Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Sytuacja ma miejsce głównie podczas wyprzedzania. Mocne wciśnięcie pedału gazu powoduje szybki wzrost obrotów - natomiast auto prawie nie przyspiesza. Po 2-3 sekundach obroty nagle spadają do normalnego poziomu i auto zaczyna przyśpieszać. Bywa też czasem(nawet często) że podczas odpalania dość mocno się krztusi. Pompa paliwa świeżo po wymianie. Czyżby padała wtryskowa? Wielki dzięki za wszelkie sugestie.

 

Pozdrawiam,

 

Mario

Opublikowano

skoro dajesz w pedal,obroty rosna a auto nie przyspiesza (szczegolnie na wyzszych biegach) to wniosek nasuwa sie tylko jeden.na Twoim sprzegle,pewnie pojawil sie juz napis "polsilver" :8)

 

znaczy sie wymiana czeka niestety

Opublikowano
moze sprzeglo ci slizaga? mi kiedys na 1 i 2 i3 biegu oporowo nic, ale dopiero na 4 i 5 biegu przy wyprzedzaniu slizgalo sie .ja kiedys wymienialem SACHSA z tanszych prawie 600zl
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano
Miałem tak w E-36 ślizga Ci się sprzęgło. Najpierw da się to zauważyć na samym początku jego końca( sprzęgła) na wyższych biegach tak jak mówisz na trasie jak jedziesz 4,5 biegiem, później juz na niższych też bedziesz miał to samo. Zrób coś z tym w miarę szybko, ja wtedy pamietam czekałem do końca i wszystko się wyrobiło a łozysko rozleciało się zupełnie i narobiło szkód :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.