Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.wczoraj na niedzielnym spocie na cwiartke pogonila mnie bmw tez coupe m50b25 bez vanosa :( i to o okolo 2-3 dlugosci. moja bmw nie ma mocy, jak depne w podloge wystepuje jakby zamulenie dopiero jak delikatnie popuszcze pedal ciagnie duzo lepiej ale i tak nie tak jak powinno byc.jest to jakby uczucia zalewania sie i dlawienia.podobno przy zmianie biegow puszcza delikatnie dymek czarny i ochydnie smierdzi starymi jajami.STAWIAM NA PRZYPCHANE KAT-Y ALE CHCIALBYM WYELIMINOWAC WSZYSTKIE WATPLIWOSCI WIEC PODPOWIEDZCIE KOLEDZY. nadmienie ze auto nigdy nie widzialo gazu, ma oryg.przebieg 167 tys. i wrzucona jest kosc-chip od kolegi reserved-a, filtr powietrza nowy, oryginalne wydechy.POMOCY???

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
witam.wczoraj na niedzielnym spocie na cwiartke pogonila mnie bmw tez coupe m50b25 bez vanosa :( i to o okolo 2-3 dlugosci. moja bmw nie ma mocy, jak depne w podloge wystepuje jakby zamulenie dopiero jak delikatnie popuszcze pedal ciagnie duzo lepiej ale i tak nie tak jak powinno byc.jest to jakby uczucia zalewania sie i dlawienia.podobno przy zmianie biegow puszcza delikatnie dymek czarny i ochydnie smierdzi starymi jajami.STAWIAM NA PRZYPCHANE KAT-Y ALE CHCIALBYM WYELIMINOWAC WSZYSTKIE WATPLIWOSCI WIEC PODPOWIEDZCIE KOLEDZY. nadmienie ze auto nigdy nie widzialo gazu, ma oryg.przebieg 167 tys. i wrzucona jest kosc-chip od kolegi reserved-a, filtr powietrza nowy, oryginalne wydechy.POMOCY???

p.s. tamta bmw calkowita seria nic nie grzebana bo kolegi dobrego.pozdrawiam

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
Odłącz sondę jeżeli przestanie sie mulić wymień ją. Jeżeli dalej będzie przymulanie to ją wykręć wtedy spaliny będą wydostawać się przez otwór sondy i zobaczysz czy to wina katalizatora. Jeżeli nie pomoże dalej jedź na kompa
http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano
Odłącz sondę jeżeli przestanie sie mulić wymień ją. Jeżeli dalej będzie przymulanie to ją wykręć wtedy spaliny będą wydostawać się przez otwór sondy i zobaczysz czy to wina katalizatora. Jeżeli nie pomoże dalej jedź na kompa

 

dzisiaj caly dzien kombinowalem i prubowalem na wypietej sondzie i jest jeszcze gorzej :? na kompie bylem miesiac temu i nic-zero bledow, ale z tego co wiem komputer nie zawsze wykarze nawet jak jakis czujnik dziala w ograniczonym-zlym zakresie.obstawiam katalizatory bynajmiej taka byla opinia innych ale wiadomo mozna tylko gdybac, tylko skad ten perfidny smrod starych zgnilych jaj moze paliwka za duzo dostaje bo wlasnie jakis czujnik broi-gdybam tylko.

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
Czujnik położenia wałka rozrządu.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
Czujnik położenia wałka rozrządu.

:shock: to na serio moze miec taki wpływ??? jutro jestem umowiony na kontrole przeplywki i zobaczymy. wracajac d :shock: o tego czujnika gdzie go odnalesc, na co ma wplyw i ile kosztuje w razie wymiany??pozdrawiam p.s.katy wyciete jest lepiej ale.....to nie to jeszcze

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
Czujnik położenia wałka rozrządu.

:shock: to na serio moze miec taki wpływ??? jutro jestem umowiony na kontrole przeplywki i zobaczymy. wracajac d :shock: o tego czujnika gdzie go odnalesc, na co ma wplyw i ile kosztuje w razie wymiany??pozdrawiam p.s.katy wyciete jest lepiej ale.....to nie to jeszcze

a i jeszcze jak go sprawdzic jezeli wogole mozna???

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
a jak cewki wys.napięcia???

zobacz też na jaki kolor wypalone są świece!kiedy wymienialeś?

