Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem , może ktoś sie na tym zna to mi coś napisze , kupiłem e34 z 89r 520i 130km. jezdziłem z typem chodziła cichutko elegancko , ale stary chciał sie przejechać jak już wrociłem z nią do domu, i stary jak to stary na jedynce dał jej w piz**** przytrzymał ją na obrotach i coś zaczeło świszczeć w silniku. I zdechła poźniej odpaliła z linki , i znowu zdechła . Mechanik powiedział że niby nie było oleju ze rozwaliło tłok , ale mowi ze mu zapaliła , ale lepiej włozyc nowy silnik. stary silnik miał 197 tys ,niewiem czy autentyczny , ale niewiem czy mechanik nie chce mnie zrobić w ciula , i wziąść sobie cześci z mojego , a wstawić mi nowy silnik. Jak ktoś wie co to może być to czekam na odpowiedz
Opublikowano

Przyczyn moze byc bardzo duzo.Na poczatek zmien mechanika ,z tego co opisujesz nie zna sie . Samochod starszy ,przebieg malo realny (bardzo "popularny"),nie dobrze ze probowales na zaciag.To nie maluch,za duze obciazenie na rozrzad,tym bardziej ze nic o nim nie wiesz. :naughty: Zurzyty moze przeskoczyc (zerwac lancuch,pasek ,nie wspomne o dieslu )i na robic szkod, czesto przewyzszajacych wartosc silnika (uzywanego w dobrym stanie)!

Trzymam kciuki , mam nadzieje ze nie bedzie tak zle.

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano
stary jak to stary na jedynce dał jej w piz****

 

Pierwszy Twój post więc nie dostaniesz ostrzeżenia, na tym forum nie przeklinamy, radzę się zapoznać z regulaminem szczególnie pkt 4 . Proszę o poprawienie posta. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Nie łam sie tylko zacznij od sprawdzenia luzów na zaworach prawdopodobnie masz tam regulacje na mimośrodzie, jak zawór jest krzywy albo jest na nim szlam z naszej jakościowej benzyny to się nie domyka tłoki zasysają lewe powietrze i silnik sobie podgwizduje a bez szczelnych komur spalania auto nie zapali albo będzie kuleć (radze nie ciągnąć na lince jak nie chcesz narobic sobie kosztów)

poznałem na własnej skórze. zerknij na rozrząd czy się nie przestawił a sciągnięcie głowicy zostaw sobie na później

Opublikowano

Tak jak koledzy pisza na poczatek wyregulowac zaworki, poogladac je chocby z gory, zerknac na rozrzad czy sie nie przestawil (zwlaszcza ze mu sie oberwalo po garach) i najlepiej go wymienic.

Jezeli to nie pomoze to trzeba sciagnac glowice i poogladac co sie dzieje a nie od razu silnik wymieniac - tak to kazdy glupi potrafi.

 

PS

pozdrow odemnie mechanika i spytaj sie skad czerpie swoja wiedze.

Opublikowano
dzieki za odpisanie wszystkim, szukam teraz w częstochowie jakiegoś mechanika ktory tylko robi bumy , bo tak jak mówicie ten mechanik jest jakis niepełno sprytny , bo silnik wymieniać to coś mi sie wydaje nie halo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Świetny majster!!!!

Jeśli coś się dzieje z silnikiem to najlepiej wymienić a jak to nie pomoże to będziemy wymieniać dalej!!!!

Ciężko dziś o dobrego majstra :?

Daj miejscowym namiary na niego.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
namiary na niego to Częstochowa ul.Piastowska 115 , czyli jak widać z moich postów powyżej , nie polecam ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.