Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeżeli jest cie stac na e60 bądź e61 to nie rób z siebie dziada!!!! Kup sobie lepiej lanosa albo civica i zagazuj!!! Jak można w ten sposób robić?? Niby chce się pokazać że ma się pieniądze na samochód a tak naprawde to nie jest cie stac na utrzymanie go i gaz zakładasz!!!

lub dacie logan

 

"No teraz to sie zachowałeś jak prosty, tani dresik..."

 

Sterna_e39 :kolego czemu ma służyć zestawienie civic'a z lanosem?

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
  • Odpowiedzi 95
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeżeli jest cie stac na e60 bądź e61 to nie rób z siebie dziada!!!! Kup sobie lepiej lanosa albo civica i zagazuj!!! Jak można w ten sposób robić?? Niby chce się pokazać że ma się pieniądze na samochód a tak naprawde to nie jest cie stac na utrzymanie go i gaz zakładasz!!!

lub dacie logan

 

"No teraz to sie zachowałeś jak prosty, tani dresik..."

 

Sterna_e39 :kolego czemu ma służyć zestawienie civic'a z lanosem?

Co zabolało :lol:

Opublikowano
Co mnie miało zaboleć? :lol: Coś Ty się tak na Logana uparł? Wnętrze e60 też Ci chyba przypominało Logana...
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

heheheh cóż za porywający temat!

 

stary sprawa jest prosta, jeżeli to nie jest silniki tzw. FSI,

to zwykła sekwencja, z dobraną wydolnością,

silnik jak silnik

tez mi problem,

 

ciekawy jestem jedynie tych podwyżek,

sam aktualnie się zastanawiam diesel czy benzyna

automat czy manual,

Opublikowano

stary sprawa jest prosta, jeżeli to nie jest silniki tzw. FSI,

 

W poblizu jest gazownik, ktory na swojej stronie www sie chwali, ze przerobil Mazde RX-8 z silnikiem Wankla a ostatnio kombinowal wlasnie z silnikiem FSI (mial go pokazac na jakiejs wystawie)...

Jeszcze troche a na LPG beda przerabiac silniki diesla i elektryczne ;)))

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Jeżeli jest cie stac na e60 bądź e61 to nie rób z siebie dziada!!!! Kup sobie lepiej lanosa albo civica i zagazuj!!! Jak można w ten sposób robić?? Niby chce się pokazać że ma się pieniądze na samochód a tak naprawde to nie jest cie stac na utrzymanie go i gaz zakładasz!!!

to jest wlasnie "Polskie myslenie"- tzn "chce sie pokazac ze ma sie samochod..."

Wlasciciel kupil takie auto bo mu sie podoba a nie zeby komus cos pokazywac i udowadniac-

jest oszczedny w zyciu i wlasnie dlatego mogl sobie kupic takie auto.

70% aut benzynowych w Belgii i 60% w Holandii jezdzi na gaz-

nie zarzucisz im chyba ze "dziaduja" ?

Brando- dlaczego psujesz koledze dyskusje niefachowymi, agresywnymi i nie na temat postami ?- komplexy ?

Chcesz jezdzic na gazie- prosze bardzo

chesz na benzynie- jezdzij

ale w obydwu przypadkach-nie krytykujcie w taki sposob, mniej jadu.

Opublikowano (edytowane)
70% aut benzynowych w Belgii i 60% w Holandii jezdzi na gaz-nie zarzucisz im chyba ze "dziaduja" ?

 

Nie tylko w krajach Beneluxu, ale również we Włoszech, GB czy nawet w dalekich Indiach czy Korei gaz jest bardzo popularny. Powodem jest zawsze OSZCZĘDNOŚĆ, w NL np. super furki gazu z reguły nie mają, a u nas 95% V8-emek jednak ma. :8)

 

Tak swoją drogą Holendrzy to nie jest najlepszy przykład, bo to jest najbardziej skąpy naród jaki znam, mieszkałem z tymi ludźmi przez jakiś czas w ich kraju. :twisted:

