Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wymyśł żony, dlatego zaporowa cena, a jak się sprzeda to... kupię następny taki sam.

Co do chipa to .... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę :doh:

no nie wiem :evil:

Opublikowano
d może sobie daruj ten chip pieknie chodzi problemów nie masz

ja bym nie kombinował

 

Swiete slowa ,po co mu wiecej??Bo potem bedzie znow kolejna --sciana placzu --kolegi D.

Opublikowano
Bo kupić za 150 tys. i sprzedać za 200 tys. to jest dobry interes. :cool2:

 

Żaden interes, nikt rozsadny tego nie kupi. Cwaniak kupuje używke w Europie bez pośrednikow od 1 własciciela, wykluczając od razu auta prezentacyjne z salonu, takie auta sa wyeksploatowane czyli jazda probna pełen gaz, gaszenie silnika bez wystudzenia turbiny, setki kierowców itd, itp. A zamożna osoba dołoży i kupi nowke - zresztą to już pułap cenowy aut, jakie kupuje sie na firmę i wtedy cena zakupu nie gra aż tak dużej roli. Poza tym ponad 130 tys km to sporo w 2 letnim aucie, nie ma sie co oszukiwać.

Opublikowano
Wymyśł żony, dlatego zaporowa cena, a jak się sprzeda to... kupię następny taki sam.

Co do chipa to .... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę :doh:

no nie wiem :evil:

 

mysl bo jak mawial pewien łysy z bródką myslenie ma przyszlosc a poki co obejrzyj link http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?t=3586

 

i drugi do tego samego auta http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?t=3935

 

jak dla mnie silnik bez konkurencji . Przy chipie masz do wyboru niewielu tunerow - nie rob bledu nie kieruj sie cena...

Opublikowano
Na odwrót to jest w Passatach. Ja nie wiem, czy Ty zazdrościsz tak bardzo dnowinskiemu, że zmienił sobie auto? A to że kombi, a to że listwy nie takie..

Zachowałeś się teraz jak tani prosty dresik zazdrościć to ja moge komuś inteligencji a nie samochodu

 

Skąd wiesz że nie jestem tanim prostym dresikiem? Może właśnie mnie obraziłeś?;) Co do zazdrości to po prostu nie rozumiem, dlaczego wytykasz w Twoim mniemaniu wady tego auta. Można by to, że bardziej podoba Ci się sedan z chromami napisać subtelniej, z większym wyczuciem sytuacji, zwłaszcza że jest to temat, w którym właściciel wyraża swoją radość. Skąd wiesz że dnowinskiemu nie zrobiło się przykro, że skrytykowałeś kombi i shadow?;);););) :mrgreen: Ok pokój ;)

 

Do właściciela 535: np. moje zdanie jest takie, by tego nie chipować, bo auto i tak jest piekielnie mocne, a jak chciałbyś coś jeszcze mocniejszego to jest 550 albo M5;) Daj spokój i ciesz się z bezawaryjnej eksploatacji. Pozdrawiam

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Wymyśł żony, dlatego zaporowa cena, a jak się sprzeda to... kupię następny taki sam.

Co do chipa to .... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę.... myślę :doh:

no nie wiem :evil:

 

No że zysk to się domyślam, myślałem że jakieś głębsze problemy. Sam się szukuje do kupna albo E60 albo X5, ale właśnie po przeczytaniu tematu jak ten, zaczynam przekonywac się do E60 z tym silnikiem. Jedno co mnie troszkę martwi to właśnie te turbiny w benzynie nie ma obaw o takie rzeczy a tutaj prędzej czy później będzie wymiana... Ciekaw jestem czy żywotnośc tych turbin jest wystarczająca czy jak w większości aut (inne marki) turbo to kwestia czasu, niekoniecznie długiego. Alternatywą było by chyba 545 ale czy to ten sam odlot? Tutaj dodatkowo dochodzi spalanie które jest fajne, ale pierwsza wymiana i różnica może zniknąc. I tu jest problem, ktoś doradzi coś?

BMW i wszystko jasne...
Opublikowano

Kolego!

530d 240 tysi, po tunie na 255 KM jakieś 160 tysi z lekką przerwą, i wszystko się pierniczyło tylko nie turbinka. Z resztą nadal dobrze idzie i akurat o to można być spokojnym.

