Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Popatrz na rurkę nr 6, ja mam korek wlewu oleju po drugiej stronie niż na schemacie, ale reszta się zgadza. Dlaczego na schemacie korek jest inaczej niż np. u mnie? Może ktoś wie?

 

 

Bo ten schemat jest od M40 montowanego w E30, natomiast M40 montowane w E36 miały wlew oleju od strony palca rozdzielacza.

 

Pzdr

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja takze miałem problem z falujacymi obrotami i do dzisiaj za mna to chodzi wpierw uszkodzony byl przewod łaczacy kolektor ssacy z przepływomierzem (ta guma) wymieniłem i goitara. niedawno krokowiec padł był przedtem myty itd wiec zzdecydowaqłem sie na nowy i jest ok . od niedawna po odpaleniu auta obroty na moment opadaja do 500obr/min i po chwili sie wszystko normuje. nie wiem tym razem co jest nie tak... mam jeszcze takie pytanie czy moze sie cos stac jesli przewod od krokowca zostanie podłaczony odwrotnie? zdaje mi sie ze chyba go odwrotnie podlaczylem i nie mialem juz czasu tego poprawic nic zlego sie nie dzieje poprostu chce sie upewnic

 

Nie wiem jak jest w twoim krokowcu (zapewne masz inny bo mój jest z M44) ale jak widzisz u mnie poprzez te wypustki nie da sie wtyczki podłączyć na odwrót a więc stawiam że tak samo jest u ciebie i nie masz o co sie bać.

 

http://img260.imageshack.us/img260/6879/pict0041ht9.th.jpg

Opublikowano
Hmm wiecie co..tak sie zastnawiam nad tym wszystkim i..mam takie pytanie..moze ktos zna odpowiedz..dlaczego obroty faluja tylko na zimnym silniku? U wiekszosci ludzi problem falujacych obrotow znika po nagrzaniu silnika..czemu sie tak dzieje? Ja znam przypadek ze obroty mojemu kolesiowi faluja tylko zima!
Opublikowano
Hmm wiecie co..tak sie zastnawiam nad tym wszystkim i..mam takie pytanie..moze ktos zna odpowiedz..dlaczego obroty faluja tylko na zimnym silniku? U wiekszosci ludzi problem falujacych obrotow znika po nagrzaniu silnika..czemu sie tak dzieje? Ja znam przypadek ze obroty mojemu kolesiowi faluja tylko zima!

 

Czy ja wiem czy tak zanikają większości po zagrzaniu? Jeśli są one przez nieszczelności (a często tak jest) to zagrzanie silnika nic kompletnie nie daje (tak jak to u mnie było).

A co do tych co im przestają falować na rozgrzanym to możliwe że dlatego iż silniczek krokowy odbiera sygnały z czujnika temperatury silnika i nie tylko z tego czujnika (tak wyczytałem że niby bada on temp. silnika), i może przez to coś sie także zmienia.

Poprawcie jeśli głupoty gadam.

 

Pozdro

Opublikowano

Ja mam nieco inny problem, kiedy pojezdze po miescie 0,5 godz zaczyna mi falowac silnik. Obroty wachaja sie od 0.3 do 1 silnik malo co nie zgasnie, ale to sie dzieje kiedy silnik jest nagrzany, jak jest zimny to wszysko gra pali od pierwszego kopa nawet jak w zimie bylo -15"C a kiedy jest juz nagrzany i chce odpalic to juz nie odpale od 1 razu. Jest to silnik m40b18 z instalacja gazowa ale nie sekwencja. Przerabialem temat z krokowcem, przeczyscilem na 0 zadnego brudu, nie sprawdzalem napiecia i czy dziala. Niestety nie pomoglo czyszczenie krokowca. Napiszcie co to moze byc mniej wiecej.

 

http://img237.imageshack.us/img237/7857/worshipbmwts9ne9bw8bs8.gif

Opublikowano

mój problem wygląda podobnie, z tą jednak różnicą, że jak jest zimny to dość faluje, ale jak silnik nagrzeje sie do momętu kiedy wskazówka pokazuje połowe(dalej sie nie grzeje) to jest spokój. falowanie znika i autko chodzi jak na benzynie. może ktoś wie w czym problem.

z góry dzieki

Opublikowano
Jedną z przyczyn Panowie falujących obrotów jest również podciśnienie .Jeśli już posprawdzaliście swoje krokowce ,przepływomierze.przepustnice to weźcie sie za podciśnienie.Bo tu tez się można zdziwić. :shock: wystarczy ze leciutko zasysa powietrze (można tego nie słyszeć) i już jest kiepsko z obrotem.
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
też miałem taki problem krokowy,przepływomierz,lewe powietrze,lambda wszystkiego się czepiałem.Okazało się co było prawie nie realne a jednak padaczkę zaliczał akumulator,po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy,żadne falowanie obecnie nie występuje,nic nie przerywa auto dostało drugie życie.
Opublikowano
też miałem taki problem krokowy,przepływomierz,lewe powietrze,lambda wszystkiego się czepiałem.Okazało się co było prawie nie realne a jednak padaczkę zaliczał akumulator,po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy,żadne falowanie obecnie nie występuje,nic nie przerywa auto dostało drugie życie.

A pamiętasz jakie miałeś wtedy ładowanie?? Z tego co się zorientowałem i zauważyłem po swojej beci niskie napięcia ładowania także faluje obrotami.