:oops: wlasnie ciagle mysle ze moga byc tez przyczyna a od przyjazdu do kraju tj. od listopada swieczek nie ruszalem ale chodzi ladnie-aksamitnie dlatego swieczki zostawilem na drugi plan

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
a ja podpowiem, że miałem prawie identyczny problem z poprzednim samochodem (przy przyspieszaniu go muliło, po odpuszczeniu gazu przyspieszał) i wymieniłem wszystko co się dało, wydech, popychacze zaworów, filtr paliwa, nawet wile rzeczy niepotrzebnie (za radą genialnych mechaników). Problem nadal był. Gdy zacząłem przez przypadek jeździć na inną stację benzynową, wszystkie problemy zniknęły. Potem się okazało, ze cało ekipę ze stacji wywalili bo dolewali za dużo wody do benzyny. Może u Ciebie jest inny problem, ale jeżeli chcesz być pewny że to nie od złego paliwa to może popróbuj jeździć na inną stację benzynową.
Opublikowano
a ja podpowiem, że miałem prawie identyczny problem z poprzednim samochodem (przy przyspieszaniu go muliło, po odpuszczeniu gazu przyspieszał) i wymieniłem wszystko co się dało, wydech, popychacze zaworów, filtr paliwa, nawet wile rzeczy niepotrzebnie (za radą genialnych mechaników). Problem nadal był. Gdy zacząłem przez przypadek jeździć na inną stację benzynową, wszystkie problemy zniknęły. Potem się okazało, ze cało ekipę ze stacji wywalili bo dolewali za dużo wody do benzyny. Może u Ciebie jest inny problem, ale jeżeli chcesz być pewny że to nie od złego paliwa to może popróbuj jeździć na inną stację benzynową.

lejemy generalnie na tej samej stacji na JET-cie i tylko 98

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
ja tankowałem vervę 98 na jednej ze stacji Orlenu i była trefna.. ale jak już mówiłem, to tylko moja propozycja, że może warto na jakiś czas zmienić paliwo.
Opublikowano
ja tankowałem vervę 98 na jednej ze stacji Orlenu i była trefna.. ale jak już mówiłem, to tylko moja propozycja, że może warto na jakiś czas zmienić paliwo.

dzieki sprobuje z tym paliwem, ale prosze o jeszcze inne mozliwosci bo od jutra rozpoczynam akcje sprawdzania, zaczynam od przeplywki.czekam na rady i pozdrawiam.

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano

Panie i Panowie dzisiaj elektronik postawil diagnoze-otoz na szczescie badz na nieszczescie broi PRZEPLYWOMIERZ.pan wyskoczyl z aparatura i komputerkiem i stwierdzil po kilku probach w roznym zakresie obrotow ze jest bardzo duzy blad odczytu i dlatego silnik nie pracuje jak powinien.

teraz dylemat :mad2: pytalem o cene nowego 1000-1200zl :jawdrop: , podrobki nie wystepuja a uzywki sie boje bo tak samo moglbym sprzedac swoja jako sprawna.CO RADZICIE??? moja przeplywka to BOSCH 0 280 217 502, znalazlem uzywane za 300zl ale sie boje wyrzucac hajsu w bloto a nowa mnie troche zabija.pozdrawiam

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano

Witam, panowie chciałbym podłaczyc się pod temat , ponieważ mam prawie identyczny problem, spotkala mnie ta sama sytuacja stanałem na cwiartke z e36 325i coupe taka sama jak moja(czysta seria) i nie stety na mecie 2-3 długości zostałem z tyłu :(:(:( 3 próby i bez zmian :(:(:(.

 

Jak wystartowalem 320coupe to na mecie bylem przed nim o jakieś 1-2długości. golf3 2.8 odstawił mnie na jakieś 1-2długośći.

Co to może być przyczyną? przebieg 270 000 bunia bierze max 1L oleju 10w40 na zmiane, przyspiesze bez zadnych szarpnięc średnio spala 11L/100km, a jednak jedzie jak by 20 -30 koniików gdzieś przepadło.

 

dodam że kiedyś wymieniłem pompe paliwa, kupiłem uzyke ale z seri e34 , jak sie pużniej okazało z nie trzymającym zaworkiem zwrotnym, byłem zmyszony zainstalować dodatkowy przepływowy zaworek zwrony na wąż paliwa przy samym zbiorniku i teraz pytanie czy przez tą pompke lub zaworek moja bunia może być słabsza??? a może świece nie wymieniałem dwa lata ale niema z mnimi żadnego problemu??

 

Proszę o porady co może jej dolegać??

 

 

 

 

Może komuś tym pomoge; problem z odpaleniem ciepłego silnika około 20min po zgaszeniu do całkowitego ostygnięcia.

mianowicie auto na zimno zapalało na dotyk, na ciepło zaraz po zagaszeniu na dotyk, najgożęj było jak silnik był rozgrzany i po 20 minutach lub 2 godzinach prubowałem go uruchomić, trzeba było kreć 10-20 sekund zanim niechetnie zalapał, jeżeli takie przyczyny występuja jest to spowodowane nie trzymaniem ciśnienia w układzie paliwowym.!!!