Edytowane przez _Kris_
Opublikowano (edytowane)
Bo wielu Niemców musi oszczędzać tak samo u siebie jak my w Polsce. Zarabiają kilka razy więcej, ale życie jest drogie, więc gazują. :lol: Edytowane przez _Kris_
Opublikowano
Czyli ludzie, którzy nie zakładają instalacji gazowej nie potrafią liczyć pieniędzy? :lol: Zachód to nie jest jakieś El Dorado, wiadomo standard życia z polskim z uwagi na wiele czynników jest nieporównywalny, ale tylko może dla nas Polaków którzy jeżdżą tam i żyjąc z 5-oma obcymi osobami w ciasnym mieszkaniu, gotując w jednym garnku i cieżko pracując 2 razy więcej niż inni są w stanie coś zaoszczędzić i czuć że dużo zarabiają. Dla tych nieszczęsnych Holendrów jednak życie jest tak samo kosztowne jak dla nas w Polsce, dlatego muszą oszczędzać i właśnie zakładają gaz między innymi.
Opublikowano
Jeżeli ktoś nazywa mnie PROSTYM DRESEM to dla takich osób trace szacunek, pisze o Civicu i Lanosie bo sa to samochodu miejskie i do takich jak sie założy instalacje LPG to rozumiem ale żeby kupowac samochód klasy wyższej i zakładać do niego gaz to jest już przesada. Tak się składa że byłem pare razy w Holandii i w Niemczech i owszem maja tam instalacje LPG ale w samochodach klasy średniej, owszem zdarza się że i tam założy ktoś do limuzyny ale to przeważnie nie Niemiec czy Holender tylko inne narodowości (te biedniejsze). I niestety taka jest prawda a jeżeli ktos będzie chciał zagazowac to i tak zagazuje e60, e61. Ale ja mam swoje zdanie i go nie zmienie. A wracając do dresu to absolutnie nie preferuje dresów ani tym podobnych opakowań i nie jestem Prostakiem jak zapewne chciałeś przekazać ale nie bardzo mogłeś :naughty: a co do ekologii i ekonomii to coś w tym racji jest na pewno. Pozdrawiam bardziej kulturanych forumowiczów i nie zamierzam sie z nikim kłócić i przezywać bo forum raczej do tego nie służy
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Tak się składa że byłem pare razy w Holandii i w Niemczech i owszem maja tam instalacje LPG ale w samochodach klasy średniej, owszem zdarza się że i tam założy ktoś do limuzyny ale to przeważnie nie Niemiec czy Holender tylko inne narodowości (te biedniejsze).y

 

Byś się zdziwił do jakich aut wkładają instalki i to rodowici Niemcy z dziada pradziada... Tak jak pisałem wiem to z pierwszej ręki ;)

Opublikowano
Jeżeli ktoś nazywa mnie PROSTYM DRESEM to dla takich osób trace szacunek, pisze o Civicu i Lanosie bo sa to samochodu miejskie i do takich jak sie założy instalacje LPG to rozumiem ale żeby kupowac samochód klasy wyższej i zakładać do niego gaz to jest już przesada. Tak się składa że byłem pare razy w Holandii i w Niemczech i owszem maja tam instalacje LPG ale w samochodach klasy średniej, owszem zdarza się że i tam założy ktoś do limuzyny ale to przeważnie nie Niemiec czy Holender tylko inne narodowości (te biedniejsze). I niestety taka jest prawda a jeżeli ktos będzie chciał zagazowac to i tak zagazuje e60, e61. Ale ja mam swoje zdanie i go nie zmienie. A wracając do dresu to absolutnie nie preferuje dresów ani tym podobnych opakowań i nie jestem Prostakiem jak zapewne chciałeś przekazać ale nie bardzo mogłeś :naughty: a co do ekologii i ekonomii to coś w tym racji jest na pewno. Pozdrawiam bardziej kulturanych forumowiczów i nie zamierzam sie z nikim kłócić i przezywać bo forum raczej do tego nie służy

 

Nie nazwałem Cię prostym dresem...Zresztą zwróć uwagę na pewne znaki służące cytowanie nieswoich wypowiedzi. To słowa Brando5 i jego się tyczyły. On wie dlaczego.