Opublikowano
Napięcie ładowania było ok.14,3V ,akumulator pod obciążeniem tzn włączone światła ,ogrzewanie ,dmuchawa pokazywał 13,4 V,(tak pokazywał miernik)ale co z tego jak rano kręcił ,ale zauważalne było ciężkie odpalanie i czasami jadąc na światłach zauważalne były skoki napięcia.ładowałem 12 godzin aku. zostawiłem na 8 godzin już bez ładowania jak byłem w pracy i po powrocie aku miało ok.10-11V zmierzyłem jeszcze cele jaki stan elektrolitu i okazało się ,że 2 cele mają padakę gęstość elektrolitu poniżej 1,12g/cm3 a pozostałe 1,15 czyli naładowane w połowie .Wymieniłem na nowy i wszystko jest OK
Opublikowano
To chyba na jedno wychodzi, tak sobie teraz skojarzyłem. :) Słaby aku i/lub małe napięcie ładowania i falowanie obrotów się nasila - a przy okazji parę innych problemów.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Trochę po niewczasie ale postanowiłem się podłączyć pod tezę dotyczącą słabego akumulatora. Kiedyś w mojej E30 falowanie występowało na benz. i gazie. czyściłem , wymieniałem krokowca, czyściłem przepustnicę, uczszelniałem co się dało, w końcu wymieniłem podnięty aku i problem falowania sam znikł - wtedy nawet nie zdawałem sobie sprawy że to mogło mieć związek, ale faktycznie falowanie samo odeszło.
Opublikowano

ale uwaga!!

odepniecie akumulator na jakiś czas, ustawienia komputerka się skasują i zgadza się-obroty sie u mnie też nieco normowały ale to dawało efekt może na 100km przebiegu. Potem dolegliwości powracały, piszę dlatego żeby nie myśleli wszyscy że odepną aku, podłączą na próbę inny i OOOO!! cud idę kupić nowy do sklepu ;) po testować chwilkę :) Mi pomogła nowa (własnoręcznie wycinana) uszczelka pomiędzy krokowym a silnikiem i nieco sylikonu na niej

Opublikowano
samo odpięcie aku nic nie daje - komputer się nie zresetuje - trzeba zewrzeć klemy. tak więc bez obaw, u mnie, tak jak pisałem żadne manewry z krokowcem nic nie dały i obroty falowały do czasu gdy założyłem nowy aku. Oczywiście to nie jest wcale recepta. Poza tym, ufooooooo, jeśli ktoś ma całkiem nowy aku, to jasne że nie ma sensu lecieć po nowy :shock:, ale jak ma już ładnych pare latek to już chyba pora.
Opublikowano

Witam

Od kilku dni posiadam e-46 318i i zastanawia mnie jedna rzecz a mianowicie - po zatrzymaniu samochodu np na światłach obroty silnika schodzą do 1000 a po ok 2 sek delikatnie schodzą do 800 i tak już zostaje, oczywiście na biegu jałowym (nie falują) - czy to normalne?????

z góry dzięki

Opublikowano
Witam

Od kilku dni posiadam e-46 318i i zastanawia mnie jedna rzecz a mianowicie - po zatrzymaniu samochodu np na światłach obroty silnika schodzą do 1000 a po ok 2 sek delikatnie schodzą do 800 i tak już zostaje, oczywiście na biegu jałowym (nie falują) - czy to normalne?????

z góry dzięki

 

opisane przez kolege objawy mogą świadczyć o zabrudzeniu silniczka krokowego... silniczek przy zejściu z obrotów przymyka się częściowo potem ma troszkę ciężej i ustawia się prawidłowo... Stąd ten schodek

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Witam

Od kilku dni posiadam e-46 318i i zastanawia mnie jedna rzecz a mianowicie - po zatrzymaniu samochodu np na światłach obroty silnika schodzą do 1000 a po ok 2 sek delikatnie schodzą do 800 i tak już zostaje, oczywiście na biegu jałowym (nie falują) - czy to normalne?????

z góry dzięki

Mam też to samo. Czyli wykręcić silniczek i przeczyścić?

Opublikowano

Witam!

Moze komus pomoze, u mnie w e46 M43 przyczyna nierownej pracy byl przepływomierz i membranka do ktorej prowadzi odma.. Panowie ile ja sie tego naszukalem wymienilem nie potrzebnie sonde lambda, cewke, swiece, tzn tak mi "mechanicy " doradzali tylko ze za czesci to ja placilem

Wiec tak nowy przeplywomierz samochod odzyl i dostal ze 30 konikow wiecej:) membranka do odmy: wreszcie pelna kultura pracy i przestalo telepac drazkiem zmiany biegow, dodam ze po zgaszeniu silnika bylo slychac lekkie syczenie przez sekunde...po wymianie tej membranki cichutko.

pozdrawiam

...latanie jest bogiem, predkosc nalogiem, zycie zabawa,sex podstawa...
Opublikowano
A jesli mozna wiedziec to gdzie jest ta membranka od odmy:) a jesli to nie top secret to ile Cie kosztowala ta przyjemnosc?? PZdr

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
tylko ze piszesz o E46 a ja mam e36 wiec chyba to inaczej:/ moze ktos wie gdzie jest ta membranka w e36??

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

a przeczytales link ktory Ci podalem wyzej?

tam jest i najprawdopodobniej i Twoj silnik. z e36 i dokladnie kolega ICEMANIK pokazal w e36 gdzie to jest.

...latanie jest bogiem, predkosc nalogiem, zycie zabawa,sex podstawa...
Opublikowano
Pewnie ze czytalem tylko ze on pokazuje silnik z 94 roku a moja jest z 91 i z tego co widze jest tam inaczej niz u mnie:/

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.