Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak sie zastanawiam co sie zminilo w z4 i z wstepnych informacji widze ze zderzaki i lampy

czy ktos wie czy cos jeszcze sie zmienilo?

bo jezeli nie to latwo z auta z 2003-2004 zrobic auto wygladajace na 2007-2008 ;)

Opublikowano
Zderzaki, lampy, felgi, mało widoczne zmiany w środku. Według mnei nie ma co kombinować, poza tym potem takie "liftingowane" auto o wiele ciężej sprzedać.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Zderzaki, lampy, felgi, mało widoczne zmiany w środku. Według mnei nie ma co kombinować, poza tym potem takie "liftingowane" auto o wiele ciężej sprzedać.

Troche sie rozgladam za Z4 coupe i zmian po faceliftingu bylo wiecej, a co najwazniejsze zmienily sie silniki np. 3.0 ma 265km i jest podobno bardziej ekonomiczny od tego 231km. Skrzynie automatyczne sa juz chyba 6-biegowe - jesli ktos woli automat w takim samochodzie :roll:

 

A poza tym nie sadze ze liftingowane auto trudniej sprzedac. Czy uwazasz ze np. e46 po liftingu trudniej sprzedac niz to przed? Bardzo wielu osobom wersje po 2003r podobaja sie bardziej. Sa nowsze, mocniejsze, bardziej dopracowane ... ale tez i drozsze i jedynie to moze stwarzac problemy ze sprzedaza.

:hand:

Opublikowano
A poza tym nie sadze ze liftingowane auto trudniej sprzedac. Czy uwazasz ze np. e46 po liftingu trudniej sprzedac niz to przed? Bardzo wielu osobom wersje po 2003r podobaja sie bardziej. Sa nowsze, mocniejsze, bardziej dopracowane ... ale tez i drozsze i jedynie to moze stwarzac problemy ze sprzedaza.

 

Koledze chyba chodziło o to że trudno sprzedać auto po liftingu który przeprowadziło się samemu (wymiana zderzaków na inne itp) od razu na mysl przychodzi ze auto miało wypadek i zmieniono zderzak na ten po lifcie :mrgreen:

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano

Otóż to, chodziło mi o to co napisał Emek. Wiadomo że jak już kupować to po liftingu a nie przed, ale jeśli ktoś ma przed, tak jak ja mam Z4 to nie kombinuje nic, jestem I właścicielem, bez wypadk. itd. Co innego gdybym gdzieś przerysował przód lub coś podobnego.

 

E46 mam po liftingu i jest niebo a ziemia, poza tym moja 318Ci ma taki silnik jak przed liftingiem miały 320Ci :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam jestem posiadaczem z4 e85 2005r 2.5l i mam pytanko poniewaz kupilem autko lekko uszkodzone i chce zalozyc zderzaki ,lampy bixenon po lifcie dodam ze z4 bylo sprowadzone z USA i sa obrysowki chce sie ich pozbyc co bede musial zmienic w elektronice zeby wszystko gralo?
Opublikowano
Witam jestem posiadaczem z4 e85 2005r 2.5l i mam pytanko poniewaz kupilem autko lekko uszkodzone i chce zalozyc zderzaki ,lampy bixenon po lifcie dodam ze z4 bylo sprowadzone z USA i sa obrysowki chce sie ich pozbyc co bede musial zmienic w elektronice zeby wszystko gralo?

Miałem z4 e85 USA przed liftem i lampy przednie miałem xenony na pomarańczach.

Założyłem bixenony z białymi kierunkami i nic w elektronice nie musiałem zmieniać.

Też miałem wizję zmiany zderzaków i tylnych lamp na po lift.

Zderzak tylny zakupiłem ale nie zdążyłem go założyć, bo zmieniłem zetkę na e89 :D

Został mi tylny zderzak po liftowy, więc jak chcesz to Ci go sprzedam za 100zł + przesyłka.

A co do lamp tylnych, to w związku, że są to LEDY musisz przeprogramować moduł świateł.

Lampki obrysowe zwyczajnie odłączasz i nic w elektronice nie robisz.

Nie będzie wyświetlać żadnych błędów.

pozdro

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

  • 5 lat później...
Opublikowano

Że tak odgrzeję starego kotleta.


Chcę wymienić halogenowe lampy (przedlift) na xenony/bixenony (poliftowe). Czy ktoś przerabiał taki temat?

Wiem że może być potrzeba adaptowania autopoziomowania, jak sprawdzić czy mam ten moduł (wiem że miałem wymieniane światła, mam spryskiwacze), czy to ten moduł odpowiada za poziomowanie lamp (halogenowych) przy włączeniu zapłonu? (widać jak światło leci do góry, do dołu i zatrzymuje się na pewnym poziomie)


Pozdr!

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie zniechęcam, ale lampa poliftowa kosztuje 1,5 tys. zł za sztukę bez osprzętu, do tego cała instalacja, czujniki i czujnik poziomowania.

Do tego instalacja sprysków, inny zderzak, zaślepki i pompki. To wyjdzie 10 tys. zł lekko jak ma to być dobrze zrobione.

Do tego moduł świateł (to jest cały komputer, ten po lewej od zegarów), bo już nie masz pokrętła od regulacji świateł, nie wspominając, że tam również zapisywany jest przebieg pojazdu.

Według mnie jak już tak bardzo chcesz ksenon to łatwiej sprzedać auto i kupić już z ksenonem. Pokaż zdjęcie swoich lamp, bo 3.0i w większości w serii miała xenon na Europę, w USA trzeba było dopłacać.

Nie zapominaj o przeprogramowaniu modułu LCM.

Znalazłem cytat z z4 forum net (angielski klub), gdzie pre do post lifta jest praktycznie nieosiągalne. Lepiej wydać kasę na jakieś koło :D

Opublikowano

No moje na pewno nie są xenonowe ;)

Wg VINu też nie było xenonów, były natomiast spryskiwacze.


Ciągle nurtuje mnie jednak to "poziomowanie" lamp przy włączeniu zapłonu - gdzieś na zagranicznym forum ktoś wskazał to jako sposób na sprawdzenie czy ma się xenony. To normalne zachowanie silniczków w lampach halogenowych?

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.