Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No dzieki za info i tel., muszę jutro jechac posprawdzać i wziąśc sie za ta zawiechę ,pewnie mnie trochę ruszy po kieszeni,opony,xenony,fele z polerką rantów ,teraz zawieszenie---no ale co sie nie robi żeby wszystko w buni hulało---pzdr. :arrow: ...
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
No dzieki za info i tel., muszę jutro jechac posprawdzać i wziąśc sie za ta zawiechę ,pewnie mnie trochę ruszy po kieszeni,opony,xenony,fele z polerką rantów ,teraz zawieszenie---no ale co sie nie robi żeby wszystko w buni hulało---pzdr. :arrow: ...

 

Zapomniałem dopisać - jeśli nie lemforder, to polecam febi

Opublikowano
Dzwoniłem do gościa z Łodzi-mam za godz. rozmawiać z nim---byłem przed chwila na szarpaku i oględzinach,jestem pocieszony ,wszystkie gałki są wporzo,tylko niestety albo stety tuleje met.-gum. wahacza dolnego [L iR] sa podniszczone trzeba zmienic i łaczniki wahacza tylnego padły nie będzie to juz taki koszt jak całych wahaczy-ucieszyłem sie! :D ,będzie to cena w granicach 150-180 pln,ale Lemford. lub Febi-pzdr.rononM1-dzieki-pomogłeś -bez problemu i szukania na allegro-wszystko w jednym miejscu... :arrow: .
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Tak doszły jeszcze gumy na stabilizatorze tył,łączniki wahacza[bycze jaja] trochę skrobnie po kieszonce-zobaczę od czegoś trzeba zacząć mam nadzieję ,że problem zniknie :| ,jeśli nie szukam dalej" nie ma że boli""ma by c dobrze...pzdr. :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
mam podobny problem tyle ze nie przy hamowaniu tylko podczas jazdy. mam nowe tarcze z przodu nowe klocki i koncowki drazkow. Wiec w czym moze tkwic problem. a co do uzywanych samochodow to proponuje zawsze sprawdzic tarcze bo moje mialy 0.5 mm grubosci (powinny miec 1cm przod a 0.8 mm tyl)
Opublikowano
mam podobny problem tyle ze nie przy hamowaniu tylko podczas jazdy. mam nowe tarcze z przodu nowe klocki i koncowki drazkow. Wiec w czym moze tkwic problem. a co do uzywanych samochodow to proponuje zawsze sprawdzic tarcze bo moje mialy 0.5 mm grubosci (powinny miec 1cm przod a 0.8 mm tyl)

 

Mylisz miary, Miały na pewno 5mm a tylne powinny miec 8 mm.

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Tsa wiadomo ,że chłopak sie pomylił nie łapmy sie tak za słowo,qrde przeciez 0,5 mm to ma chyba blacha błotnika-ale zastanawia mnie ten 1 cm,przecież jeśli mają wentylację to chyba nowe powinny mieć 22 mm ,jeśli dobrze pamiętam ,może sie mylę ,nie krytykujcie jeśli piszę zle-pzdr, :arrow: .
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
O widzisz zwracam honor o to własnie chodzi ,podac prawidłowe rzeczy a nie od razu łapac za ""s""---dzięki takie coś cieszy-pzdr. :arrow: ...
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.