Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
houek abs i asc bedzie wariowal jedynie w takiej sytuacji gdy beda zalozone rozne rozmiary kol na dwoch roznych osiach lub na poszczegolnych kolach a roznica w wielkosci nie bedzie miescila sie w granicach bledu. Jesli wszystkie kola beda takie same to obojetnie jakie one beda to ABS i ASC bedzie dzialac. Jedyne co to predkosciomierz bedzie zle pokazywal a licznik kilometrow bedzie zle liczyl
  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
hehehe

najciekawsza opcja to ta z 2 deskami

 

Nie ma sie z czego smiac - ta opcja wydaje sie byc naprawde najlepsza. Bo rozumiem ze mieszkasz w bloku i korzystasz z parkingu dla wszystkich mieszkancow ? Chodzi o to czy te dechy moga lezec na stale ? Jesli tak to nawet sie nie zastanawiaj i wprowadzaj ten plan w zycie .

 

Ja tez nie moglem wjechac do jednego pomieszczenia ale to jak zalozylem sprezyny -30mm z tylu :) . Na serii i Mpacku jest ok.

 

Bez zdjec twojego samochodu sie nie obedzie . Musimy zobaczyc czy twoj samochod "lezy" czy tez jedynie masz jakis niebyt dostosowany do dzisiejszych aut garaz.

 

Kombinacje z kolami ktore opisales sa po prostu smieszne ;) . Musisz zostac przy tej srednicy kola ktora jest , ew jak chcesz co zakombinowac to tylko wydaje sie byc znosna opcja z 215/50 na felgach 17' .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
przod naprawde nisko siedzi a opony to balony ;)

faktycznie przod jest bardzo niski. Raczej na pewno nie sa to fabryczne sprezyny.

Swietnie ze masz w zetce palaki :cool2:

Opublikowano
przod naprawde nisko siedzi a opony to balony ;)

faktycznie przod jest bardzo niski. Raczej na pewno nie sa to fabryczne sprezyny.

Swietnie ze masz w zetce palaki :cool2:

 

Przez te pałąki nie mogę zdobyć windshott'a. Ale zakupiłem na allegro rolkę czarnego dederonu, więc coś tam sobie uszyję :wink:

 

A! zmierzyłem w garażu (na płaskiej nawierzchni) wysokość od podłoża do dolnej krawędzi błotnika w najwyższym miejscu (w pionie osi).

Z tyłu 64cm a z przodu 62cm.

Opublikowano

Amster - sprawdz chocby czy sprezyny masz z przodu czarne czy jakies "kolorowe" to juz bedzie wiadomo .

 

Tyl wyglada jak M-suspension choc niekoniecznie ...

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
To ja mam przód 46 a tył 46,5

 

Hej,

chyba inaczej mierzymy. Ja mierzę linię pionową od nawierzchni poprzez środek koła do dolnej krawędzi błotnika (tam gdzie sie blacha zaczyna).

Opublikowano
Amster - sprawdz chocby czy sprezyny masz z przodu czarne czy jakies "kolorowe" to juz bedzie wiadomo .

 

Tyl wyglada jak M-suspension choc niekoniecznie ...

 

Dzieki,

sprawdze to i dam znac!

Rozumiem ze kolorki oznaczaja ze cos było modyfikowane. Czy to całe sprężyny sa w innym kolorze?

Opublikowano
Amster - sprawdz chocby czy sprezyny masz z przodu czarne czy jakies "kolorowe" to juz bedzie wiadomo .

 

Tyl wyglada jak M-suspension choc niekoniecznie ...

 

Dzieki,

sprawdze to i dam znac!

Rozumiem ze kolorki oznaczaja ze cos było modyfikowane. Czy to całe sprężyny sa w innym kolorze?

 

orginalne sprezyny BMW sa zawsze czarne z kolorowymi oznacznikami, a obnizajace sa zawsze cale "kolorowe" : najczesciej czerwone, ale i zolte, zielone czy niebieskie.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
przod naprawde nisko siedzi a opony to balony ;)

faktycznie przod jest bardzo niski. Raczej na pewno nie sa to fabryczne sprezyny.

Swietnie ze masz w zetce palaki :cool2:

 

Przez te pałąki nie mogę zdobyć windshott'a. Ale zakupiłem na allegro rolkę czarnego dederonu, więc coś tam sobie uszyję :wink:

 

A! zmierzyłem w garażu (na płaskiej nawierzchni) wysokość od podłoża do dolnej krawędzi błotnika w najwyższym miejscu (w pionie osi).

Z tyłu 64cm a z przodu 62cm.

Amster nie poddawaj sie!! ja tez przez "chwile" szukalem ale w koncu udalo mi sie trafic na oryginal i nabylem go za calkiem rozsadne pieniadze!!

Opublikowano
Tak samo mierzyłem. Zaraz sprobuje poszukać w TIS jakie są fabryczne wartości.

 

Jak to możliwe? Przecież sama felga np. 17 cali * 2,54 to 43cm

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
To ja też zadam pytanko. Jeżeli zetka ma codziennie przemierzać trasę ok 60 km (konkretnie do pracy i z pracy) część A4 a część obwodnicą której jakość jest co tu dużo mówić taka sobie to jakie felgi i opony proponowalibyście ? Czy zamiast 17 cali wybrać 16 ? Jakie oponki do tego ? Chodzi o szerokość kapci i wysokość opony. Ogólnie rzecz biorąc nie mam pojęcia co sprawdziło by się najlepiej więc będę wdzięczny za podpowiedzi :-)
Kupię kierunek biały, lewy do Z3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ja też zadam pytanko. Jeżeli zetka ma codziennie przemierzać trasę ok 60 km (konkretnie do pracy i z pracy) część A4 a część obwodnicą której jakość jest co tu dużo mówić taka sobie to jakie felgi i opony proponowalibyście ? Czy zamiast 17 cali wybrać 16 ? Jakie oponki do tego ? Chodzi o szerokość kapci i wysokość opony. Ogólnie rzecz biorąc nie mam pojęcia co sprawdziło by się najlepiej więc będę wdzięczny za podpowiedzi :-)

 

Załóż 17" to kompromis między atrakcyjnym wyglądem, prowadzeniem i komfortem. Rozmiar opony do 17" to 225/45/17. Do szerokiego tyłu 2.8 dobrze jest założyć szerszą felgę i np 245/40/17. Ja osobiście używam zestawu przód 205/50/17 (ten rozmiar praktycznie likwiduje prowadzenie w koleinach) i tył 245/40/17 ( bardzo dobrze trzyma tył w zakrętach i zapewnia świetną trakcję przy ostrym ruszaniu)

Opublikowano
nie rozumiem tych pytan o opony, producejnt wybral jakie maja byc - na niech jest napewno najbardziej konfortowo i najbezpieczniej, jezeli chcemy wieksze to robimy to tak zeby zachowac odpowiednia srednice calego kola...
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

Dzięki houek. Wobec tego padnie na 17 calowe felgi, opony 205 przód i 225 tył a co do wysokości to się jeszcze zobaczy :-)

Pozdro

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano

Dziś zakupiłem 2 sztuki GoodYear Eagle F1 245/40/17 na tył do 2.8. :cool2:

Mam takie GoodYeary również w 1.8 z tyłu, ale w rozmiarze 225/45/17 i sprawowały się bardzo dobrze.

Kupię BMW Z4 3.0 lub Z3M

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.