Skocz do zawartości

2.5 tds objawy przed wywaleniem uszczelki pod głowica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam małe spostrzezenie dotyczy tds ostatnio cos zezilo i zaczeło stukac w silniku diagnoza padła na popychacze zaworowe wymiana 12 sztuk i nic jak stukało tak stuka dalej nie zwazajac na te stuki wybralem sie do krakowa no i na autobanie przy 160 buch cos łupneło ostro i olej zalał cały silnik i komore silnika na pierwszy zut oka uszczelka wywalona ewidentnie co dalej jeszcze nie wiem mam tylko mała uwage ze bmki moga splatac niezłego figla bez najmniejszego ostrzezenia

zastanawiam sie co miało pukanie do wywalonej uszczelki pod głowica na magistrali olejowej to jakas paranoja

nowiutka pompa wody zero podniesionej temperatury nie było wody w oleju ani oleju w wodzie normalnie zero symptomów odpowiadajacych za padajaca uszczelke

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

Współczuję.

Skąd wiesz że to uszczelka a nie głowica?

Rozebrałeś już silnik?

Może to były stuki panewek?

Jesteś pewien że te stuki mają związek z wywaloną uszczelką?

Może nieszczęśliwy zbieg okoliczności?

Opublikowano

no własnie silnik sie kreci Zawory na swoim miejscu nie ma oleju w wodzie i odwrotnie pod czwartym wtryskiem widac wydmuchana uszczelke

kolega go rozbiera na poniedziałek bede wiedzial czy cos jeszcze ale te objawy to naprawde cos nowego dla mnie chodz nie jestem laikiem ja stawiałem na niedrozna magistrale olejowa w obrebie 3 cylindra (jakis paproch w postaci silikonu) zapychajacy chydropopychacz a tu normalnie psikus

panewki inny dzwiek wydaja to było stukanie na wolnych a rzezenie przy schodzeniu z wysokich obrotów objawy podobne do chydro popychacza a jednak nasze bmki potrafia byc nieprzewidywalne jak kobiety

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano
a propo uszczelki pod głowicą, to nie zawsze musi być tak, że pójdzie woda do oleju lub olej do wody, może na przykład tylko kompresja uciekać. Jak uszczelke by Ci wydmuchało, to byś poszuł spadek mocy i mogłyby się pojawić problemy z odpalaniem, chodź nie zawsze. A może przetarł Ci się jakiś wąż od oleju??
Opublikowano
no to sie nawyprawiało urwał sie zawor co spowodowało urwanie tłoka skrzywil sie korbowód i szlag trafil wał korbowy a to wztstko bo cos stukało w silniku nie zapowiadało sie na taka awarie a jednak silnik zmielony jak kotlet
POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

a popatrz jeszcze na slady na tłokach - czy nie ma na nich sladu "chwytania zaworów".

Moja bejca też wydawała dziwne stuki i okazał się nim stukot zaworów o tłoki -spowodowany konczącym się łańcuchem rozrządu.

 

Przykra sprawa z twoim autkiem.

Opublikowano

A JA MAM CAłY 2 SILNIK JAK JA SPROWADZAłEM TO MIALA USZKODZONA TURBINE A U NIEM CA TO MOTORSHADEN ten zostawilem w garazu a wrzucilem sobie z mniejszym przebiegiem po zdalaniu go olejem przekładniowym poprostu sie zatarł

 

u mnie kolektor jest metalowy

POZDRAWIAM !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.