Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich miłośników BMW serii 7.

 

Od zawsze byłem fanem modelu E38, ponieważ to przestronna, komfortowa no i w miarę szybka rodzinna liimuzyna. Wreszcie nareszcie stać jest mnie na niego, ale tu się zaczęły schody.

 

Od dłuższego czasu marnotrawię czas na autoscout mobile otomoto gratka allegro autogiełda i Bóg jeden wie gdzie jeszcze, ale nie mogę znaleźć nic odpowiedniego, ponieważ jak się okazuje, albo sprzedający nie teges, albo z autem coś nie tak, albo mam 800km do miejscowości w której stoi.

 

Ale o co chodzi. Mam więc do was pytanie. Czy znacie jakiekolwiek pewne źródło w którym można kupić takie auto, w którym czujniki nie są spięte na krótko, wszystko działa, motor nie dostał w d**e i nie ma ono faktycznego przebiegu ponad 300tys.?

 

Aha. jeszcze kwoli ścisłości szukam auta z lat 200, 2001.

 

 

Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

autoscout24.de

mobile.de

to sobie możesz od razu odpuścić

Trudno jest coś od tak polecić gdzie można takie auto znaleźć

Nie napisałeś też jakiego silnika szukasz i jaką kasą dysponujesz

Opublikowano

Tak jak pisze U95, ja bym pojechal w okolice Bawarii i przejrzal wszystkie oferty uzywanych E38 u dealerow BMW.

W BKP jest jedno E34 w stanie idealnym, kupione wlasnie w taki sposob.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Hello

Jeśli szukasz 740 4.4 to z całą odpowiedzialnością polecam furę igi-ego.Wszystko sprawne siadać i jeździć :D Polecam i jeszcze raz polecam...moze nie jest 2000r ale stanem jest "igła"

 

Pozdrawiam Łukasz

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Tak jak pisze U95, ja bym pojechal w okolice Bawarii i przejrzal wszystkie oferty uzywanych E38 u dealerow BMW.

W BKP jest jedno E34 w stanie idealnym, kupione wlasnie w taki sposob.

 

Kogo E34 masz na myśli ?? Solarisa ??

 

Czasami też są oferty prywatne , mój kolega tak kupił E38 i było naprawdę w dobrym stanie , z tego co wiem to właściciel wrzucił swoje autko na ebay

 

Kupił go od starszego pana który go w sobotę mył a w niedzielę się przejechał i z powrotem do garażu

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
...Kogo E34 masz na myśli ?? Solarisa ??...

 

Panfil nie miał mnie na myśli, bo ja wyszukałem moje srebro w rękach prywatnych :) Ale dołączam się do pytania Tomka – kto z BKP odebrał idealne E34 od dealera :?:

 

Wracając do tematu E38 – to warto mieć już pomysł odn. wersji silnikowej – bo o ile np. E34 czy E32 szuka się już koncentrując przede wszystkim na jak najlepszym stanie - wtedy, coraz cześciej już, wersja silnikowa z konieczności schodzi na drugi plan - to w E38 łatwiej jest założyć sobie wcześniej to co chce się mieć i tego szukać.

 

Ja za czas bliżej nieokreślony będę szukał na pewno 728i w manualu (drugi element kolekcji) – z pewnością najpierw wśród polskich rąk prywatnych !!! czyli wykluczam komisy !!! – a jeżeli sprawa będzie się przedłużać to wykonam jakąś niemiecką wycieczkę z zaufanym człowiekiem zaopatrzonym w „ultradźwięk” :)

 

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

 

Ja za czas bliżej nieokreślony będę szukał na pewno 728i w manualu

 

Solaris nie za mały ten motorek szukasz ???

Opublikowano
Solaris nie za mały ten motorek szukasz ???

 

Myślę, że nie. Przemyślałem sprawę i jednak R6 jest dla mnie najlepsze – z różnych powodów: tak sentymentalnych jak i z powodu wygody robienia w przyszłości samemu czegoś przy silniku – w ramach pasji pozazawodowej :) (auto jak już kupię, to pewnie pozostanie ze mną na zawsze :) )

 

A tzw. osiągi, zwłaszcza dla mnie, są aż nadto wystarczające ( testowe dane 8,4 do 100-tki to tak jak M50B25 w E34 – czyli bardzo przyzwoicie, elastyczność też ok., a znając mnie, i tak nigdy nie będę tego w pełni sprawdzał, tak jak też V-max)

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Solaris nie za mały ten motorek szukasz ???