:hand:

Opublikowano

Moje 535d po chipie jeździ wyśmienicie naprawdę nie ma porównania, pali mniej przy normalnej jeździ 11 litrów a jak sie postaram to i poniżej 10 zejdę. E60/61 jest an tyle inteligentne, że kiedy skrzynia ma za dużo mocy której nie jest w stanie przenieść na koła niepozwana na to - tak słyszałem i chyba to była słuszna uwaga.

 

Ja polecam chipa moim zdaniem to nie zaszkodzi silnikowi a zwiększy radość z jazdy :)

Opublikowano
Kolego!

530d 240 tysi, po tunie na 255 KM jakieś 160 tysi z lekką przerwą, i wszystko się pierniczyło tylko nie turbinka. Z resztą nadal dobrze idzie i akurat o to można być spokojnym.

:hand:

 

Rozumiem, że szanowac turbo po pracy i można spac spokojnie. A co do reszty usterek, ma ten model jakieś większe problemy, że mówisz wszystko się pierniczyło tylko nie turbo? Pozdrawiam

BMW i wszystko jasne...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

:!: "Teoria chip tuningu istnieje od momentu pojawienia się układów wtryskowych sterowanych elektronicznie.

Jest to najkorzystniejsza metoda na tuning seryjnego silnika w zakresie wzrostu mocy i momentu w granicach 2-25%.

W przypadku chęci uzyskania większych mocy i momentów koszty przerubek są dużo większe, ponieważ związane

jest to z mechanicznymi modyfikacjami silnika.

Skąd bierze się ta moc ?

Elektroniczne układy wtrysku sterowane są z komputera silnikowego zwanego potocznie ECU.

ECU zbiera informacje z czujników umieszczonych na silniku, związanych z parametrami takimi jak prędkość

obrotowa, temperatura, ciśnienie, obciążenie, itp. Sygnały te z kolei są analizowane, a na podstawie tych

sygnałów ECU steruje elementami wykonawczymi.

Sposób sterowania poszczególnymi elementami jest zapisany w pamięci komputera, najczęściej jest to

pamięć EEPROM w przypadku starszych jednostek, w nowszych program jest zapisany w samym procesorze, a nawet

może być podzielony i zapisany w kilku elementach w komputerze. Dane zapisane są w formie wykresów zwanych

mapami, często w formie map 3d

Programy fabryczne wykonane są tak, aby zapewnić możliwie małe zużycie paliwa, być w zgodzie z ekologią

i mieć margines bezpieczeńąstwa na zastosowanie złych środków eksploatacyjnych oraz zwykłą niewiedze użytkownika.

Dodatkowo niektórzy producenci ograniczają moc silników dostosowując ją do przepisów podatkowych w krajach, w

których te samochody będą eksploatowane.

Tak więc chip tuning to nic innego jak modyfikacja i wymiana oprogramowania.

W przypadku silników diesla istnieją jeszcze inne metody tuningu, "BOX TUNING", modyfikacja sygnałółw poza

sterownikiem silnika.

Jednym ze sposobów jest korekcja sygnałów z i do pompy wtryskowej, w ten sposób ECU otrzymuje zafałszowane

sygnały na podstawie których sterowanie silnikiem jest zmienione i uzyskujemy wzrost momentu i mocy silnika.

Tego typu rozwiązania są korzystne kiedy zależy nam na gwarancji producenta samochodu gdyż

montaż i demontaż BOX-a do tuningu jest bez inwazyjny. " :!:

 

:idea:

 

To mnie przekonało !

 

Jadę na C.T.

Efekty opiszę później.

Opublikowano
Jedno co mnie troszkę martwi to właśnie te turbiny w benzynie nie ma obaw o takie rzeczy a tutaj prędzej czy później będzie wymiana...

troszke nie masz racji turbo w benzynie pracuje w wiekszych temperaturach niz w dieslu

Opublikowano
Mnie e60 sie bardzo podoba ,a jeszcze bardziej licznik a raczej zdjęcie 3,700 obr/min a na zegarze "V" -prawie 260 km/h-cud panie,cud!!! :roll: pzdr... :arrow: .
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

Witaj Tora!!! :hand:

Koledze pewnie chodziło o to że w benzynach nie ma turbo a więc zmartwienia o nie :wink: A co do temperatur w benzynach to absolutnie prawda. :cool2:

 

Jerzy! tam jest 0,26 tkm/h a z powodu złej (mocno ukośnej) perspektywy wyszło jak wyszło.No i Dzięki za post! :hand:

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.