z kolegą od baku to było dobrze widać-:))

Dziś stało się coś niesamowitego, podjeżdżam, żeby znów czegoś poszukać-mielismy na krótko pompe spiąc od aku z kolegą, a tutaj kręce i Becia zagadała. Zapomniałem napisać od samego początku,ze mam sekwencyjny wtrysk gazu-za co sorki-bo to również może być ważne? No i patrzę a silnik na gazie chodzi,tzn na początku tak jakby szarpało,ale w końcu 2 tygodnie chyba już nie była na chodzie.Później normalnie silnik pracował na wolnych obrotach, po czym przełączyłem na benzyne i w tym momencie brak mocy pod pedałem gazu i zgasła. Na gazie silnik chodził dobre 5min. Ponowna próba uruchomienia się nie powiodła. Wniosek nasuwa mi się jeden, przekaźnik, bezpieczniki i przewody są chyba w porządku,

1.może jednak pompa nie podaje odpowiedniego ciśnienia paliwa

2. jest jeszcze chyba jakiś regulator ciśnienia, ale nie wiem jak go zlokalizować a tym bardziej sprawdzić jak i jakie są objawy jego uszkodzenia.

Zdziwił mnie fakt,że uruchomiła sie i od razu na gazie (był słoneczny dzień),a chciałbym zaznaczyć ze nie mam awaryjnego uruchomienia na gazie tylko zawsze silnik startuje na gazie i automatycznie przęłącza sie na gaz po nabraniu temperatury. Czy mogą być jakieś problemy z komputerem od gazu?, w końcu odcina wtryskiwacze benzynowe jak uruchamia gaz. Naprawdę nie wiem co o tym myśleć. Proszę niech ktoś pomoże,

Opublikowano

Witam ponownie

Dzis sobie przypomnialem,ze mam na dysku instalke INPA BMW, wiec zainstalowałem i pędze do Beci-:)), jednak sie rozczarowałem, bo nie chce sie nawet połączyc-(jesli chodzi o COM1 i inne rzeczy od strony laptopa to na pewno wszystko dobrze ustawione). Pozniej przełączyłem sie na Carsofta, bo myslałem,ze komp w Becie padł,ale Carsoft się łączy i pokazał coś takiego:

 

Module Info: DME/DDE -status error

DME 3.3 M60

BMW Part NR. :1740732

Hardware Nr. :00

Software Nr.:27

Diagnose index:10

Code index:00

Bus index 10

Production Date 29/94

 

26 Spannungsversorgung nicht ausreichend

 

Batterie war abgeklemnt bzw. ausgebaut oder die Batteriespannung ist zu gering! Batterie prufen!

 

41 Heibfilm-luftmassenmesser (HLM)

Uberprufen Sie bitte die Spannungsversorgung am Luftmassenmesser.

Moglicherweise sind die Kabel defekt, sodab ein Kurzschlub oder eine Unterbrechung vorliegt!

 

 

Czy ktoś może mi powiedziec co to znaczy?

26 mi sie pokazało i skasowałem ten błąd to pozniej go nie było,ale to sie pojawiło po tym jak wyjmowałem aku,zeby podładowac prostownikiem

jesli chodzi o 41 to chyba kliknąłem na diagnoze silnika diesla i wtedy pojawia sie ten błąd z nr 41, jak daje na diagnoze DME to tylko błąd 26.

 

Czekam na pomoc,jeśli ktos wie co to znaczy.

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy BMW.

Opublikowano

Witam

Dzisiaj jestem happy-:))), chciałem wszystkim podziękować za odzew, wskazówki i pomoc, Becia śmiga jak rakieta,hih.

Nie uwierzycie co było nie tak. Pompka paliwa VDO którą przywiózł mi kolega przeleżała dobry tydzień w pudełku, bo cały czas myślałem, jest sprawna ta któa mam w baku. Dziś z kolega na krótko podaliśmy do niej prąd i zagadała na 5s i pozniej cisza, jeszcze kilka prób na krótko z aku i cisza. No więc iskierka nadzieji i nową z pudełka i do baku. Próba rozruchu i silnik od dotknięcia zapalił-:)).

Wszystkim radzę w takim przypadku od razu sprawdzić pompkę.

Pozdrowionka

P.S. można tutaj zamieścić jakieś fotki?, chętnie zarzucę jakieś z moją Becią.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.