Skocz do zawartości

zestaw xenon well-done, co sądzicie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wlasnie tez o nich myslalem i sie nad nimi zastanawiam. Moze taki zestawik wytrzyma dluzej niz inne xeny za 3 razy mniej... takze podlacza m sie do pytania :8)
B M W
Opublikowano

cos to dziwne.a co ze spryskiwaczami i systemem samopoziomowania podwozia? nie powinny byc w takim zestawie?

pozatym myslalem zawsze ze lampa wyladowcza nie ma zarnika tylko swieci sie wlasnie ten gaz xenon.

Opublikowano
sylwo, poczytaj troche na forum i googlach i nie wprowadzaj ludzi w blad.

 

 

Przyjacielu z mozesz troche rozszerzyc wypowiec

Opublikowano (edytowane)

1)koniecznosc samopoziomowania dotyczy tylko uzyskania homologacji przez nowe pojazdy. znaczy to tylko tyle ze producent od jakiegos tam roku chcac wprowadzic na rynek nowy model razem z ksenonem musi wyposazyc go w uklad samopoziomowania.

 

2) od samego poczatku xenon to byl palnik a nie cala lampa, gaz swieci ale w palniku a nie calej lampie. po prostu na poczatku cala lampa, palnik i przetwornica byla zintegrowana (nierozbieralna dla zwyklego czlowieka - tylko serwis)

 

3) jedyne do czego miski moga sie przyczepic to 2 rzeczy, literka H prz homologacji na lampie - HC dla krotkich i HR dla dlugich, metoda na to jest rozklejenie lampy i wypolerowanie tej literki tak zeby zostalo samo C lub R.

kolejna rzecz to koniecznosc posiadania wycieraczek lub spryskiwaczy wysokocisnieniowych gdy strumien swiatla przekracza 3000lumenow - ksenon ma 3200lumenow, ale misiek na drodze nie jest w stanie tego stwierdzic. facet na przegladzie tak.

 

4) jest jeszcze jeden punkt zaczepienia. palniki nie maja trwale wymalowanego znaku homologacji np e1 w kolku. wiec jej nie posiadaja.

 

5) to nie sa zarowki, nie sa zarniki tylko palniki, lub bardziej dokladniej lampy wyladowcze

 

6) well done jest to taka sama firma jak kazda inna, sprzedaja to samo co inni za 300zl , tylko promuja swoja marke, zamowili nawet naklejki na przetwornice i sprzedaja pod swoja marka. chinczyk dzis wszystko wyprodukuje, nawet ostatnio sprzedawano tanie przetwornice bosch`a , pewnie sam bosch o tym nie wie :-)

polak jest taki ze jak kupi drozej to "wie" ze kupil lepiej, na tym ludzie robia niezle pieniadze.po co cos ma kosztowac 300zl jak za 600 kupi go wiecej ludzi.

Edytowane przez flash
Opublikowano
1)koniecznosc samopoziomowania dotyczy tylko uzyskania homologacji przez nowe pojazdy. znaczy to tylko tyle ze producent od jakiegos tam roku chcac wprowadzic na rynek nowy model razem z ksenonem musi wyposazyc go w uklad samopoziomowania.

 

2) od samego poczatku xenon to byl palnik a nie cala lampa, gaz swieci ale w palniku a nie calej lampie. po prostu na poczatku cala lampa, palnik i przetwornica byla zintegrowana (nierozbieralna dla zwyklego czlowieka - tylko serwis)

 

3) jedyne do czego miski moga sie przyczepic to 2 rzeczy, literka H prz homologacji na lampie - HC dla krotkich i HR dla dlugich, metoda na to jest rozklejenie lampy i wypolerowanie tej literki tak zeby zostalo samo C lub R.

kolejna rzecz to koniecznosc posiadania wycieraczek lub spryskiwaczy wysokocisnieniowych gdy strumien swiatla przekracza 3000lumenow - ksenon ma 3200lumenow, ale misiek na drodze nie jest w stanie tego stwierdzic. facet na przegladzie tak.

 

4) jest jeszcze jeden punkt zaczepienia. palniki nie maja trwale wymalowanego znaku homologacji np e1 w kolku. wiec jej nie posiadaja.

 

5) to nie sa zarowki, nie sa zarniki tylko palniki, lub bardziej dokladniej lampy wyladowcze

 

dzieki za wypowiedz. powiedz mi jeszcze co sadzisz o tych zestawach well-done. myslisz ze warto je kupic.

