Skocz do zawartości

Falujące obroty, akumulator, ładowanie - kilka fotek


mihmih

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

temat który poruszany był wiele razy ale tego przypadku nie znalazłem.

 

Ostatnio obroty zaczeły falować (e34 2.0 93r) jednak dzieje się to tylko przy znacznym poborze prądu (włączone światła, ogrzewanie), natomiast gdy wszystko wyłącze to obroty są stałe i trzymają się na poziomie 600obr.

Nie wiem czy to nie wina akumulatora... jest troszke mały jak na miejsce przewidziane na niego (62AH)

 

http://s29.photobucket.com/albums/c272/Isaray/?action=view&current=2.jpg

Wcześniej myślałem że to może sonda lambda bo troszke dymi z wydechu i pali nie mało...ale w sumie jeżdże na krótkich odcinkach.

 

Mam jeszcze kilka dodatkowych pytań dotyczących niepodłączonych wtyczek.

http://s29.photobucket.com/albums/c272/Isaray/?action=view&current=5.jpg

http://s29.photobucket.com/albums/c272/Isaray/?action=view&current=4.jpg

http://s29.photobucket.com/albums/c272/Isaray/?action=view&current=3.jpg

 

I pytanko co do silnika. Czy to m50 ?

http://s29.photobucket.com/albums/c272/Isaray/?action=view&current=1.jpg

 

Troszkę zawaliłem pytaniami ;)

Pozdrawiam

Edytowane przez mihmih

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

odpowiem na 1 pytanie bo będę widział.. silnik masz M20.

 

a co akumulatora to masz w porządku. ja mam teraz u siebie 55Ah i nie jest źle. ale aku już na padnięciu. a na resztę pytań nie jestem Ci w stanie odpowiedzieć.

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1993 myśle że ktoś zrobił przekładkę ale nie wiem z jakiego powodu.

W kazdym razie juz tak jest i trzeba by go doprowadzić do normalności...

Zastanawia mnie ta zależność obrotów od poboru prądu. Czy to rzeczywiście może być akumulator ? Myśle o zakupie interfejsu tylko nie jestem jeszcze pewny czy bedzie pasował http://www.allegro.pl/show_item.php?item=336778162

Za takie pieniążki to czemu by nie :>

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
1993 były już M50. także przekładka była możliwa.. jak CI prąd ucieka zobacz kable w klapie. idą po lewym ramieniu. ojciec tam ma przetarte i tez prąd gubi. a wtyk powinien pasować.. :)
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1993 były już M50. także przekładka była możliwa.. jak CI prąd ucieka zobacz kable w klapie. idą po lewym ramieniu. ojciec tam ma przetarte i tez prąd gubi. a wtyk powinien pasować.. :)

kable w klapie ? napisz dokładniej :>

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm dobre zdjecie ;) jutro obejrzę dokładnie, może rzeczywiście cos w tym jest. Tyle że obojętnie czy włączę światła czy nawiew to obroty zaczynają wariować a to chyba nie ten sam przewód.

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

przewód nie. a ten prąd Ci kradnie jak auto masz wyłączone np: po nocy akumulator padnięty?

 

a co do tych obrotów, to się już z czymś podobnym spotkałem, tylko za nic nie przypomnę sobie co to było..

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Coś w tym jest.

Ja mam słaby aku ale autko super zapala więc starcza prądu :)

Ale zimą jak mi padał to falowały obroty i migało światło. A zaraz po uruchomieniu popiskiwał pasek.

A jak podładowałem prostownikiem to silnik chodził jak nówka.

Alternator potrafi stawiać spory opór.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
sprobuj akumulator podładować i sprawdź naciąg paska.. ewentualnie jak masz czas i chęci to wyciągnij alternator i sprawdź szczotki, bo mogą sie juz kończyć...
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio dostałem w jakimś gratisie paste polerską. W weekend postanowiłem sprawdzić jak będą wyglądały przepolerowane felgi... skonczyło się to wezwaniem straży miejskiej przez wspaniałą sąsiadkę która stwierdziła że takie rzeczy to tylko na myjce ;) ...warszawka... naszczęście Panowie ze straży byli spoko i tylko poprosili żebym nie robił tego pod jej oknem bo ta zołza znowu będzie do nich wydzwaniać ;)

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Ja też mam podobny problem z uciekaniem prądu. Tyle że u mnie wygląda to poważniej, mianowicie:

zdaza się że wyłączy mi się komputer, radio, światła, silnik szarpnie, wyskoczy błąd nivo, błąd autoamtycznej skrzyni, zegary spadną do zera, coś cyknie obok prawej nogi pasażera. Dzieje się to powiedzmy na sekundę i daje j jedzie normalnie. Bywa że przez 500 km nic sie nie dzieje a bywa też że na odcinku 5km wydaży się to kilka razy. Mam wrażenie że to coś z ładowaniem bo jak ostatnio grzebałem sobie przy autku to ładowałem aku prostownikiem i przez około tydzień miałem spokój, dziś znowu się zaczęło. Ładowanie waha się w granicy 12,8-14,5 V

tak faluje. Obroty tyż nie są za ciekawe. Pomocy Drodzy Forumowicze.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to wygląda na zwarcie. Wpadasz w dziure i przerywa. Sprawdz też podłączenie akumulatora, albo jego mocowanie... ładowanie wydaje mi się ok jak jest 14V. Ważne żeby nieco wzrosło jak wchodzi na obroty.

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się to nie jak wpadam w dziurę tylko np. jak wciskam stop albo włączam wycieraczki mam też wrażenie że częściej dzieje się jak jadę na włączonych światłach. Jest jeszcze coś takiego że czasami jak dodaję gazu to przygasają podświetlenia wyświetlacza pod zegarami. Ładowanie faktycznie chyba jest ok bo na mierniku lekko się podnosi po dodaniu gazu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.