Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś rano odpaliłem auto ale zanim wyjechałem z podwórka silnik zaczął nierówno pracować i zgasł . Odpaliłem go ponownie ( odpalił normalnie ,bez problemów ) i było już wszystko okay .

Wcześniej nigdy nie zgasł i zdziwiło mnie to bardzo .

Czytałem na forum ,że może to być zawór uszkodzony i paliwo się cofa .

A może to zupełnie coś innego ?

Opublikowano
miałem te same objawy i okazało sie że padł mi pompowtrysk. Ale możesz spróbować wlać mu miksolu (olej do dwusówa) tylko pamietaj by bylo to w proporcji max 1:50 litr miksolu na 50l. ropy powinno pomoc sprawdzone.
Opublikowano
Pewnie kolega zastosował taki skrót myślowy :) Też słyszałem,że common rail potrzebuje dobrego paliwa ale nie zawsze mogę tankować w Niemczech.Mówicie żeby dolewać olej.Czy ktoś jeszcze to może potwierdzić ?
Opublikowano
chciałem ci tylko powiedzieć co ja miałem i pomóc. jedź do serwisu i dowiedz się co dokładnie zasila ci samochód. a wiem co kupowałem w serwisie i jeden kosztuje 1400zł.
  • Moderatorzy
Opublikowano
chciałem ci tylko powiedzieć co ja miałem i pomóc. jedź do serwisu i dowiedz się co dokładnie zasila ci samochód. a wiem co kupowałem w serwisie i jeden kosztuje 1400zł.

 

Całe szczęście BMW nie wstawia pompo wtrysków tylko common rail .

  • Członkowie klubu
Opublikowano
chciałem ci tylko powiedzieć co ja miałem i pomóc. jedź do serwisu i dowiedz się co dokładnie zasila ci samochód. a wiem co kupowałem w serwisie i jeden kosztuje 1400zł.

 

Zapłacę Ci za wymianę wszystkich 6 "pompowtrysków" w Twojej 530d tylko proszeeee chcę być obecny w ASO jak będziesz je zamawiał :norty:

 

A tak na serio kolego to pompowtryskiwacze stosował do niedawna koncern VW w swoich TDI (zwłaszcza nieśmiertelne 1.9 i nieco mniej nieśmiertelne 2.5 :lol: ) A w e39 w modelach 530d stosowany jest system COMMON RAIL (dosłownie WSPÓLNA SZYNA), oparty na pompie wysokiego ciśnienia oraz WTRYSKIWACZACH :mrgreen:

 

Ale jeśli chcesz mnie dalej przekonywać, że mam pompowtryskiwacze to temat jest otwarty i zapraszam do dyskusji :lol: :lol:

 

Zamiast wypisywać bzdury na forum poczytaj lepiej ;)

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Common_rail

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pompowtryskiwacz

 

Pozdrawiam!

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Fakt 2.5 TDI nie posiada pompowtryskiwaczy, mój błąd :oops: . Wtrysk w tym silniku odbywa sie za pomoca pompy wtryskowej rozdzielaczowej, sterowanej elektronicznie. Pewnie dlatego, że jest to silnik konstrukcyjnie starszy niz 1.9 TDI z pompowtryskiwaczami. Zasilaniem jest tak jak słusznie zwróciłeś mi uwagę pompa wysokociśnieniowa (1900 kbar) VP44 PSG16 :8)

 

Nie zmienia to jednak faktu że w 530d też nie ma pompowtrysków :mrgreen:

Opublikowano

lekko odjechaliscie Panowie od tematu :)

 

miałem te same objawy i okazało sie że padł mi pompowtrysk. Ale możesz spróbować wlać mu miksolu (olej do dwusówa) tylko pamietaj by bylo to w proporcji max 1:50 litr miksolu na 50l. ropy powinno pomoc sprawdzone.

 

obecnie staram sie wlasnie potwierdzic temat z olejem do dwutaktu. na spritmonitor jest gosc ktory ma 530d juz ponad 300tys km i do kazdego tankowania dolewa ok. 300ml oleju wlasnie do dwutaktu. napisalem do goscia maila z pytaniem, jak raczy mi odpisac, to dam znac.

Opublikowano

Odstawiłem autko do ASO . Zobaczymy , co wyjedzie w praniu .

Dam znać gdy rowiążą ten problem .

Liczę na to,że uda im się w miarę szybko i niezbyt boleśnie dla mojej kieszeni :)

A ponoć te 3-litrowe silniki miały być takie niezawodne :(

Opublikowano
Fakt 2.5 TDI nie posiada pompowtryskiwaczy, mój błąd :oops: . Wtrysk w tym silniku odbywa sie za pomoca pompy wtryskowej rozdzielaczowej, sterowanej elektronicznie. Pewnie dlatego, że jest to silnik konstrukcyjnie starszy niz 1.9 TDI z pompowtryskiwaczami. Zasilaniem jest tak jak słusznie zwróciłeś mi uwagę pompa wysokociśnieniowa (1900 kbar) VP44 PSG16 :8)

 

Nie zmienia to jednak faktu że w 530d też nie ma pompowtrysków :mrgreen:

 

Jak już się tak kłócicie to dodam, że część silników 1,9 TDI montowanych np w Mk4 była na pompie wtryskowej a część na pompowtryskiwaczach.

Pzdr

Opublikowano

W serwisie wymienili przepływomierz i zawór AGR .

Porannego odpalenia jeszcze nie było ,bo dopiero dziś popołudniu odebrałem ale myślę,że będzie okay . Przekonam się jutro .

Co mnie zaskoczyło , to niesamowite przyśpieszenie jakie to autko teraz ma i to w każdym zakresie prędkości .

A myślałem , że wcześniej było okay a jednak nie :)

Tak to jest jak auto przyspiesza dobrze a później może jeszcze lepiej .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.