Opublikowano

w miedzy czasie dopisalem ostatnie linijki

uwazam ze to samo jest za 300zl. moze na reklame mniej pieniedzy sprzedawca wydal.

masz 2 lata gwarancji wiec jesli mialo by swiecic tylko 2 lata to po dwoch latach kupujesz znow zestaw (pewnie za 100zl juz beda) i znow masz nowy na gwarancji,

 

wszystkie przetwornice robi 1 chinczyk

Opublikowano

3) jedyne do czego miski moga sie przyczepic to 2 rzeczy, literka H prz homologacji na lampie - HC dla krotkich i HR dla dlugich, metoda na to jest rozklejenie lampy i wypolerowanie tej literki tak zeby zostalo samo C lub R.

Dobre!!! W życiu na to bym nie wpadł. :cool2: :cool2: :mrgreen:

 

6) chinczyk dzis wszystko wyprodukuje, nawet ostatnio sprzedawano tanie przetwornice bosch`a , pewnie sam bosch o tym nie wie

Bosch już wie. Poboczem.pl albo inna Interia miały swego czasu art. (albo raczej jego namiastkę) o xenon-ach. Dorwali więc takie Bosche i zapytali się przedstawiciela na Polskę. Facet oczywiście zaprzeczył i stwierdził, że to są podróby. :twisted2: :twisted2:

 

EDIT:

Co do zestawu. Zawsze to jakaś firma zakłada, dadzą jakąś gwarancję, będzie naklejka to pan policjant i pan diagnosta inaczej popatrzą - jeszcze trochę tam pościemniasz i będzie OK. ;) Cena trochę zaporowa. Gdy zajedziesz tam może da się negocjować?

Opublikowano

dzwonilem do nich i nie da sie nic z puscic z ceny,oczywiscie nie dzwonilem tylko po to :D

 

Pytalem jaka jest roznica miedzy innymi xenonami niz te. cos tam mowili ze sa duzo bardziej wytrzymalsze,ze nie zmieniaja kolorow po jakims czasie itp.... i daltego mnie to zainteresowalo.

 

Flsh dobrze powiedzial :cool2:

B M W
Opublikowano
flash nie chce sie wdawac w polemike z toba ale podsumowujac twoja wypowiedz wychodzi jednak na to ze zalozenie takiego zestawu jest nielegalne.i to jest punkt wyjscia.
Opublikowano

takiego otrzymalem od nich emaila:

W odpowiedzi na Pana pytanie chcielibyśmy poinformować, iż systemy sprzedawane przez Well-Done posiadają znak E11, co oznacza dopuszczenie do ruchu w Europie.

 

 

Zgodnie z polskimi przepisami system poziomowania i czyszczenia reflektorów jest wymagany tylko w nowych fabrycznie samochodach. Ustawodawstwo nie nadmienia nic na temat pojazdów używanych, w których adoptuje się systemy xenonowe.

 

 

Jako firma Well-Done Polska prowadzimy bazę naszych klientów i będąc z nimi w stałym kontakcie nie otrzymaliśmy do tej pory żadnego sygnału o tego typu problemach.

 

 

 

Często polecamy wizytę na stacji diagnostycznej i w większości przypadków nie ma absolutnie żadnych przeciwwskazań do montażu systemów xenonowych firmy Well-Done.

Opublikowano

czyli co legalne ?

a zylem do tej pory myslac ze zalozenie xenonow obwarowane jest dokladnie tymi restrykcjami o ktorych pisze flash plus system samopoziomowania nadwozia.

jezeli to prawda to :modlitwa:

