Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moze nie uwiezycie ale u mnie samo sie naprawiło

miał tak ktos z was?

i jak długo bede sie cieszył działajacymi pixelami?

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W Twoim opracowaniu można przeczytać "Nakłuwamy każdą ścieżkę taśmy po kolei w miejscu klejenia do płyty (najlepiej po środku paska kleju). Jak widać brzegi taśmy nie są przyklejone" czyli przekłułeś taśmę dochodząc igłą do płytki? Zrobiłeś to na obu końcach taśmy (przy wyświetlaczu i płytce)?

 

Zrobiłem to tylko na jednym końcu taśmy - przy płycie.

W ogóle to najlepiej to tak nakłuć, aby warstwa miedzi na laminacie też była lekko nakłuta. Powoduje to jej lekkie wybrzuszenie.

 

Pozdro.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W Twoim opracowaniu można przeczytać "Nakłuwamy każdą ścieżkę taśmy po kolei w miejscu klejenia do płyty (najlepiej po środku paska kleju). Jak widać brzegi taśmy nie są przyklejone" czyli przekłułeś taśmę dochodząc igłą do płytki? Zrobiłeś to na obu końcach taśmy (przy wyświetlaczu i płytce)?

 

Zrobiłem to tylko na jednym końcu taśmy - przy płycie.

W ogóle to najlepiej to tak nakłuć, aby warstwa miedzi na laminacie też była lekko nakłuta. Powoduje to jej lekkie wybrzuszenie.

 

Pozdro.

 

Czyli jak sie to robi to mozna latwo cos popsuc tak ? Bo ja nie weim czy mam zdolnosci majsterkowicza. Takie drobne rzeczy chyba zaczna mi z rak uciekac jak zaczne to robic. Czy moze lepiej oddac do tego goscia i zaplacic te 350 zl ?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
moze nie uwiezycie ale u mnie samo sie naprawiło

miał tak ktos z was?

i jak długo bede sie cieszył działajacymi pixelami?

 

Mi tez sie kiedys na chwile naprawilo. Spoko, nie na dlugo. Pozdrawiam

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Czyli jak sie to robi to mozna latwo cos popsuc tak ? Bo ja nie weim czy mam zdolnosci majsterkowicza. Takie drobne rzeczy chyba zaczna mi z rak uciekac jak zaczne to robic. Czy moze lepiej oddac do tego goscia i zaplacic te 350 zl ?

 

Zepsuć niezwykle łatwo... Jeśli nie masz doświadczenia "zegarmistrzowskiego" to odpuść. Nowe zegary kosztują więcej a Gość z Koszalina jest na prawdę w porządku (opowieść przedstawię w innym czasie ;) ).

 

Skoro już ktoś podbił ten stary jak węgiel wątek: Może ktoś ma jakieś nowe doświadczenia z "wypadającymi pikselami" i napisałby jakies wypracowanie na ten temat? (u mnie "sposób Radiego" nie zadziałał).

$M$
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam, wczoraj robiłem metodą igły dziurkowanie połączenia w wyswietlaczu radia i komputera i działa trzeba pamietać tylko aby igła się nie omskneła bo narobi bigosu, kolejny etap to wyświetlacz w liczniku pomału się na niego szykuje :)
Opublikowano
No wlasnie ja mam takie pytanko jak ustawic wkazowki, napisales wedlug testu , jakiego testu ?? nie rozumie za bardzo jak to ustawic, aha po co dales 3 paski gumowe?? pzdr

 

Chodzi o test w OBC. Poczytaj o tym na forum. (możesz na wyświetlaczy włączyć elektroniczne pokazywanie prędkości i obrotów).

 

Dałem 3 paski, bo tak jest w oryginale. Nie jeden długi tylko 3 krótsze (to tak jak byś jeden podzielił na trzy).

 

Pozdro.

 

P.S.

Po naprawie u mnie nadal wszystko wyświetla elegancko.

Opublikowano
No wlasnie ja mam takie pytanko jak ustawic wkazowki, napisales wedlug testu , jakiego testu ?? nie rozumie za bardzo jak to ustawic, aha po co dales 3 paski gumowe?? pzdr

 

Chodzi o test w OBC. Poczytaj o tym na forum. (możesz na wyświetlaczy włączyć elektroniczne pokazywanie prędkości i obrotów).

 

Dałem 3 paski, bo tak jest w oryginale. Nie jeden długi tylko 3 krótsze (to tak jak byś jeden podzielił na trzy).

 

Pozdro.

 

P.S.

Po naprawie u mnie nadal wszystko wyświetla elegancko.