 

Myślę, że nie. Przemyślałem sprawę i jednak R6 jest dla mnie najlepsze – z różnych powodów: tak sentymentalnych jak i z powodu wygody robienia w przyszłości samemu czegoś przy silniku – w ramach pasji pozazawodowej :) (auto jak już kupię, to pewnie pozostanie ze mną na zawsze :) )

 

A tzw. osiągi, zwłaszcza dla mnie, są aż nadto wystarczające ( testowe dane 8,4 do 100-tki to tak jak M50B25 w E34 – czyli bardzo przyzwoicie, elastyczność też ok., a znając mnie, i tak nigdy nie będę tego w pełni sprawdzał, tak jak też V-max)

Pozdr.

 

za maly motor do e38 , a spalanie w automacie po miescie i tak i tak 15-16

kupowac e38 w manualu do bezsens jak kleknie nikt ci tego nie naprawi

jak e38 tylko automat i silniki od 4.0 do 5.0

728 takze statycznie bedzie w słebej wersji opcji, szukaj 740 lub 750i :)

Opublikowano
Solaris nie za mały ten motorek szukasz ???

 

Myślę, że nie. Przemyślałem sprawę i jednak R6 jest dla mnie najlepsze – z różnych powodów: tak sentymentalnych jak i z powodu wygody robienia w przyszłości samemu czegoś przy silniku – w ramach pasji pozazawodowej :) (auto jak już kupię, to pewnie pozostanie ze mną na zawsze :) )

 

A tzw. osiągi, zwłaszcza dla mnie, są aż nadto wystarczające ( testowe dane 8,4 do 100-tki to tak jak M50B25 w E34 – czyli bardzo przyzwoicie, elastyczność też ok., a znając mnie, i tak nigdy nie będę tego w pełni sprawdzał, tak jak też V-max)

Pozdr.

 

za maly motor do e38 , a spalanie w automacie po miescie i tak i tak 15-16

kupowac e38 w manualu do bezsens jak kleknie nikt ci tego nie naprawi

jak e38 tylko automat i silniki od 4.0 do 5.0

728 takze statycznie bedzie w słebej wersji opcji, szukaj 740 lub 750i :)

\

 

Ciężko będzie znaleźć silnik 5.0 w E38 :wink:

 

Jak szukać E38 to tylko z silnikiem M62 (3.5 i 4.4) lub M73 (5,4)

Żadnych przestarzałych M60.

Opublikowano

kupowac e38 w manualu do bezsens jak kleknie nikt ci tego nie naprawi

 

Eeee.... a co w E38 z manualem jest takiego magicznego, ze nikt tego nie naprawi? Skrzynia jest skonstruowana przy uzyciu technologii kosmicznych?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
...za maly motor do e38 , a spalanie w automacie po miescie i tak i tak 15-16

kupowac e38 w manualu do bezsens jak kleknie nikt ci tego nie naprawi

jak e38 tylko automat i silniki od 4.0 do 5.0

728 takze statycznie bedzie w słebej wersji opcji, szukaj 740 lub 750i :)

 

Nie wiem, może jeszcze odmieni mi się coś, ale teraz myślę, że w przypadku E38, najbardziej uszyte na miarę moich upodobań jest właśnie 728i manual :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

jesli myslisz ze kilkuletnie 728i bedzie mialo z manualna skrzynia 8,4 to sie zdziwisz :jawdrop:

 

po drugie jego spalanie bedzie takie jak 735/740i :jawdrop:

 

po trzecie jaka to jazda 5 metrowym autem z reczna skrzynia??

 

po czwarte Nm w 728 sa za male do 2 ton...

 

zastanow sie...

 

oczywiscie jest to dobre auto pod wzgledem finansowych,chodzi mi o np ewentualna naprawe...

ale ekonomika wogole nie ma nic z ekonomia...

 

jesli benzyna to tylko 750i ewentualnie B12

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano
jesli myslisz ze kilkuletnie 728i bedzie mialo z manualna skrzynia 8,4 to sie zdziwisz :jawdrop:

 

po drugie jego spalanie bedzie takie jak 735/740i :jawdrop:

 

po trzecie jaka to jazda 5 metrowym autem z reczna skrzynia??

 

po czwarte Nm w 728 sa za male do 2 ton...

 

zastanow sie...

 

oczywiscie jest to dobre auto pod wzgledem finansowych,chodzi mi o np ewentualna naprawe...

ale ekonomika wogole nie ma nic z ekonomia...

