Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam walnięty przepływomierz i w związku z tym mam pytanie,czy w trakcie wymiany na nowy MTM muszę odłączyć akumulator.
BMW do końca.
Opublikowano (edytowane)
po wymianie przepływomierza znikła dziura w mocy (2000-2500 mph) ,teraz bunia ciągnie w całym zakresie obrotów.Czy po tym zabiegu muszę zresetować kompa i czy mogę to zrobić po przez odłączenie akumulatora. Edytowane przez Kuba3.5
BMW do końca.
Opublikowano

:search:

1) odłączamy aku - najpierw minus , potem plus

2) zabezpieczamy aku ,zeby kable w zaden sposób go nie dotkneły wywołujac spiecie

3) przekrecamy stacyjke w pozycje 2

4) teraz musimy połączyc kable aku na przynajmniej 10 minut - to spowoduje zresetowanie kondensatorka ECU/TCU

5) po upływie tych, dajmy na to 15 minut , wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, na nowo podłączamy aku : "+" potem"-"

6) uruchamiamy silnik i pozwalamy mu chodzic na biegu jałowym przez 5 minut

7) wyłączamy go na , ponownie, 5 minut

Cool teraz uruchamiamy ponownie i ruszamy - na najnizszym mozliwym biegu

( zaleznie od typu skrzyni ) przyspieszamy przez cały zakres obrotów( do przynajmniej 5000 rpm) i potem pozwalamy autu samodzielnie wytracic obroty az do obrotów biegu jalowego - i tak trzykrotnie

9) nastepnie znów zatrzymujemu auto i pozwalamy pracowac na biegu jałowym przez 5 minut

Opublikowano
Po wymianie przepływomierza dziura w mocy znikneła ale pojawiło się zadławienie na 1500mph ,głównie na 4 biegu.Proszę o rade.
BMW do końca.
Opublikowano
Byłem dzisiaj na kompie ,i niestety nic nie pokazał, żadnych błędów.Spalanie wzrosło o 2 l.Mechanik stwierdził że wszystko jest ok.Ja odczuwam o wiele mniejszą moc.Jakieś sugestie.
BMW do końca.
Opublikowano
Byłem dzisiaj na kompie ,i niestety nic nie pokazał, żadnych błędów.Spalanie wzrosło o 2 l.Mechanik stwierdził że wszystko jest ok.Ja odczuwam o wiele mniejszą moc.Jakieś sugestie.

 

chyba szukasz dziury w calym :twisted:

Opublikowano

Nie prawda, masz cos jeszcze zwalone w autku, nie ma co zwalac na przeplywke MTM ze nie jest Boschem :lol: .

 

Ja mam MTMa i silnik mi pracuje idealnie, ciagnie bez zadnych "dziur" . Na uszkodzonym boschu spalanie mialem takie samo a nawet wyzsze o 0.5 litra, a auto bylo takim mulem ze mysle 90KM to max mialo .

 

Nic nie resetowalem po montazu, zamontowalem i juz :) .

 

W twoim przypadku wg mnie :

 

1. Masz zly nr przeplywki wlozony MTM'a .

 

2. Twoje auto wymaga adaptacji przeplywki w ASO - zdarza sie i tak .

 

Pewnie auto Ci pali teraz z 9 litrow, takze na bank cos jest nie halo .

 

Moja ma zmierzone 140 KM i 310 Nm na przeplywce MTMa - to 320d 136 KM i pali przy normalnej jezdzie 7.0 przy cisnieciu 7.5 - 7.8 l.

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
aha odepnij EGR - to moze pomoc naprawde . Ja mam wypiety .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Po wymianie przepływomierza dziura w mocy znikneła ale pojawiło się zadławienie na 1500mph ,głównie na 4 biegu.Proszę o rade.

 

Wg mnie to raczej normalne ze przy 1500 rpm na 4 sie zadlawi ... za duzy bieg za male obroty

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
czy zamiana elektrozaworów od turbiny i EGR nie ma wpływu na prace silnika.

 

Są te same także nie ma problemu, a przy okazji można sprawdzić który dobry

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.