Opublikowano
teraz dylemat :mad2: pytalem o cene nowego 1000-1200zl :jawdrop: , podrobki nie wystepuja a uzywki sie boje bo tak samo moglbym sprzedac swoja jako sprawna.CO RADZICIE??? moja przeplywka to BOSCH 0 280 217 502, znalazlem uzywane za 300zl ale sie boje wyrzucac hajsu w bloto a nowa mnie troche zabija.pozdrawiam

Ja bym poszedł wg. myśli staropolskiego powiedzenia: "szkłem dupy nie wytrzesz" :P. Przepływomierza nie kupuje się co pół roku, więc kupowanie używki jak dla mnie mija się z celem, bo możesz się naciąć, jednak nówka to nówka, więc wg. mnie zakup nowego orginału jest jak najbardziej opłacalny :D

http://img119.imageshack.us/img119/5599/e125ty.jpg

"Człowiek więc najpierw czekał na Chrystusa, a jak już się doczekał, to wsiadł do samochodu. I stał się wolny."

Opublikowano
Witam, panowie chciałbym podłaczyc się pod temat , ponieważ mam prawie identyczny problem, spotkala mnie ta sama sytuacja stanałem na cwiartke z e36 325i coupe taka sama jak moja(czysta seria) i nie stety na mecie 2-3 długości zostałem z tyłu :(:(:( 3 próby i bez zmian :(:(:(.

 

Jak wystartowalem 320coupe to na mecie bylem przed nim o jakieś 1-2długości. golf3 2.8 odstawił mnie na jakieś 1-2długośći.

Co to może być przyczyną? przebieg 270 000 bunia bierze max 1L oleju 10w40 na zmiane, przyspiesze bez zadnych szarpnięc średnio spala 11L/100km, a jednak jedzie jak by 20 -30 koniików gdzieś przepadło.

 

dodam że kiedyś wymieniłem pompe paliwa, kupiłem uzyke ale z seri e34 , jak sie pużniej okazało z nie trzymającym zaworkiem zwrotnym, byłem zmyszony zainstalować dodatkowy przepływowy zaworek zwrony na wąż paliwa przy samym zbiorniku i teraz pytanie czy przez tą pompke lub zaworek moja bunia może być słabsza??? a może świece nie wymieniałem dwa lata ale niema z mnimi żadnego problemu??

 

Proszę o porady co może jej dolegać??

 

 

 

 

Może komuś tym pomoge; problem z odpaleniem ciepłego silnika około 20min po zgaszeniu do całkowitego ostygnięcia.

mianowicie auto na zimno zapalało na dotyk, na ciepło zaraz po zagaszeniu na dotyk, najgożęj było jak silnik był rozgrzany i po 20 minutach lub 2 godzinach prubowałem go uruchomić, trzeba było kreć 10-20 sekund zanim niechetnie zalapał, jeżeli takie przyczyny występuja jest to spowodowane nie trzymaniem ciśnienia w układzie paliwowym.!!!

 

moze byc mnustwo cale przyczyn z tego co sie zorientowalem,szukajac wyjscia u mnie, napisz kolego w jakim zakresie obrotow brak mocy, wogole jak odczuwasz brak mocy i jak sie to charakteryzuje? bedzie wszystkim wiele latwiej Ci pomoc.pozdrawiam

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
teraz dylemat :mad2: pytalem o cene nowego 1000-1200zl :jawdrop: , podrobki nie wystepuja a uzywki sie boje bo tak samo moglbym sprzedac swoja jako sprawna.CO RADZICIE??? moja przeplywka to BOSCH 0 280 217 502, znalazlem uzywane za 300zl ale sie boje wyrzucac hajsu w bloto a nowa mnie troche zabija.pozdrawiam

Ja bym poszedł wg. myśli staropolskiego powiedzenia: "szkłem dupy nie wytrzesz" :P. Przepływomierza nie kupuje się co pół roku, więc kupowanie używki jak dla mnie mija się z celem, bo możesz się naciąć, jednak nówka to nówka, więc wg. mnie zakup nowego orginału jest jak najbardziej opłacalny :D

mam w swojej glowie ukryty plan :wink: i dlatego na chwile obecna rezygnuje z przeplywki, tak mi podpowiedziano, ale jezeli juz to tak jak mowisz tylko nowka.moja tez wyglada na fotkach i w realu ladnie :norty: a jednak nie jest sprawna w 100%.

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano

witam :|

 

jeżeli chodzi o brak mocy to umnie; nie wystepuja zadne szarpania ani tez przerwy w czsie przyspieszania w calym zakresie obrotów. auto wkręca sie na obroty płynnie (miekko) ale za ospale i własnie to może jest ta przyczyna otuż.

 

w czoraj spokałem sie z tym gościem (325i) co stawałem z nim na ćwiartke i po wstepnych oględzinach naszych aut;

 

moja czysta seria , jego filtr pow.stozek, wyciete katalizatory i nic wiecej moim zdanie te przeróbki dają nie wiele albo nic. napewno nie 2-3 długości na ćwiarke.