 

jesli benzyna to tylko 750i ewentualnie B12

 

A ja się nie zdziwię w ogóle jak nawet nie kilku, ale kilkunastoletnie 728 w manualu będzie miało 8.4 do paki, poza tym Solaris nie jest typem ściganta, więc mu wystarczy. Nie wiem skąd masz takie informacje, że 728 pali tyle samo co 740, bo są kompletnie nie prawdziwe. Ja jak osobiście miałbym kupować to brałbym 740 M62 na podwójnym vanosie. Ale najrozsądniejsza na co dzień to jednak 728 jak dla mnie tylko automat, Solaris musisz sobie pojeździć z taką skrzynką i nie kupisz już nigdy ręcznej. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

wg mnie niema znaczenia gdzie sie szuka autoscout24.de czy mobile.de itd. jak sprowadzalem podbijalem przewaznie na prywatne ogłoszenia najlepiej od niemca,unikalem handlarzy i turasów !!! zawsze jakies problemy z nimi mialem :duh:

 

najlepiej patrzec swierze ogłoszenia bo wiekszosc jest przebrana itd jesli chodzi o Bawarie i salony BMW to ceny mnie niekopały,ale jest pewnosc ze sie nierozsypie jak wyjedziesz "za brame"

Opublikowano

Sporo cennych uwag Panowie, aczkolwiek z wypowiedzi, jak i z doświadzceń poszukiwawczych widzę, że rynek aut z górnych półek jest taki sam jak w każdej klasie, albo szukasz czegoś starannie, albo klops.

 

Jeśli chodzi o silnik poszukuję E38 z 3 litrowym dieslem. Nie pamiętam tylko czy te silniki były turbo doładowane. Oczywiście niekoniecznie musi być to silnik 3.0, może być większy, byleby diesel. Jeżeli ktoś pyta dlaczego - spieszę z odpowiedzią - od zawsze jeżdżę dieslami i to chyba jakieś zboczenie jest.

 

Szukam auta przyzwoicie uposażonego, nniekoniecznie musi być z tapicerką skórzaną, ponieważ z tych aut co oglądałem skóra była bardziej wylatana od weluru.

Opublikowano

Ja dla solarisa miałbym dobre auto mój ojczulek za pół roku planuj X3 i obecne 735ia pójdzie na allegro a to jest motor M62B35 i tak szybszy od 728 w manualu jeździ super komfort jest idealny a wiem że to najbardziej kręci solarisa ta cisza spokój i ewenutalnie zawsze zostaje kickdown :)

 

A ojciec dba o autko pali około 12-14 litrów bo silnik wybitnie niskoobrotowy rok 99 zadbany srebrny po lifcie już model wypas jest jasnoszara skóra usterek brak :)

 

Jakby co solaris zapraszam no i zobaczyłbyś moje E-34 :)

 

Ale ogólnie odradzam 2,8 do E-38 wiadomo że to najoszczędniejsza opcja ale jak chcesz mieć długo atuko i dopieszczać to wiesz osiągi aut idą do przodu i za pare lat 2,8 będzie słabe :)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

Wszystkie silniki diesla w E38 byly turbodoladowane.

 

Co do osiagow aut, to nie sadze, zeby za kilka lat np. przyspieszenia od 0-100 km/h, czy od 0-200 km/h bardzo wzrosly w seryjnych samochodach.

Co prawda moc silnikow stopniowo (chociaz wcale nie tak szybko) rosnie, ale osiagi zabija zwiekszajaca sie masa i ograniczenia ekologiczne.

A poza tym nikomu nie zalezy na osiagach rzedu 5 sekund od 0-100 km/h w samochodzie, ktory codziennie przemieszcza sie z punktu A do B i tylko do tego sluzy.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Ja się przewietrzam cały dzień z moim srebrem, a tu widzę, że pięknie mi doradzacie – dzięki, bo zawsze coś takiego daje do myślenia.

 

...poza tym Solaris nie jest typem ściganta, więc mu wystarczy. ...

oootóż to – trafniej to ująłeś KinceK ode mnie :)

 

 

... Solaris musisz sobie pojeździć z taką skrzynką i nie kupisz już nigdy ręcznej...

No i w tym też może być problem – przyzwyczajenie do czegoś wygodniejszego jest zawsze ogromne.... Pamiętaj, że moje najważniejsze srebro jest manualne – i zawsze takie będzie – nie chcę przyzwyczajać się do czegoś innego :) Stąd takie ważne, żeby E38 było też benzynowym, manualem i R6 – to spełnia jedynie 728i :) No ale wiem, wiem... :) jak przyjdzie mi kiedyś przemierzać codziennie miasta w godzinach szczytu – błyskawicznie zapragnę automatu. Teraz głównie podziwiam horyzont jeżdżąc po A4 albo innych S-kach.

 

Ja dla solarisa miałbym dobre auto mój ojczulek za pół roku planuj X3 i obecne 735ia pójdzie na allegro a to jest motor M62B35 i tak szybszy od 728 w manualu jeździ super komfort jest idealny a wiem że to najbardziej kręci solarisa ta cisza spokój...