A myślałem, że zestawienie Civica z Lanosem miało służyć czemu innemu... Swoją drogą nie jestem pewien, czy Civic TypeR, jest autem miejskim:)

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak się składa że byłem pare razy w Holandii i w Niemczech i owszem maja tam instalacje LPG ale w samochodach klasy średniej, owszem zdarza się że i tam założy ktoś do limuzyny ale to przeważnie nie Niemiec czy Holender tylko inne narodowości (te biedniejsze).

 

musisz jeszcze kilka razy sie wybrac do tych krajow i troche lepiej poobserwowac :D

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

witam , mieszkam chwilowo w niemczech już od trzech lat , sam mam zagazowane bmw , ale ilość samochodów w niemczech przerabiana na lpg jest przeogromna , na wlasne oczy widze co za fury tankują na stacji lpg i są to także rodowici niemcy a nie jacyś biedacy jak tu wspomiano , a zresztą niemcy co to takiego jacyś lepśi oni są , no ale powracająć do tematu to nawet nowe samochody są już oferowane z lpg oferują to np.VW , NISSAN , FORD , OPEL , SUBARU , I JAKIEŚ JESZCZE ALE DOKŁADNIE NIE WIEM , w moim zakładzie pracy taki niemiec taraz sobie kupił forda S-MAX za około 33 tyś euro i też odrazu z lpg , niemcy dodatkowo mają problem płaceniem podatu drogowego czyli KFZ STEUER , a za diesla na dzień dzisiejszy płaci się fortune , a że diesel tylko 5 centów taniej , to juz szukają oszczędności w lpg i słusznie , stacji tankowania lpg przybywa w szybkim tempie , mieszkam w takiej małej mieścinie tu w niemczech i mam do dyspozycji 4 stacje lpg , rok temu były 2 , także na gazie jedzi cała europa i ci biedni i bogaci nie ma rególy , po co wyrzucać pieniądze w błoto jak za połowe można jeżdzić , cena lpg tu u mnie 68 cent a 95pb 1,42 cent a 98pb 1,47 cent !!!

 

pozdrawiam

Opublikowano
a zresztą niemcy chcą oszczędzać , bo raczej narodem rozrzutnym nie są , ale muszą się do gazu przekonać , ja już słyszałem opinie typu , że niebezpieczne bo grozi wybuchem przy małej stłuczce , i inne propagandowe wypowiedzi , 25 lat temu do diesla też musiano i przekonać , jak już produceńci oferują w nowych autach , to raczej rozpoznali trend .
Opublikowano

Teraz wystarczy mieć nadzieję, że Niemiec przed moim przyjazdem po auto nie wyciągnął z niego użytkowanej kuchenki gazowej, lol :lol:

 

Tak swoja drogą najśmieszniejsze w nas Polakach jest to, że jak mówimy o innych narodowościach to jako powód wstawiania gazu bezproblemowo zaznaczamy przymus lub chęć (jak kto woli to nazywać) oszczędzania. Kiedy jednak mówimy o sobie to strzelamy argumentami typu "liczenie się z pieniędzmi", "dbałość o środowisko" :lol: choć przecież wiadomo, ze chodzi po prostu o oszczędzanie kasy, żeby mieć na coś innego, proste i niewstydliwe jak dla mnie, a przede wszystkim indywidualne dla każdego. :cool2:

Opublikowano

hehe stać na beemke a nie stać na benzyne no to kolegów którzy tak myślą pozdrawiam serdecznie szczegolnie tych którzy myślą że lepiej kupić lanosa czy coś takiego jeździłem nubirą akurat i mistrz oszczędności to to nie był przy spalaniu 13 litrów po mieście wole beemke która pali 15 nawet 16 i daje radość i komfort.

A kase no pewnie że chce oszczędzać. A swoją drogą beemki używane to nie jakiś kolosalny wydatek wiec po co się tak napinać z tym gazem. Ja jeździłem z gazem zawsze i chwale i ani razu nie miałem z nim kłopotów.

Kto ma gazować ten bedzie a kto nie to nie sprawa jego i jego oszczędności. Ja pięniędzmi nie kupkam więc jutro pojade zagazować i bede jeździł taniej:D

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

Panowie !!!