 

 

 

Jesli chodzi o test zegarow a dokladnie o test numer 2, to wiem jak to zrobic,no ale jak ustawic wskazowki wedlug tego testu?? nie rozumiem tego za bardzo, wytlumacz jasniej, 2 sprawa jest taka czy mozliwe jest wypalenie tego wyswlietlacza , tzn, nic go juz nie naprawi, procz calkowitej wymiany?? pozdr

Opublikowano

1) Nie chodzi o test nr 2 tylko o bodajże 5, i 6 (dokładnie nie pamiętam; normalnie są zablokowane - odblokowuje sie testem 19 lub 20 podając sumę ostatnich cyfr VIN,u). Gdy je uruchomisz to na wyświetlaczu pokazuje aktualne obroty silnika; aktualną prędkość.

 

2) Nie słyszałem jeszcze nigdy, żeby LCD się wypalało.

 

Pozdro.

Opublikowano
1) Nie chodzi o test nr 2 tylko o bodajże 5, i 6 (dokładnie nie pamiętam; normalnie są zablokowane - odblokowuje sie testem 19 lub 20 podając sumę ostatnich cyfr VIN,u). Gdy je uruchomisz to na wyświetlaczu pokazuje aktualne obroty silnika; aktualną prędkość.

 

2) Nie słyszałem jeszcze nigdy, żeby LCD się wypalało.

 

Pozdro.

 

 

 

tak tak, wiem tez o sumach numeru vin i odblokowaniu opcji, ale jak wyswielic obroty silnika, aktualna predkosc, ?? tego nigdzie nie znalazlem. , w tych opcjach jest tam temperatura chlodzenia, oleju no ale na temat predkosci nic nie wiem.

Opublikowano

Jest to dokładnie tak:

TEST-NR. 07

KTMP: xxx°C (engine core temperature)

N: xxxxx U/MIN (engine RPM)

ATMP: +xx.0°C (ambient temperature)

 

TEST-NR. 08

V: xxx KM/H (current velocity)

 

TEST-NR. 19

LOCK: OFF (press Reset to turn the lock back on)

 

Pozdro.

Opublikowano
Jest to dokładnie tak:

TEST-NR. 07

KTMP: xxx°C (engine core temperature)

N: xxxxx U/MIN (engine RPM)

ATMP: +xx.0°C (ambient temperature)

 

TEST-NR. 08

V: xxx KM/H (current velocity)

 

TEST-NR. 19

LOCK: OFF (press Reset to turn the lock back on)

 

Pozdro.

 

 

Ok juz wiem wszystko gra, ale teraz zakladajac wzkazowki , musze podlaczyc licznik i na wlaczonym silniku wepchnac je w oski?? , jak najlepiej i najpewniej zablokowac wskazowki ?? mam stracha ze je ukrece. Czy moge te gumki wyciac z gumek ,beda mialy odpowiedni wymiar?? czy trzeba nakluwac sciezki tasmy igla, mocno je wgiac, aby sie wybrzuszyly? Jak ustawic wskazowke paliwa, wepchnac wskazowke na 1 kresce czy zatankowac auto do pelna i wepchnac :D. Ogladajac dokladnie licznik zobaczylem ze wskazowki od predkosciomierza, obrotomierza i ekenomizera posiadaja ograniczniki, a od paliwa i temperatury nie posiadaja, czy te wskazowki z ogranicznikami mozna ustawic rowno z ogracznikiem, idac w ten sposob na skroty czy tylko wedlug testu elektronicznego?? Wskazowki trzeba idealnie wyregulowac, myslalem tez nad zaznaczeniem oski w jakis sposob no ale ciezko jest sie do niej dostac co dopiero zaznaczyc. Moj licznik wyglada na dzien dzisiejszy tak. Mysle ze po wszystkich odpowiedziach wezme sie z jego robote. Na liczniku nawet nie jest wyswietlany stan kilometrow dziennych z napisem KM. pozdr

 

http://img58.imageshack.us/img58/2771/yghvik1.th.jpg

Opublikowano

Przed ustawieniem wskazówki wciskasz lekko na ośki, aby się w miarę lekko obracały (żybyś mógł je ustawić na ośce - a ustawiasz odchylając wskazówkę do końca, ośka się blokuje, a wskazówkę możesz wtedy obrucić na ośce - oczywiście trzeba wskazówkę przekładać nad jej ogranicznikiem lekko odchylając). NIE można ustawiać tych wskazówek równo z ogranicznikiem na cyferbladzie.

Wskazówki od paliwa i temperatury ustawiasz na oko w takiej pozycji jak były wcześniej (przy wyłączonych zegarach) - najlepiej zrobić zdjęcie.

 

Gumki - musisz se skombinować takie, żeby pasowały w miejsce starych. Można też coś podłożyć pod oryginalne, żeby więcej wystawały.