Jakby co solaris zapraszam no i zobaczyłbyś moje E-34 :)

Ale ogólnie odradzam 2,8 do E-38 wiadomo że to najoszczędniejsza opcja ale jak chcesz mieć długo atuko i dopieszczać to wiesz osiągi aut idą do przodu i za pare lat 2,8 będzie słabe :)

 

Heheee, będę pamiętał – zwłaszcza, gdyby coś mi się odmieniło – tak naprawdę to pewnie każde srebrne E38 w świetnym stanie uwiodłoby mnie w dwie sekundy :)

 

Zrobił się lekki OT z mojego powodu – ale dopisze jeszcze, że od jakiegoś czasu najbardziej trzymam się myśli o 728i – głównie z powodu pewnego ułatwienia sobie sprawy w przyszłości – wiecie, że jestem nienormalny i założenie jest takie, że każde E34 i E38 które kupię, chcę mieć na zawsze – dlatego od razu wyobrażam sobie to, że kiedyś będę dłubał sam m.in w silnikach tych swoich „dziecioków” i w E38 też wolę mieć coś, co jako-tako, gdyby przymrużyć oczy, będzie dla mnie podobne do mojego M20, które już wiem, że jest idealne do tego, żeby go mieć pod jak największą kontrolą i z przyjemnością zająć się nim w pełni własnymi „ręcami”. Nie wiem jeszcze dokładnie, jak wygląda „topografia” komory silnika w 728i w porównaniu do np. 740i – ale wiem, że w tak dużych komorach silnika jakie mają 5er i 7er – R6 może dać największą wygodę przy większości prac – bez wściekania się, że np. trzeba rozebrać zawieszenie żeby wyjąć rozrusznik, itd... Takie sprawy jak moc, czy spalanie już mnie wcale nie kręcą, bo wiem, że chyba każdym 5er i 7er moje max. spalanie będzie się trzymać w okolicach 10 l PB/100km – a tłumaczy to styl jazdy, który z dużym zapasem obchodzi się nawet z tymi !!! 129PS !!! w E34, jakie daje M20B20 – czyli 193kM w E38 też raczej nie jestem w stanie policzyć :)

 

Pozdrowienia :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

No solaris ja ci powiem tak całe życie chciałem manuala potem ojciec dał się garnąć M62B35 + steptronic i ja już chcę automat to trzeba poczuć a spalanie nie jest tragiczne zwłaszcza przy twoim stylu jazdy no i tu jest prawie litr mniej pojemności jak w 740 to się na psalanie zwłaszcza po mieście przekłada No a ojciec ma srebrne bo tez lubi ten kolor i model po lifcie i jasna skóra dla mnie ideał ale nie wyrobię z kasą za pół roku :( Inaczej już by było moje :(

 

Jeżeli chodzi o komorę silnika to jest dobrze V8 to nie V12 wszystko ładnie na wierzchu zresztą ostatnio oglądałem V12 i też było pięknie pod maską:)

 

Ale radzę ci V8 solrais zwłaszcza iż kochasz komfort a ten się wiąże z automatem a ten tylko z V8 bo 2,8 w automacie połknie prawie tyle samo bo ma za słaby dół i trzeba kręcić a V8 jeździ spokojnie już od 1500RPM ma już ciąg jak moje E-34 520 150KM co prawda jeszcze lepiej jedzie 4,4 ale to juz połnie z literek do dwóch więcej a po mieście może i więcej

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

Jeśli byłbyś zainteresowany e38 735, rok (nie jestem pewien) 97 lub 98.

Kolega mieszkający w Niemczech przywiózł swoje cacko do Polski, by tu sprzedać - stoi obecnie w Krakowie i czeka na nowego przyjaciela

Auto jest bogato wyposażone, np. ciemne skóry, szyberdach, ekran lcd (fabryczny) wyświetlający parametry kompa, radio, tv, nawi gps. Pełna elektyka obsługi, tempomat, automat ..... i wiele innych rzeczy do wyświetlenia.

 

Na życzenie kolega wyśle aktualne foto, oraz powie wszystko co jest w aucie.

Auto należy do niemca, a więc jest na niemieckich opłaconych tablicach - można legal jeździć po drogach.

 

Jeśli jesteś zainteresowany, to zadzwoń: 603-85-82-85, powiedz że numer masz od Huberta.

 

Aaaaa - jedynym słabym punktem jest fakt, że za jakiś czas trzeba będzie wymienik klocki hamulcowe, bo wkład jest teraz na jakieś 20% grubości początkowej, poza tym auto jak marzenie.

Z czego pamiętam on sobie życzy 32 tys. pln - więc to bardzo atrakcyjna cena

Opublikowano

Ja mam E38 728i w manualu i jestem zadowolony.

Jeżeli się założy, że nie jest to auto do ścigania,

to moc jest w zupełności wystarczająca :D

Średnie spalanie w granicach 10-11 litrów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.