 

Porówując prace silnika nie dało sie niezauwazyć różnicy w wkręcaniu sie na obroty.

porównanie na biegu jałowym; jego silnik wkreca sie na obroty o wiele szybciej niż mój róznica jest naprawde spora, nie wiem co to może być , ale moim zdaniem to jest właśnie powodem spadku mocy mojej buni.

 

prosze o jakie sugestie, rozwiazania co może być powodem takiego zachowania silnika??

Opublikowano

dzisiaj sprawdziłem ciśnienie na listwie wtryskowej i jest ok. 3 bary, czyli zasilanie ok. ;)

 

swiece - auto mam 2 lata i swiec nie wymienialem i nie wiem kiedy byly wymieniane, wykrecilem i spawdzilem wszystkie i wygladają ok, oto link sami oceńcie

http://img213.imageshack.us/img213/5571/dsc00007xr6.th.jpg

wiem że swiece to nie duży koszt ale nie chce wymieniac części w ciemno

zastanawia mnie taka rzecz czy jest mozliwe ze swieczki chodz wygladają ok to mogły stacic swoje parametry i teraz naprzykład dobrze nie spalają co powoduje że sonda podaje nie właściwe sygnały i auto jest słabsze??

 

i jeszcze jedna sprawa co się powinno stać gdy na uruchomionym silniku odłaczy się przepływomierz???

Opublikowano
witam :|

 

jeżeli chodzi o brak mocy to umnie; nie wystepuja zadne szarpania ani tez przerwy w czsie przyspieszania w calym zakresie obrotów. auto wkręca sie na obroty płynnie (miekko) ale za ospale i własnie to może jest ta przyczyna otuż.

 

w czoraj spokałem sie z tym gościem (325i) co stawałem z nim na ćwiartke i po wstepnych oględzinach naszych aut;

 

moja czysta seria , jego filtr pow.stozek, wyciete katalizatory i nic wiecej moim zdanie te przeróbki dają nie wiele albo nic. napewno nie 2-3 długości na ćwiarke.

 

Porówując prace silnika nie dało sie niezauwazyć różnicy w wkręcaniu sie na obroty.

porównanie na biegu jałowym; jego silnik wkreca sie na obroty o wiele szybciej niż mój róznica jest naprawde spora, nie wiem co to może być , ale moim zdaniem to jest właśnie powodem spadku mocy mojej buni.

 

prosze o jakie sugestie, rozwiazania co może być powodem takiego zachowania silnika??

stozek to jedynie co zrobil to pomniejszyl roznice w jego zwyciestwie hehe.generalnie niedawno walczylem z obrotami na jalowym i tez slabo mie sie wkręcal na obroty, co sie okazalo TPS-czujnik przepustnicy byl walniety.sprawdz moze akurat. bardzo duzy wplyw w tego typu wyscigach ma rozmiar opon-srednica zewnetrzna.moze kolego jezdzisz na sporych 17-tkach a kolega pociska np na 16-tkach z malym balonem i juz jest klucz do objechania.w kazdym badz razie sprawdz czujnik i :worried: oblukajcie swoje oponki.pozdrawiam

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano

to nie oponki ja mam 16 225 a on 17 225

 

jak można sprawdzić ten czujnik przepystnicy??

 

i co z przepływką, jak sie powinien zachować silnik po jej odłaczeniu,

jak ją odłacze to jest chwilowe zachwianie oborów poczym wszystko wraca do normy, czy tak powinno być??

Opublikowano

Ciekawy przypadek z tym zapachem jajek :shock: .

 

Opisz koniecznie jak juz naprawisz co bylo uszkodzone .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
dzisiaj sprawdziłem ciśnienie na listwie wtryskowej i jest ok. 3 bary, czyli zasilanie ok. ;)

 

swiece - auto mam 2 lata i swiec nie wymienialem i nie wiem kiedy byly wymieniane, wykrecilem i spawdzilem wszystkie i wygladają ok, oto link sami oceńcie

http://img213.imageshack.us/img213/5571/dsc00007xr6.th.jpg

wiem że swiece to nie duży koszt ale nie chce wymieniac części w ciemno

zastanawia mnie taka rzecz czy jest mozliwe ze swieczki chodz wygladają ok to mogły stacic swoje parametry i teraz naprzykład dobrze nie spalają co powoduje że sonda podaje nie właściwe sygnały i auto jest słabsze??

 

i jeszcze jedna sprawa co się powinno stać gdy na uruchomionym silniku odłaczy się przepływomierz???

 

...no, stary wedlug mnie świece to podstawa.myślę ,że w nich tkwi twój problem.w dodatku skąd wiesz kiedy ktoś przed tobą je wymienial????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.