Skocz do zawartości

Nowe visco nie załącza się


Cezar_2000

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dobrze zagrzeje silnik na postoju to załączał się wentylator klimy. Wymieniłem visco bo na wychodzi ze jest padnięte. Założyłem nowe BEHR i tak samo jak wczesniej nie sprzęga sie całkowicie. Nie wiem co o tym myśleć ale musze hyba je zareklamować. Z tego co wiem to wentylator klimy wspomaga visco jak to nie daje rady schłodzić - takie zabezpieczenie przed przegrzaniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Jak dobrze zagrzeje silnik na postoju to załączał się wentylator klimy. Wymieniłem visco bo na wychodzi ze jest padnięte. Założyłem nowe BEHR i tak samo jak wczesniej nie sprzęga sie całkowicie. Nie wiem co o tym myśleć ale musze hyba je zareklamować. Z tego co wiem to wentylator klimy wspomaga visco jak to nie daje rady schłodzić - takie zabezpieczenie przed przegrzaniem.

 

A może masz uszkodzony termostat który do końca sie nie otwiera?Co powoduje nadmierny wzrost temp. i załączenie elektrycznego wentylatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłodnica i górny wąż gorąca jak holera to znaczy że termostat otwarty. Po za tym ten czujnik od wentylatora klimy jest hyba w chłodnicy i stamtąd zczytuje temperature.Temp na kompie test7 ok 102 i włącza sie went klimy przechłodzi troche i się wyłlcza. W czasie jazy 95 i stoi. Jedyna teza jaką mam to że went klimy włącza się za wczesnie i nie daje szansy zapracować viscu. Czy ktoś wie przy jakiej temp załącza się visco? Silnik M52TU 10.1999 2.8i. Gosć ze sklepu mówi że niemoooożliwe żeby BEHR był wadliwy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto dobrze odpowietrzone? Masz płyn? Kolega ostatnio miał to samo. Okazało sieze jakiś "mechanik" który wymieniał płyn nie zorientował się ze wlał mniej płynu niż spuścił. Oczywiście wszystk obyłoby w porządku gdyby nie wskazówka która szła ciut za daleko...
Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, dlaczego większość Kolegów pisze o załączaniu się visco, skoro ono jest cały czas załączone... tyle, że raz jakby mniej (na zimnym silniku) a raz jakby bardziej (na rozgrzanym silniku), a przejście pomiędzy stanami "mniej", a "bardziej" następuje w sposób płynny proporcjonalnie do stopnia nagrzania silnika... Wystarczy zapoznać się z własnościami oleju silikonowego (odwrotnie do większości innych substancji jego gęstość rośnie w miarę wzrostu temperatury) i zasadą działania sprzęgła lepkościowego (=wiskotycznego=visco) np. na wikipedii... polecam...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Chłodnica i górny wąż gorąca jak holera to znaczy że termostat otwarty. Po za tym ten czujnik od wentylatora klimy jest hyba w chłodnicy i stamtąd zczytuje temperature.Temp na kompie test7 ok 102 i włącza sie went klimy przechłodzi troche i się wyłlcza. W czasie jazy 95 i stoi. Jedyna teza jaką mam to że went klimy włącza się za wczesnie i nie daje szansy zapracować viscu. Czy ktoś wie przy jakiej temp załącza się visco? Silnik M52TU 10.1999 2.8i. Gosć ze sklepu mówi że niemoooożliwe żeby BEHR był wadliwy.

 

A dolny wąż też gorący?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem jeszcze raz w garażu i pomęczyłem auto( ponad 40 min). Temperatura nie chce za chiny przejśc za 97 st. z tym że przy 96 włącza się wentylator od klimy a visco nadal chodzi sobie nie za szybko. W mojej poprzednie j 520 jak się zagrzała w korku to visco robiło mnóstwo wiatru i huczało jak dorzutowiec a tu nic tylko went od klimy jak potrzymałem dłużej na 3 rpm. Moja diagnoza to czujnik temp (ten od wiatraka klimy) bo z tego co czytałem w innych postach to powinien załączać się ok 104st a nie jak u mnie 96. Zgadzam się że visco chodzi cały czas ale jak się auto mocno zagrzeje to spina się na sztywno wtedy huczy (ja nazywam to załącza się) Auto jest dobrze odpowietrzone skażówka cały czas pion i ani sie ruszy tylko dlaczego najpierw załącza sie went klimy!!! zamiast visko przecież od tego jest. Dzieki za opinie. Jak wiecie co to za czujnik lub ustrojstwo to piszccie. Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
dolny wąż sporo chłodniejszy. Tylko dręczy mnie czemu went startuje już przy 96st. Hyba bez sensu wydałem 300zeta na nowe visco.

 

Jeśli chłodniejszy to znaczy ,że elektryczny startuje za wcześnie lub jednak termostat nie otwiera sie do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprubuje jeszcze jutro całkiem odpiąć wentylator klimy i zobacze przy jakiej temperaturze visco zacznie huczeć i pożądnie dmuchać. Przyszło mi do głowy jeszcze że może chłodnica jest zabita brudem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Visco było walnięte (uznali mi reklamacje :shock: ) kupiłem drugie tym razem sachs i wszystko śmiga ok. Wszyscy znajomi mówili że to niemożliwe żeby behr był wadliwy - a jednak. A propos dolny wąż był chłodny po jeździe a na postoju po dłuższej chwili robił sie gorący i wtedy startował went od klimy. Teraz jest miodzio :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiskze trzeba magazynować ustawione pionowo.Być może było źle magazynowane.

jak by tak było to powinne być pakowane w takie pudełka co powodują że visko by zawsze stało ...

visko jest całe zalane olejem więc nie ma co się przelać czy zapowietrzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiskze trzeba magazynować ustawione pionowo.Być może było źle magazynowane.

 

Zgadza sie. Też o tym słyszałem. Tylko kto wie jak sie je trzyma na półkach sklepowych :roll:

no właśnie o to chodzi , ja dostałem w sklepie to leżało płasko i działa tak jak powinno

to samo amory - co niektórzy twierdzą że powinno się magazynować w pionie a w sklepach zawsze leżą poziomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety zdarzają się padające Visca , u mnie byl to Sachs - wszystko zalożone bylo wg. prawidel niestety po pól roku zaobserwowalem wyciek plynu spod plastikowego kólka , visco zalączalo się później...reklamację uznano (niestety zmuszony bylem kupić następne VISCO m-ki Behr, na swój koszt)i po 5 tygodniach zwrócono pieniążki...

6 INLINE...

Quattro-Serwis Kraków, ul.Rzemieślnicza 20.

www.quattro-service.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.