Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zawsze wybierałem diesla, bo właśnie palił DUŻO mniej od benzyny przy dużych prędkościach (generalnie powyżej 130-140 km/h).

Moje 530D przy 130 km/h pali ok 7.5l - 8l, przy 200 km/h pali 9.5l - 10l. Passat 2.0 TDI przy 200 km/h pali jeszcze mniej. Dla porównania malutka Corolla przy 180 km/h paliła ok 18l. Dla mnie największą zaletą diesla jest relatywnie małe spalanie autostradowe, bo nowoczesne benzyniaki potrafią już być w miarę oszczędne w mieście, choć w dużych korkach w W-wie moje auto wciąż nie przekroczy nigdy 13-14l a kumpla 530i (i to po lifcie, a to są jeszcze oszczędniejsze silniki niż roczniki 2003-2005) w takich samych korkach pali nawet 18l

Opublikowano

1. Diesel pali mniej przy dużych prędkościach. Właśnie około 10 litrów przy częstym dobijaniu do 200 km/h (gdańsk-warszawa E7 noc, średnia 125 km/h)

 

2. Spalanie benzyny przy dużych prędkościach może być powalające. 18 litrów w 18 minut, żaden problem w w220 S500. Xjr przy 120-140 pali 8 litrów, przy 160 16.0, by powyżej 200 wejść na 25+. Rozmawiałeś z właścicielami Cayenne Turbo? Dlaczego żadko tymi autami lecą w dłuższe trasy? Wiesz dlaczego kupiłem 525d? :)

 

mało zabawne jest stawanie co 300 km na stacji, średnia spada drastycznie... kieszeń także boli, jeżeli wyjazd może Cię kosztować o 50% mniej i być szybszy.

 

3. Są auta w których przy 200 km/h nie ma olbrzymiego szumu powietrza. W Jagu powyżej 170 km/h zaczyna się świetny bulgot V8, przy 220 robi się fajny warkot, by powyżej 250 była już świetna jazda.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

2. Spalanie benzyny przy dużych prędkościach może być powalające. 18 litrów w 18 minut, żaden problem w w220 S500. Xjr przy 120-140 pali 8 litrów, przy 160 16.0, by powyżej 200 wejść na 25+. Rozmawiałeś z właścicielami Cayenne Turbo? Dlaczego żadko tymi autami lecą w dłuższe trasy? Wiesz dlaczego kupiłem 525d? :)

 

Kolejny temat nie na temat. Czyli jak zwykle rozmowa zeszła na kwestię spalania, jak w każdym prawie poście na tym forum.

A wyobraź sobie, że przy Renault F1 R30 ten Twój Mercedes to mistrz ekonomicznej jazdy.

Tylko co wynika z porównań seicento vs S500? XJR to żłop, którego nie ma co porównywać z jednostkami napędowymi BMW (bez urazy) ;)

 

Mój przy prędkości 200km/h spali ok. 15L/100 tylko różnica jest taka, że ja przy tych 200 wcisnę gaz i pojadę, a Ty... no cóż :mrgreen:

I przypominam, że temat brzmi "Prędkość maksymalna"!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.