Skocz do zawartości

Bezawaryjność E60 i inne miłe rzeczy


ab_pl

Rekomendowane odpowiedzi

I jeszcze jedno. Serwisuję auto w de a tam gdyby doszło do wymiany turbo na mój koszt to zapłaciłbym 500 Euro (z robocizną, brutto) .

Cena jest bardzo atrakcyjna, ja się rozglądam za nową turbiną ale poniżej 2500 z upustem nie dostane. Oczywiście bez montażu i nie w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potem w świat idzie fama, wypisywane są dziwne posty na forum typu jakie to Chu…..

 

Max77 miarkuj słowa, popraw posta by spełniał warunki Regulaminu BKP, w przeciwnym wypadku będzie ostrzeżenie.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno. Serwisuję auto w de a tam gdyby doszło do wymiany turbo na mój koszt to zapłaciłbym 500 Euro (z robocizną, brutto) .

Cena jest bardzo atrakcyjna, ja się rozglądam za nową turbiną ale poniżej 2500 z upustem nie dostane. Oczywiście bez montażu i nie w ASO.

Do mojego serwisu masz ok. 320 km, na pw mogę ci podać numer telefonu(po polsku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miłe jest z tego wszystkiego to, że wraz z autem dostałem ubezpieczenie na którego koszt poszła turbosprężarka :clap: .

I jeszcze jedno. Serwisuję auto w de a tam gdyby doszło do wymiany turbo na mój koszt to zapłaciłbym 500 Euro (z robocizną, brutto) :norty: .

 

......A co to za ubezpieczenie???? tez takie chce

Przy jakim przebiegu padl kolektor i turbo???

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam dla was dobrych wieści. Pani w serwisie niedoszacowała wymiany turbo (1500). Ale to i tak pójdzie z ubezpieczenia. Ubezpieczenie obejmuje silnik, skrzynię i tylny most. Dostałem je na 4 rok eksploatacji wraz z autem. Wymiana turbo w ramach innej gwarancji otóż było turbo już wymieniane przy 99000 i nie minęło 2 lata od wymiany. Teraz ma 140000 km. Wymiana jest skutkiem tego co opisałem wcześniej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy oplaca sie miec disla? Po tym co Was spotkalo twierdze,ze nie. Ja mam krotko 530i bo od 3 tygodni. Jak narazie przebita opona 275/35R18,przepalone 2 zarowki postoju.No i denerwujace tarcie kierownicy o jakas gume. Moze ma ktos z Was sprawdzona recepte na usuniecie tej niby fabrycznej usterki? Pozdrowienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miał bym kupować benzyniaka to pewnie jakiegoś boxera turbo 2.0 ale taki STI idzie łeb w łeb z seryjną 530d 218ps przy czym nie jest tak komfortowy no i często trzeba tankować, kolejny słuszny motorek o pięknym brzmieniu to HEMI 5,7 w całkiem niezłym Chryslerze 300M ale diesle również boćka go po zderzaku co prawda będąc podkręcony do 280ps. Osobiście lubię klekot, smród nafty, i gwizd turbiny jak również charakterystykę podkręconego diesla i nie widzę alternatywnego napędu w tej chwili mimo legend o awaryjności nowych diesli. Jedynie nowy Nissan GT-R jest autem przy którym diesel nawet v12 jest zwykłym traktorem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem wszystkei te wypowiedzi na temat e60 i muszę przyznać, że zacząłem się głeboko zastanawiać nad kupnem tego modelu, a to właśnie planowałem i chyba przerzucę się na Chryslera 300C(mimo rewelacyjnego silnika diesla w bmw) .

Z podrowieniami dla bmw maniaków ;) - Hubert

było:

e-32;

e-34,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem 300C ma zdecydowanie więcej wad od e60. Wygląd oczywiście to kwestia gustu, ale wnętrze w 300C i jego wykonanie, skóra pokrywająca fotele i właściwości jezdne... że tak powiem nie mogą konkurować z e60.
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem wszystkei te wypowiedzi na temat e60 i muszę przyznać, że zacząłem się głeboko zastanawiać nad kupnem tego modelu, a to właśnie planowałem i chyba przerzucę się na Chryslera 300C(mimo rewelacyjnego silnika diesla w bmw) .