Skończcie dyskusję polegającą na obrażaniu się. Nie liczmy zawartości portfeli innych ludzi.

 

Proponuję wrócic do tematu.

 

Jestem od miesiąca szczęsliwym posiadaczem E60 525i z 2004 roku sprowadzonej z USA.

Mam też wymontowane z poprzedniego samochodu gazowe urządzenie sekwencyjne firmy Zavoli, oczywiście na 6 cylindrów.

 

Proszę mi podpowiedzieć, czy można zamontowac gaz do tej "Beemki"? Jak tak, to czy warto?

 

Raz jeszcze proszę o opinie na temat sensu stricto, a nie wywody na oboczne tematy takie jak kogo na co stać.

Opublikowano

Witam forumowiczów.

Gazuj chłopie tylko dobrze u dobrego gazownika.

Ja trafiłem na łajzę i mi spaprał, ale to się naprawi.

Co do przymusu oszczędzania jako głównego powodu to powiem tak jak mawiała moja babcia:

" oszczędzają bogaci i nam się opłaci"

A mój znajomy który z pewnością do biednych nie należy zagazował swoje dwie ukochane fury bo chce być ekologiczny.

Jedna to Jaguar XK '06 a druga to Aston DB7 i jak sam mówi zagazowałby swojego Range Rovera gdyby nie był dieslem :)

Ale przecież to biedny ciułacz i nie ma na wachę..... wg niektórych forumowiczów:)

 

PS

Jak zmusić nieuczciwego gazownika do zdjęcia instalacji i zwrotu kasy.

Pls na priv.

Opublikowano
ja zagazowałem identyczny silnik jak ty masz stagiem dziś i nie narzekam. bo i w e39 i w e60 bym m54 b 25 czyli 192 konie trzeba tylko świece mieć dobre bo ja musiałem zamienić. sens jest jak najbardziej bo oszczędności są ja je np widze. jeśli jesteś oszczędny zakładaj a jak niekoniecznie to odpowiedź sama myślę się nasuwa

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

Pod koniec roku chcę zmienić auto na E 61.

Myślałem o dieslu (np 535) ale od kilku osób słyszałem że w tych autach lubią padać pompy wtryskowe i koszt takiej naprawy to ok 5 000 pln min.

Trochę mnie to zaniepokoiło i muszę to jeszcze dokładniej sprawdzić.

Ale jeśli okaże się prawdą to zastanowię się nad 530i i wstawię gaz.

Jak się gania ok 50 000 km rocznie to się robi worek pieniędzy:)

Przejechanie 50 000 km na benzynie to przy cenie 4,4 pln 33 000 pln rocznie vs gaz ok 17250 PLN rocznie.

Różnica zaledwie 15 000 z okładem.

Fakt. Gdzie tu sens?

Od razu kupię benzynę i zagazuję:)

Opublikowano

Tu racja, przy spalaniu ON poniżej 10 l/100 km tak jak podaje BMW ma to sens. Pod warunkiem, że układ wtryskowy nie będzie nawalał bo jest kosztochłonny.

Wtedy koszt będzie taki jak napisał Rufio ok 21000PLN przy 50 000 km rocznie może nawet 20 000 PLN.

Z drugiej strony BMW podaje że nowe silniki benzynowe spalają benzynki dużo mniej np 530i spala ok 11 l w mieście.

Przyjmując średnie spalanie 11l/100km bo to jest bardziej realne wychodzi 24 200 PLN za 50 000 km vs LPG przy spalaniu 12l/100 km ok 13800 PLN za 50 000 km.

Ciąle zostaje sporo w kieszeni bo ponad 10000 PLN przy Pb vs LPG i ok 7000 PLN LPG vs ON siląc się na ekonomiczne porównania.

Z drugiej strony nowe diesle oferują niezły fun bo plisko 3000 kucy i 500-580 Nm momentu co kusi i to bardzo.

 

Myślę że każdy indywidualnie podchodzi do sprawy i wybiera to co najlepsze dla niego.

Jeśli chcesz gazować auto to O'K.

 

Jedno jest pewne: Nic tak nie jeździ jak BMW :cool2:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.