Opublikowano
moim zdaniem te ksenony sa legalne,ale pod warunkiem ze masz orginalne lampy przystosowane do xenonu, nawet nie orginalne ale z homologacja na xenon. Zakladajac takie xenony na zwykla nasza lampe tracimy homologacje i na lampe i na xenon. Wydaje mi sie ze Policja powiinna zabierac dowody ale pod takim wzgledem gdy zagraza pojazd bezpieczenstwu ruchu,a montowanie xenonow przecierz poprawia widocznosc... oczywiscie musi byc to wyregulowane odpowiedznio... Dla mnie to jest beznadzieja, no ale to takie prawo i jest niestety w calej Europie...i moze jeszcze dalej
B M W
Opublikowano
spryskiwacze chyba powinny byc ale o samopoziomowanie jest wymog aby wszystkie pojazdy od ktoregos tam roku(cos kolo 98) mialy uklad samopoziomujacy przy montazu ksenonow. System samopoziomujacy jest po to aby przy obciazeniu auta on regulowal wysokosc jaka powinna byc,wiele osob mysli ze on sie reguluje na wzniesieniach jakis czy na policjantach aby nie oslepiac... Samopoziomowanie nie jest takie szybkie by regulowalo sie w tak szybki sposob by nie oslepialo innych, wiele aut ma reczna regulacje swiatel ale nie uznaja tego do montazu ksenonow...trzeba im udowodnic ze mamy lampy dostosowane do xenonow. Do e36 robi hella- koszt kolo 2500 PLN...
B M W
Opublikowano

oczyszczanie musi byc, samopoziomowania nie, ale nie spotkalem policjanta ktory moglby stwierdzic ze jasnosc lampy jest wlasnie powyzej 3200 lumenow. na stacji diagnostycznej takie mierniki sa.

 

problematyczne jest to ze homologacje o ktorej pisza wszyscy sprzedajacy to zestaw uzyskal ale z palnikami d2s lub d2r (zwroccie uwage na napisy na przetwornicach - lamp balast for d2s/d2r) - tylko takie maja e w koleczku np e11 lub posiadaja ja tylko przetwornice.zwroccie uwage ze palniki nie maja zadnych oznaczen.

 

osobiscie uwazam ze najlepszym rozwiazaniem jest zakup 4300k i udawanie ze jest to orginal a nie pokazywanie faktury za montaz, bo wtedy sami udowadniamy ze nie jest to orginal.

Opublikowano
4300 wlasnie nie rzuca sie tak w oczy jak inne xenony i czasami moze sie nawet glina zmylic ze tak powinno byc,tym bardziej na soczewkach. ja u siebie mam jeszcze ringi w kolorze takim jak e39, dlatego zeby jak najbardziej przypominaly org bmw, a tego troche tez jezdzi :D
B M W
Opublikowano
i pewnie final bedzie taki ze z twojej (i innych) okolic poznikaja ksenony z aut - wszystkie powyzej 5000k, bo z kilometra widac ze to ksenon, a pozostana cichociemni, ci co wykazali sie rozsadkiem, i nei dali sie namowic na 6000k. co innego jak ktos ma orginalne ksenony i chce zablysnac, to moze wkladac palniki 6000 - ale nie chinskie tylko jakies markowe - z homologacja na palniku.
Opublikowano
no ale mi chodzilo o nowsze bumki :wink: no ale tak bedzie jesli bedzie tego za duzo i za "niebiesko" :roll2:
B M W
Opublikowano

nikt nie bedzie sie czepial jesli zobaczy w aucie z 2000 roku ksenona - jesli bedzie 4300 bo to normalne ze wypasiona fura moze miec ksenony.

 

 

problem napewno niedlugo bedzie bo wkladaja do wszystkiego co sie da. i jesli ksenon w e34 czy e36 nikogo nie dziwi to juz w escorcie czy kadecie wyglada conajmniej dziwnie.

Opublikowano

czyli podsumowujac co panowie sadzicie o tych ksenonach?

warto czy nie warto bo w sumie to wiem ze nic nie wiem.

Opublikowano

moim zdaniem to jest tak,ze jak zestaw bedzie wygladal dosc profesjonalnie, z certyfikatem, jakimis nakjlejkami firmy, roznymi oznakowaniami to jest duzo wieksza szansa ze nie bedziemy musieli demontowac tego albo zalatwiac odebranie dowodu... Tak czy inaczej,jesli sie uprze to zabierze dowod,ale zawsze mila gadka,jakimis porzadnymi papierkami pokarzemy co mamy moze bedzie dobrze. :twisted2:

 

jesli bede kupywal to prawdopodobnie bedzie to taki lub podobny zestaw i max jaki bedzie to 5000 kelwinow , sa tez takie aukcje promujace ze zaklada to Mercedes, BMW, Audi i chyba Volvo. ale to tez moze byc sciema :worried:

B M W
Opublikowano
wszyscy montuja 4300, mercedes swego czasu do okularnikow montowal 5100 - mialy taki lekko seledynowy kolor. zadna firma nie montuje na 1 montaz 6000. to sciema.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.