Z podrowieniami dla bmw maniaków ;) - Hubert

 

Poczytaj inne fora dyskusyjne o E60 (np. www.e60.net czy www.motortalk.de) - tam uzytkownikow tego samochodu jest o wiele wiecej i pomimo roznych niezaprzeczalnych problemow pozytywne opinie przewazaja.

pozdrowienia

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem wszystkei te wypowiedzi na temat e60 i muszę przyznać, że zacząłem się głeboko zastanawiać nad kupnem tego modelu, a to właśnie planowałem i chyba przerzucę się na Chryslera 300C(mimo rewelacyjnego silnika diesla w bmw) .

Z podrowieniami dla bmw maniaków ;) - Hubert

 

Jeżeli wyrabiasz sobie opinie o samochodzie na podstawie postów na forum kilku desperatów-mitomanów to gratuluje wiedzy i obycia.

Proponuje glebiej sie nad tym zastanowic i zdac sobie sprawe ze uzytkownikow E60 w Polsce jest troche wiecej niz tych paru bajkopisarzy na forum. Wiekszosc uzytkownikow E60 jednak nie ma o czym pisac na tym forum, no chyba, zeby pochwalic ich walory jezdne/uzytkowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Poczytaj inne fora dyskusyjne o E60 (np. www.e60.net czy www.motortalk.de) - tam uzytkownikow tego samochodu jest o wiele wiecej i pomimo roznych niezaprzeczalnych problemow pozytywne opinie przewazaja.

 

czytam, czytam, zarowno fora amerykanskie jak i niemieckie - wynika z nich, ze niestety e60 jet zauwazalnie bardziej awaryjny niz np. e39... jedna sprawa to to, ze jest bardziej zaawansowany jesli chodzi o elektronike (jesli jest wiecej tego rodzaju rzeczy to wiadomo, ze jest wieksze prawdopodobienstwo awarii), z drugiej strony uwazam, ze wiele awarii wynika z marnej jakosci czesci - wynika to z pogoni za oszczednoscia...

 

niemcy czy amerykanie nie narzekaja tak bardzo na awarie z prostego powodu, najczesciej samochody sa objete gwarancja, dopiero pozniej przyjezdzaja np. do pl

 

ja rowniez powaznie sie zastanawiam na sensem zmiany e39 akurat na e60 - nikogo nie probuje oczywiscie odwiesc od realizacji swoich marzen, dla mnie jednak jest pewna granica jesli chodzi o sklonosc do finansowania napraw, niestety w przypadku e60 ta granica bylaby prawdopodobnie przekroczona

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie narzekań amerykanów - przed zakupem sprawdzałem temat skrzyń automatycznych w E65, bo auto które chciałem kupić miało wymieniony filtr z olejem i bałem się, że to wróży problemy.

 

Trafiłem na amerykańskie forum BMW i szczena mi opadła. Koleś pisze że ma problem ze skrzynią - odpowiada mu człowiek z obsługi klienta BMW i prosi o kontakt w celu dokonania... wymiany skrzyni. Kilku ludzi pisało że mają pewne wątpliwości co do działania skrzyni (nie zmienia płynnie, zmienia biegi za późno przy wjeździe pod wzniesienie lekkie, tego typu 'problemy'), a dostawali nową skrzynie.

 

Widać tam dbają o klienta. Ale to jeszcze nic. Dowiedziałem się, że u nich E65 ma przedłużoną gwarancję na kilka podzespołów, w których stwierdzono wady konstrukcyjne do roku 2008. Tak więc można sobie było wymieniać skrzynie za free. Kilka osób pisało, że robili to dwa razy, bo nowa też nie chodziła 'idealnie'.

 

Awaryjność to swoją drogą, ale takiej obsługi klienta to my nie będziemy tu miec przez następne 250 lat i nad tym ubolewam osobiście najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bez urazy ale nadal nie rozumie poco ludzie się tam pchają z autami po gwarancji. Potem w świat idzie fama, wypisywane są dziwne posty na forum typu jakie to Bee auto i obrzydliwie drogie w eksploatacji. Z drugiej strony nie popieram też podejścia typu dawanie auto do byle Kowla celem jakichś pozornych oszczędności. Według mnie samochód ma dostawać to co powinien, a do jego obsługi jest potrzebny myślący człowiek, a nie uczeń w stroju z Aso.

 

po prostu prawdziwych mechaników sam. jest coraz mniej, teraz są "wymieniacze", a najwiecej jest ich wlaśnie w ASO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak, ze mialem okazje troche pojezdzic Chryslerem 300C z silnikiem Diesla. Owszem bardzo przyjemnie sie jezdzi, auto ma wyglad super ale jakosc wykonania zostawia baaaaaaardzo duzo do zyczenia.

Jak dla mnie to w tej kaegorii cenowej tylko BMW.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.