 

Czy trzeba nakłówać te ścieżki to nie wiem - wcale mocno tego nie nakłówałem (normalnie jak trzymasz w palcach igłę, beż nadmiernego wysiłku).

Opublikowano
Przed ustawieniem wskazówki wciskasz lekko na ośki, aby się w miarę lekko obracały (żybyś mógł je ustawić na ośce - a ustawiasz odchylając wskazówkę do końca, ośka się blokuje, a wskazówkę możesz wtedy obrucić na ośce - oczywiście trzeba wskazówkę przekładać nad jej ogranicznikiem lekko odchylając). NIE można ustawiać tych wskazówek równo z ogranicznikiem na cyferbladzie.

Wskazówki od paliwa i temperatury ustawiasz na oko w takiej pozycji jak były wcześniej (przy wyłączonych zegarach) - najlepiej zrobić zdjęcie.

 

Gumki - musisz se skombinować takie, żeby pasowały w miejsce starych. Można też coś podłożyć pod oryginalne, żeby więcej wystawały.

 

Czy trzeba nakłówać te ścieżki to nie wiem - wcale mocno tego nie nakłówałem (normalnie jak trzymasz w palcach igłę, beż nadmiernego wysiłku).

 

 

za bardzo nie rozumie zdania , ze wskazowke trzeba przekladac nad jej ogranicznikiem lekko odchylajac. Ja mysle ze ustawie je w nastepujacy sposob, lekko naloze wskazowke, obroce az sie oska zablokuje, przedtem jednak zrobie lekki znak na cyferblacie gdzie powinna sie dokladnie znajodwac + zdjecie, zablokuje oske szczyupacami i wcisne wskazowke tam gdzie narysowana jest linia, ale nie za duzo, pozniej podlacze pod test elektroniczny i sprawdze w dokladnosci jaka jest roznica.

Opublikowano
witam, może ktoś podać krok po kroku jak wogule włączyć ten test jeden i drugi

 

 

mi pomogl Radi540E39 wiec ja tez pomoge, wciskasz prawy przycisk CHECK CONTROL i go trzymasz, nastepnie przekrecasz pomalu kluczyk na pozycje 1, na wyswietlaczu pojawi sie napis TEST 01, nastepnie wciskasz prawy przycisk do pojawienia sie napisu TEST 03 i wciskasz lewym przyciskiem do kasowamnia kilometrow sume 5 ostatnich cyfr ze swojego numeru VIN i wciskasz prawy przycisk, teraz juz bedziesz mial odblokowane wszystkie opcje. Pozniej to wlaczasz silnik i masz wyswietlanie obrotow, preedkosci, dokladnej ilosci paliwa w baku, temperautury chlodzenia itd.

Opublikowano
za bardzo nie rozumie zdania , ze wskazowke trzeba przekladac nad jej ogranicznikiem lekko odchylajac.

 

Heh - to dlatego, że piszę skrótem myślowym...

Chodzi o to, ze wskazówka ma swój ogranicznik na cyferblacie, a ośka swój. Żeby wskazówkę obrócić na ośce trzeba ją obkręcać aż do ogranicznika ośki, a w tym przeszkadza ogranicznik na cyferblacie. I właśnie przez ogranicznik na cyferblacie trzeba ją przełożyć.

 

Ja mysle ze ustawie je w nastepujacy sposob, lekko naloze wskazowke, obroce az sie oska zablokuje, przedtem jednak zrobie lekki znak na cyferblacie gdzie powinna sie dokladnie znajodwac + zdjecie, zablokuje oske szczyupacami i wcisne wskazowke tam gdzie narysowana jest linia, ale nie za duzo, pozniej podlacze pod test elektroniczny i sprawdze w dokladnosci jaka jest roznica.

 

To Ci się uda tylko z paliwem i temperaturą - gdzie wskazówka nie ma ogranicznika, jest tylko ogranicznik ośki - ale na to nie ma testu.

Jeżeli chodzi o obroty i prędkość, to normalnie wskazówka się opiera na ograniczniku na cyferblacie. Gdy ją zdejmiesz to ośka obróci się niżej do swojego ogranicznika. Więc przed złożeniem trzeba je lekko wcisnąć i ustawiać wg testu. I teraz jeżeli pokazuje za mało to kręcisz w prawo do oporu i dalej jeszcze lekko o tyle co pokazuje za mało. Jeżeli pokazuje za dużo to musisz kręcić w lewo do oporu, a tu Ci będzie przeszkadzał ogranicznik na cyferblacie więc trzeba wskazówkę przełożyć nad nim.

Teraz to już chyba wszystko jasne :D

 

Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.